Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dato: søndag 1. mai 2016 kl. 20:00

Assistentdommer 1: Sven Erik Midthjell, Eid IL
Assistentdommer 2: Tom Harald Grønevik, Gneist, IL
Dommerveileder: Arnor Dingen, Lyngbø SK
Værvarsel: Overskyet, 10° c, vindpil.0050.160.pngLett bris, 5 m/s fra sør-sørøst
Får vi se Moussa starte?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med Issah på suspensjon håper jeg på dette laget:

Løven

Haugstad - Næss - Messi - Meling

Cole - Kassi

Asante - Eghan - Njie

Mehmeti

Er vel mer sannsynlig at Race, Gorozia og Ohi stiller før Haugstad og Eghan i køen, men synes Haugstad var frisk i cupen og Eghan virker som en spiller som kan åpne opp offensivt mer enn Gorozia og Ohi.

Jeg har fortsatt trua på Mehmeti på topp hvis de andre offensive gutta gir han bedre arbeidsrom.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg noterte meg at vi ble oppført i 4-4-2 (av både Stabæk selv og av andre medier) i cupkampen. Det så ikke ut som vi spilte slik i realiteten (Kassi sto oppført som spiss, befant seg stort sett dypt i midtbaneleddet), men kanskje Billy viderefører eksperimentet?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper på følgende:

Mande
Granli - Næss - Messi - Moe
Kassi - Cole
Asante - Ohi - Meling
Mehmeti

Syntes Moe ofte kom seg til gode innleggssituasjoner, i motsetning til resten av laget..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper Njie og Moe får sjansen fra start var gode mot Sparta og bidro mye til seieren. Nå klarte LSK å få hull på nullen til Odd, så vi kan håpe Odd fortsetter i det sporet med å slippe inn mål.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med Issah på suspensjon håper jeg på dette laget:

Løven

Haugstad - Næss - Messi - Meling

Cole - Kassi

Asante - Eghan - Njie

Mehmeti

Er vel mer sannsynlig at Race, Gorozia og Ohi stiller før Haugstad og Eghan i køen, men synes Haugstad var frisk i cupen og Eghan virker som en spiller som kan åpne opp offensivt mer enn Gorozia og Ohi.

Jeg har fortsatt trua på Mehmeti på topp hvis de andre offensive gutta gir han bedre arbeidsrom.

Jeg ville valgt Ohi på topp alene istedet for Mehmeti. Han kan skape ting på egenhånd. Mehmeti må bare finne seg i å slite benken når han har vært total råtten i det meste han har foretatt seeg så langt i Stabæk-trøya. Og spar meg for kommentarene om at han har puttet et par mål i Cupen. Og ja, målet mot S08 var bra, men han fungerer ikke alene på topp, og vil heller ikke gjøre det mot Odd. Han kommer jo knapt til sjanser. Ellers er jeg enig med laget ditt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt konge, posse!

Men! Uansett hvor mye Fagermo klarer å provosere mange av oss så håper jeg vi klarer å fokusere på vårt eget lag i morgen. En og annen kommentar til Fagermo er så klart innafor, men jeg håper ikke fokuset blir på å rope "HEEEEI! FAGERMO HEEEI! JÆVLA RASSHØL!" osv gjennom store deler av kampen, fremfor å synge for våre egne.

Støttes, og jeg legger til: nå vet han hvordan han skal provosere oss. La ham prøve seg fram og bli frustrert når han ikke får den reaksjonen han vil ha. Kort sagt: vis at vi egentlig driter i fyren og den lille grå klubben han trener.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Interessant å se Lillestrøm mot Enga i går. Friday alene på topp bandt opp hele Engas forsvar. Sterk i kroppen og spillbar var han. Kan Ohi bli den typen spiller for oss ??

Endret av Vivian
Lenke til innlegg
Del på andre sider

I Cole og Kassi får vi to ballsikre sentrale midtbanespillere. Med Asante og Moussa får vi kantspillere med fart, og endelig får Agon en makker på topp når han spiller i spann med Ohi. Med fare for å jinxe, dette lukter mål.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I Cole og Kassi får vi to ballsikre sentrale midtbanespillere. Med Asante og Moussa får vi kantspillere med fart, og endelig får Agon en makker på topp når han spiller i spann med Ohi. Med fare for å jinxe, dette lukter mål.

Agon som sist fikk 3/10 i Budstikka og 2/10 (dårligst på banen) i avisen i Haugesund inngår ikke i mitt drømmelag i dag. Får han fortsatt muligheten fra start, skal jeg heie han fram, men har ikke trua ! Feilen hans er at han plasserer seg dårlig, ikke starter i bakrom og ikke er sterk i kroppen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Agon som sist fikk 3/10 i Budstikka og 2/10 (dårligst på banen) i avisen i Haugesund inngår ikke i mitt drømmelag i dag. Får han fortsatt muligheten fra start, skal jeg heie han fram, men har ikke trua ! Feilen hans er at han plasserer seg dårlig, ikke starter i bakrom og ikke er sterk i kroppen.
Tror feilen ligger i at han ikke er vant til å spille enslig spiss. Med tiden blir han giftig. Endret av blaasoldat
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må ærlig meddele at jeg i dag våknet med en sterk følelse av at idag, idag er dagen det snur! Å med snur mener jeg ikke at vi har flaks, nei, jeg mener i dag er vi gode! Om det er det er formasjonsendring, at spillerne "blør for drakta", engasjement fra supporterne eller ren tilfeldighet, det vet jeg ikke, men nå kommer spillet til å sitte. I dag holder vi nullen. I dag skårer Agon, i dag skårer Ohi. I dag kommer vi over streken. I dag viser vi frem vårt Stabæk i beste sendetid. I dag vinner vi! Jeg vet ikke med dere, men jeg gleder meg, Alltid uansett!

Wow ... Gleda meg jeg også, men nå gleder jeg meg enda mer ... Måtte du få rett! Har trua ... Det ligger i liksom i luften
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må ærlig meddele at jeg i dag våknet med en sterk følelse av at idag, idag er dagen det snur! Å med snur mener jeg ikke at vi har flaks, nei, jeg mener i dag er vi gode! Om det er det er formasjonsendring, at spillerne "blør for drakta", engasjement fra supporterne eller ren tilfeldighet, det vet jeg ikke, men nå kommer spillet til å sitte. I dag holder vi nullen. I dag skårer Agon, i dag skårer Ohi. I dag kommer vi over streken. I dag viser vi frem vårt Stabæk i beste sendetid. I dag vinner vi! Jeg vet ikke med dere, men jeg gleder meg, Alltid uansett!

Wow ... Gleda meg jeg også, men nå gleder jeg meg enda mer ... Måtte du få rett! Har trua ... Det ligger i liksom i luften
Ja, alt tyder på at det snur nå!
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Kamptråd: Stabæk - Odd
  • Opprett ny...