stabækLars 1 977 Del Skrevet 29. April 2016 Del Skrevet 29. April 2016 Dato: søndag 1. mai 2016 kl. 20:00 Sted: Nadderud stadion Dommer: Ken Henry Johnsen, Husøy & Foynland IF Assistentdommer 1: Sven Erik Midthjell, Eid IL Assistentdommer 2: Tom Harald Grønevik, Gneist, IL 4. dommer: Martin Lundby, Bøverbru IL Dommerveileder: Arnor Dingen, Lyngbø SK Kampdelegat: Tone Åsrud Reime, Mysen IF Værvarsel: Overskyet, 10° c, Lett bris, 5 m/s fra sør-sørøst Får vi se Moussa starte? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 29. April 2016 Del Skrevet 29. April 2016 Ken Henry J, javel! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 515 Del Skrevet 29. April 2016 Del Skrevet 29. April 2016 Med Issah på suspensjon håper jeg på dette laget: Løven Haugstad - Næss - Messi - Meling Cole - Kassi Asante - Eghan - Njie Mehmeti Er vel mer sannsynlig at Race, Gorozia og Ohi stiller før Haugstad og Eghan i køen, men synes Haugstad var frisk i cupen og Eghan virker som en spiller som kan åpne opp offensivt mer enn Gorozia og Ohi. Jeg har fortsatt trua på Mehmeti på topp hvis de andre offensive gutta gir han bedre arbeidsrom. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 29. April 2016 Del Skrevet 29. April 2016 Jeg noterte meg at vi ble oppført i 4-4-2 (av både Stabæk selv og av andre medier) i cupkampen. Det så ikke ut som vi spilte slik i realiteten (Kassi sto oppført som spiss, befant seg stort sett dypt i midtbaneleddet), men kanskje Billy viderefører eksperimentet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 29. April 2016 Del Skrevet 29. April 2016 Håper på følgende: MandeGranli - Næss - Messi - Moe Kassi - ColeAsante - Ohi - MelingMehmeti Syntes Moe ofte kom seg til gode innleggssituasjoner, i motsetning til resten av laget.. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 398 Del Skrevet 29. April 2016 Del Skrevet 29. April 2016 Håper Njie og Moe får sjansen fra start var gode mot Sparta og bidro mye til seieren. Nå klarte LSK å få hull på nullen til Odd, så vi kan håpe Odd fortsetter i det sporet med å slippe inn mål. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 29. April 2016 Del Skrevet 29. April 2016 Med Issah på suspensjon håper jeg på dette laget: Løven Haugstad - Næss - Messi - Meling Cole - Kassi Asante - Eghan - Njie Mehmeti Er vel mer sannsynlig at Race, Gorozia og Ohi stiller før Haugstad og Eghan i køen, men synes Haugstad var frisk i cupen og Eghan virker som en spiller som kan åpne opp offensivt mer enn Gorozia og Ohi. Jeg har fortsatt trua på Mehmeti på topp hvis de andre offensive gutta gir han bedre arbeidsrom. Jeg ville valgt Ohi på topp alene istedet for Mehmeti. Han kan skape ting på egenhånd. Mehmeti må bare finne seg i å slite benken når han har vært total råtten i det meste han har foretatt seeg så langt i Stabæk-trøya. Og spar meg for kommentarene om at han har puttet et par mål i Cupen. Og ja, målet mot S08 var bra, men han fungerer ikke alene på topp, og vil heller ikke gjøre det mot Odd. Han kommer jo knapt til sjanser. Ellers er jeg enig med laget ditt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vivian 560 Del Skrevet 29. April 2016 Del Skrevet 29. April 2016 Håper på dette laget: MandeHaugstadi - Næss - MMS - Meling Kassi - Cole - GoroziaAsante - Ohi - Moussa Synes ikke Agon forsvarer plassen denne gang jfr. svak Haugesund kamp 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Abel 570 Del Skrevet 29. April 2016 Del Skrevet 29. April 2016 Ken Henry J, javel! Ja, det var han som rota det skikkelig til i tilsvarende kamp ifjor vel 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 398 Del Skrevet 29. April 2016 Del Skrevet 29. April 2016 Ken Henry J, javel! Ja, det var han som rota det skikkelig til i tilsvarende kamp ifjor vel Her er forøvrig situasjonen det siktes til. http://www.vg.no/sport/fotball/stabaek/occean-stjal-overskriftene-i-dios-fravaer/a/23514786/ 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 29. April 2016 Del Skrevet 29. April 2016 Kommer visst snart et innslag på TV2sporten om Dag Eiliv som ønsker mer beskyttelse på Nadderud på søndag. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
steakhouse 783 Del Skrevet 29. April 2016 Del Skrevet 29. April 2016 Hvordan beskytter man egentlig noen mot seg selv på en fotballstadion 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vestallstar 1 102 Del Skrevet 29. April 2016 Del Skrevet 29. April 2016 Foreslår at hele feltet tar på seg rosa vester på søndag 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 29. April 2016 Del Skrevet 29. April 2016 Veldig bra håndtert av Kjetil Ekeli. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. April 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. April 2016 Innslaget ligger her for de som ikke har sett det: http://www.youtube.com/watch?v=S7Ih7aPd7Y0 24 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KOJ 702 Del Skrevet 29. April 2016 Del Skrevet 29. April 2016 Innslaget ligger her for de som ikke har sett det: http://www.youtube.com/watch?v=S7Ih7aPd7Y0 Det sitter en Odd-fan ved bordet, og det er ikke han fra Rykkinn 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. April 2016 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. April 2016 (endret) https://www.facebook.com/StabaekSupport/videos/10153653111351801/ Alle klovner fortjener en gif også: Endret 30. April 2016 av Posse 41 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vestallstar 1 102 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. April 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. April 2016 Helt konge, posse! Men! Uansett hvor mye Fagermo klarer å provosere mange av oss så håper jeg vi klarer å fokusere på vårt eget lag i morgen. En og annen kommentar til Fagermo er så klart innafor, men jeg håper ikke fokuset blir på å rope "HEEEEI! FAGERMO HEEEI! JÆVLA RASSHØL!" osv gjennom store deler av kampen, fremfor å synge for våre egne. 36 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 30. April 2016 Del Skrevet 30. April 2016 Helt konge, posse! Men! Uansett hvor mye Fagermo klarer å provosere mange av oss så håper jeg vi klarer å fokusere på vårt eget lag i morgen. En og annen kommentar til Fagermo er så klart innafor, men jeg håper ikke fokuset blir på å rope "HEEEEI! FAGERMO HEEEI! JÆVLA RASSHØL!" osv gjennom store deler av kampen, fremfor å synge for våre egne. Støttes, og jeg legger til: nå vet han hvordan han skal provosere oss. La ham prøve seg fram og bli frustrert når han ikke får den reaksjonen han vil ha. Kort sagt: vis at vi egentlig driter i fyren og den lille grå klubben han trener. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 1. Mai 2016 Del Skrevet 1. Mai 2016 Hadde vært deilig å snu det idag. Vi har ikke slått Odd på Nadderud siden 2007. På høy tid å gjøre noe med den statistikken. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vivian 560 Del Skrevet 1. Mai 2016 (endret) Del Skrevet 1. Mai 2016 (endret) Interessant å se Lillestrøm mot Enga i går. Friday alene på topp bandt opp hele Engas forsvar. Sterk i kroppen og spillbar var han. Kan Ohi bli den typen spiller for oss ?? Endret 1. Mai 2016 av Vivian Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 1. Mai 2016 Del Skrevet 1. Mai 2016 I Cole og Kassi får vi to ballsikre sentrale midtbanespillere. Med Asante og Moussa får vi kantspillere med fart, og endelig får Agon en makker på topp når han spiller i spann med Ohi. Med fare for å jinxe, dette lukter mål. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 1. Mai 2016 Del Skrevet 1. Mai 2016 Har trua, i dag vinner vi! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vivian 560 Del Skrevet 1. Mai 2016 Del Skrevet 1. Mai 2016 I Cole og Kassi får vi to ballsikre sentrale midtbanespillere. Med Asante og Moussa får vi kantspillere med fart, og endelig får Agon en makker på topp når han spiller i spann med Ohi. Med fare for å jinxe, dette lukter mål. Agon som sist fikk 3/10 i Budstikka og 2/10 (dårligst på banen) i avisen i Haugesund inngår ikke i mitt drømmelag i dag. Får han fortsatt muligheten fra start, skal jeg heie han fram, men har ikke trua ! Feilen hans er at han plasserer seg dårlig, ikke starter i bakrom og ikke er sterk i kroppen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 1. Mai 2016 (endret) Del Skrevet 1. Mai 2016 (endret) I Cole og Kassi får vi to ballsikre sentrale midtbanespillere. Med Asante og Moussa får vi kantspillere med fart, og endelig får Agon en makker på topp når han spiller i spann med Ohi. Med fare for å jinxe, dette lukter mål. Agon som sist fikk 3/10 i Budstikka og 2/10 (dårligst på banen) i avisen i Haugesund inngår ikke i mitt drømmelag i dag. Får han fortsatt muligheten fra start, skal jeg heie han fram, men har ikke trua ! Feilen hans er at han plasserer seg dårlig, ikke starter i bakrom og ikke er sterk i kroppen.Tror feilen ligger i at han ikke er vant til å spille enslig spiss. Med tiden blir han giftig. Endret 1. Mai 2016 av blaasoldat Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
youngboy 894 Del Skrevet 1. Mai 2016 Del Skrevet 1. Mai 2016 Agon har strengt tatt ikke fått altfor mange baller å jobbe med. Har stort sett vært lange, høye baller, og da sliter man litt når man er alene mot tre forsvarere Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tordjo 63 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. Mai 2016 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. Mai 2016 (endret) Jeg må ærlig meddele at jeg i dag våknet med en sterk følelse av at idag, idag er dagen det snur! Å med snur mener jeg ikke at vi har flaks, nei, jeg mener i dag er vi gode! Om det er formasjonsendring, at spillerne "blør for drakta", engasjement fra supporterne eller ren tilfeldighet, det vet jeg ikke, men nå kommer spillet til å sitte. I dag holder vi nullen. I dag skårer Agon, i dag skårer Ohi. I dag kommer vi over streken. I dag viser vi frem vårt Stabæk i beste sendetid. I dag vinner vi! Jeg vet ikke med dere, men jeg gleder meg, Alltid uansett! Edit: fjernet to gjentatte ord. Endret 1. Mai 2016 av Tordjo 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 1. Mai 2016 Del Skrevet 1. Mai 2016 Jeg må ærlig meddele at jeg i dag våknet med en sterk følelse av at idag, idag er dagen det snur! Å med snur mener jeg ikke at vi har flaks, nei, jeg mener i dag er vi gode! Om det er det er formasjonsendring, at spillerne "blør for drakta", engasjement fra supporterne eller ren tilfeldighet, det vet jeg ikke, men nå kommer spillet til å sitte. I dag holder vi nullen. I dag skårer Agon, i dag skårer Ohi. I dag kommer vi over streken. I dag viser vi frem vårt Stabæk i beste sendetid. I dag vinner vi! Jeg vet ikke med dere, men jeg gleder meg, Alltid uansett! Wow ... Gleda meg jeg også, men nå gleder jeg meg enda mer ... Måtte du få rett! Har trua ... Det ligger i liksom i luften 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid 219 Del Skrevet 1. Mai 2016 Del Skrevet 1. Mai 2016 Jeg må ærlig meddele at jeg i dag våknet med en sterk følelse av at idag, idag er dagen det snur! Å med snur mener jeg ikke at vi har flaks, nei, jeg mener i dag er vi gode! Om det er det er formasjonsendring, at spillerne "blør for drakta", engasjement fra supporterne eller ren tilfeldighet, det vet jeg ikke, men nå kommer spillet til å sitte. I dag holder vi nullen. I dag skårer Agon, i dag skårer Ohi. I dag kommer vi over streken. I dag viser vi frem vårt Stabæk i beste sendetid. I dag vinner vi! Jeg vet ikke med dere, men jeg gleder meg, Alltid uansett! Wow ... Gleda meg jeg også, men nå gleder jeg meg enda mer ... Måtte du få rett! Har trua ... Det ligger i liksom i luftenJa, alt tyder på at det snur nå! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 515 Del Skrevet 1. Mai 2016 Del Skrevet 1. Mai 2016 Lenge leve jinxing så jeg tror vi går på et surt 0-2 tap selv om vi til tider er best i kampen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå