Gjest Nr14 Del Skrevet 1. Mai 2016 (endret) Del Skrevet 1. Mai 2016 (endret) Deler av første omgang var bedring. Support leverte klart årsbeste men vi ser store mangler i laget. Dessverre har vi et midtforsvar som sliter betydelig og Mande har ikke fjorårets trygghet. Kassi og Cole leverer god match og Nije er virkelig på gang. Han har det lille ekstra. Meling litt opp og ned. Det var positivt at Billy tok grep i forkant og under kampen men jeg tror nok vi alle må innrømme at feilen er gjort i forkant av sesongen. Vi har en stall som ikke er satt godt nok sammen med komplimentere ferdigheter. Dette sammen med en fiasko i valg av treningskamper har gitt oss et lag totalt blottet for selvtillit. Vi vil med stor sannsynlighet gå inn i EM pause med under 10 poeng. Hvis så er tilfelle må klubben finne ut om de vil overleve i TL. Da må dessverre trener byttes og flere enn IAO ha ord med i laget ved nye signeringer, han har vel hatt sin svakeste signeringsrunde så langt. Hvis ikke så må Billy stå ut kontrakt men vi må da bygge nytt fundament for da blir det fort nedrykk og vi må agere deretter. Det blir en tøff og vanskelig mai måned Endret 1. Mai 2016 av Nr14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. Mai 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. Mai 2016 Årsbeste på tribunen og årsbeste av laget. Godt det er mange andre lag i bunnen for poengmessig skal det ikke mange seirene til for å være en middelhavsfarer kontra bunnlag 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 1. Mai 2016 Del Skrevet 1. Mai 2016 MARGINER ASS! Jeg blir så jævlig matt. Men enig med Mortimer, - gutta hadde fortjent å vinne i dag. De spiller til tiider mye bedre enn ODD. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMykle 1 437 Del Skrevet 1. Mai 2016 Del Skrevet 1. Mai 2016 At vi avslutter kampen med to bytter igjen er for meg uforståelig. Eghan eller Haugstad burde kommet inn for en Asante som ikke hadde dagen i dag. Forbanna demotiverende for en spiller å sitte på benken når treneren ikke bruker alle byttene om det så er de siste 5-10 minuttene.. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 1. Mai 2016 Del Skrevet 1. Mai 2016 Laget som ligger under vil naturligvis presse for å få en scoring. Sånn er det. Derfor ser vi ut som det beste laget i 2.omgang. Akkurat som at Odd var det beste laget fra vårt 1-0 mål til deres utligning. Vi er et taperlag med en tapermentalitet. Hvem har ansvaret for at dette går til helvete? Treneren. Hva må gjøres? Sparke han, så den erstatteren får en sjanse til å rydde opp. I alle 180 sekundene fra vårt mål til deres utligning, mener du? Leverer vi sånt spill framover blir det poeng. Tror ikke dette er et blaff. Årsbeste på banen og tribunen. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vivian 560 Del Skrevet 1. Mai 2016 Del Skrevet 1. Mai 2016 Årets beste match. Skikkelig kjipt at vi ikke klarer å sette sjansene. Jeg er positiv til å holde på dette laget og formasjonen. Og Ken-Henry må i fengsel. Å vinne kamper handler om å sette de sjansene man får. Gutta som spilte i dag skal ha for innsatsen, men hvis vi ikke greier å score på de muligheter vi får, er vi for dårlige og rykker ned. Ohi scoret 15 mål i fjor og vi må prøve han som spiss. Vi er forbi det punktet hvor vi kan prate om uflaks og beholde samme laget. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 1. Mai 2016 (endret) Del Skrevet 1. Mai 2016 (endret) Fagermo presterer selvfølgelig å levere en kommentar om at banen er dårlig. Det var derfor vi leverte angrep på angrep langs bakken, ja? Edit: vi spilte forøvrig 4-4-2 med både Ohi og Mehmeti som spisser i dag, Vivian. Begge leverte en god kamp. Endret 1. Mai 2016 av kkh94 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
greatone 861 Del Skrevet 1. Mai 2016 Del Skrevet 1. Mai 2016 Nå er det bare trist, fatter ikke hvorfor Næss ikke blir flyttet opp de siste minuttene. Det må du spørre Næss om, så og hørte Billy prøve å få han oppover de siste minuttene. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vivian 560 Del Skrevet 1. Mai 2016 Del Skrevet 1. Mai 2016 Fagermo presterer selvfølgelig å levere en kommentar om at banen er dårlig. Det var derfor vi leverte angrep på angrep langs bakken, ja? Edit: vi spilte forøvrig 4-4-2 med både Ohi og Mehmeti som spisser i dag, Vivian. Begge leverte gode kamper. Synes ikke den formasjonen var så klar. Vil ha Ohi som midtspiss, for å presisere. Ser kampen i reprise akkurat nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 1. Mai 2016 Del Skrevet 1. Mai 2016 Flere enn meg som følte at de første 75 minuttene så var Kassi og Cole helt ute og ikke involvert i spillet i det heletatt? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
steakhouse 783 Del Skrevet 1. Mai 2016 Del Skrevet 1. Mai 2016 Skuffelsen til side, dette var enorm forbedring fra mandag syns jeg. Fortsatt noen poeng å spille for Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 1. Mai 2016 Del Skrevet 1. Mai 2016 Fagermo presterer selvfølgelig å levere en kommentar om at banen er dårlig. Det var derfor vi leverte angrep på angrep langs bakken, ja? Edit: vi spilte forøvrig 4-4-2 med både Ohi og Mehmeti som spisser i dag, Vivian. Begge leverte gode kamper. Synes ikke den formasjonen var så klar. Vil ha Ohi som midtspiss, for å presisere. Ser kampen i reprise akkurat nå. Jeg synes vi skal fortsette å spille med to spisser. Dagens kamp var årsbeste, og det er ikke taktikken som har skyld for at vi taper. Ang. Kassi og Cole: Kassi har definitivt hatt bedre dager, men Cole er grunnen til at vi får brukt kantene som vi gjør i dag. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vivian 560 Del Skrevet 1. Mai 2016 Del Skrevet 1. Mai 2016 Vi hadde ikke skikkelig grep på midtbanen i dag. Så jeg mener du har helt rett. Men Kassi fightet veldig tilbake når vi mistet ballen og skal ha for det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 449 Del Skrevet 1. Mai 2016 Del Skrevet 1. Mai 2016 Jævlig synd med 0 poeng etter denne kampen, men vi spiller bra og skaper mye! Tøff start på sesongen, men jeg er ganske sikker på at det kommer til å snu. Leke litt med Bærum på onsdag også ta med seg 3 poeng hjem fra Trondheim neste søndag! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 1. Mai 2016 Del Skrevet 1. Mai 2016 Dette blir en sesong der det handel om å ikke rykke ned. Det må vi innse først som sist. Håper på noen forsterkninger i sommervinduet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vivian 560 Del Skrevet 1. Mai 2016 Del Skrevet 1. Mai 2016 Vi hadde nok sjanser til å ta poeng i dag, Til og med 3. Men de som skal score mål, setter ikke sjansene. Skjer sånt i en kamp kan det være uflaks. Nå har det skjedd mange ganger. Er enig at Agon spilte bedre i dag enn mot Haugesund, men han misser på svære sjanser også... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 1. Mai 2016 Del Skrevet 1. Mai 2016 At vi avslutter kampen med to bytter igjen er for meg uforståelig. Eghan eller Haugstad burde kommet inn for en Asante som ikke hadde dagen i dag. Forbanna demotiverende for en spiller å sitte på benken når treneren ikke bruker alle byttene om det så er de siste 5-10 minuttene.. Støttes fullt ut! Taktisk sett er byttene, eller mangel på sådanne, det eneste jeg har å kritisere. Ville kanskje ha kjørt i 10-15 minutter til med Race (om han ikke var helt tom), og så satt inn Haugstad i stedet. Og når det var som det var, hvorfor f... settes det ikke på friske bein når det er spilt 75-80 minutter!!! Men uansett, beste gjennomførte kampen så langt i år. Kun 3 minutter som var håpløst dårlige, men de terminerte dessverre i første scoringen til Odd. Det gir, igjen, et lite håp for resten av sesongen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vivian 560 Del Skrevet 1. Mai 2016 Del Skrevet 1. Mai 2016 Jævlig synd med 0 poeng etter denne kampen, men vi spiller bra og skaper mye! Tøff start på sesongen, men jeg er ganske sikker på at det kommer til å snu. Leke litt med Bærum på onsdag også ta med seg 3 poeng hjem fra Trondheim neste søndag! Poeng i Trondheim er ikke umulig, dersom Helland må stå over. Sogndal spilte ut Rosenborg i store perioder i dag og kunnet tatt alle tre poengene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ingo 8 395 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. Mai 2016 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. Mai 2016 (endret) For meg var dette årsbeste, av tre grunner: For det første at vi skaper 5-6 virkelig store sjanser i tillegg til målet: Moussa som dribler serg fri i første men skyter svakt utenfor, Memethi som skyter utenfor venstre stolpe på innlegg fra venstre og hårfint over på innlegg fra samme kant i vår beste periode i annen omgang, da vi virkelig kjører Odd.. Coles skudd som vi tror treffer en arm, men som hadde gått inn uten at det ble blokkert, Birgers kyrstallklare treff på overtid som tilfeldigvis går rett på keeper. For det andre at det er et annet trøkk og en annen energi i laget i mye av kampen, dog med noen dårlige perioder underveis - første ti i annen og fra 70-85 min i annen, men totalt sett mye mer tæl, mye mer stolthet, mye mer vilje - det viktigste av alt for oss nå. For det tredje at både Moussa og Memethi var gode i dag, Næss også, Oji river, sliter og er sterk, men litt for dårlig med ballen. To spisser ga oss en helt annen offensiv dimensjon. Birger kommer, Cole og Kassi også, som jo blir 2 mot 3 på midtbanen og derfor litt usynlige i for store deler, men som har udiskutable kvaliteter på hver sin måte. Et fjerde punkt (enda jeg sa det skulle være tre) er støtten fra Support - som var strålende i dag - og fra Hovis, som også holdt et bra trøkk. Jeg er mye mer optimistisk nå enn jeg var etter Haugsund på mandag. Vi tar Viking og Tromsø hjemme, slår Start og får et poeng eller to til før sommerpausen, og har 13-15 poeng etter 13 kamper. Da har vi alle muligheter til å berge plassen i en fin høstsesong - fornyet kontrakt må være årets viktigste mål slik det er blitt nå. Vi holder motet oppe og mmister ikke trua. Aldri - uansett. Endret 1. Mai 2016 av ingo 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 1. Mai 2016 Del Skrevet 1. Mai 2016 Vi hadde ikke skikkelig grep på midtbanen i dag. Så jeg mener du har helt rett. Men Kassi fightet veldig tilbake når vi mistet ballen og skal ha for det. Smart å ha tatt opp kampen for å kunne se den igjen. Sitter også med følelsen av at Kassi og Cole var lite synlige i første omgang, men så kom det seg betydelig utover i annen. Kan godt tenke meg å fortsette med dette laget mot RBK (med unntak av at Granli starter for Race). Vi begynner til og med å få en del kvalitet på benken. Gleder meg til Billy for alvor knekker Tippeligakoden! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 360 Del Skrevet 1. Mai 2016 Del Skrevet 1. Mai 2016 Vi hadde ikke skikkelig grep på midtbanen i dag. Så jeg mener du har helt rett. Men Kassi fightet veldig tilbake når vi mistet ballen og skal ha for det.Smart å ha tatt opp kampen for å kunne se den igjen. Sitter også med følelsen av at Kassi og Cole var lite synlige i første omgang, men så kom det seg betydelig utover i annen. Kan godt tenke meg å fortsette med dette laget mot RBK (med unntak av at Granli starter for Race). Vi begynner til og med å få en del kvalitet på benken. Gleder meg til Billy for alvor knekker Tippeligakoden! Enig jeg ser godt for meg dette laget kan starte mot RBK og gjerne i en 4-4-2 formasjon. I dag sitter den bedre enn 4-2-3-1 der Agon for mer hjelp på toppen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vivian 560 Del Skrevet 2. Mai 2016 (endret) Del Skrevet 2. Mai 2016 (endret) Har sett nøye på hva som har skjedd i kampene våre og vi har mer ballbesittelse enn de tre nærmeste lagene på tabellen. Vi har også flere sjanser grovt regnet. Dessverre er vi dårligere til å sette sjanser enn våre nærmeste konkurrenter - vi har nå spilt så mange kamper at dette ikke er tilfeldig. Forsvarsmessig er vi svake på høye innlegg fra siden, hvor vi later til å bevege oss for seint. Taktikken og spillervalget har ikke vært maksimalt. Med Bradley var det enkelt å forstå hva han prøvde på, med Billy er dette vanskeligere å få øye på. Tror fortsatt det er mulig å ta noen grep og unngå nedrykk, men er ikke sikker på at det er evner og vilje til å gjøre nødvendige endringer. Vi må slutte å si at dette er uflaks. Support gjorde en kjempejobb igår og spillerne blødde for drakta. Endret 2. Mai 2016 av Vivian 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 924 Del Skrevet 2. Mai 2016 Del Skrevet 2. Mai 2016 Kampen i går var et tegn til lys i enden av tunnelen.1. Billy tar grep i forhold til formasjon og spillere (jada, Issah hadde karantene så det har jo bidratt)2. Spillerne blør3. Ohi jobber knallhardt4. Moussa skal fortsette å starte5. Det virket i første omgang som om Odd var klar på at "høyresiden til Stabæk er dårlig". Når Asante ikke har så mye å bidra med hjemover ble det veldig tøft for Race. Syns Billy løser det fint med å bytte inn Daniel i pausen. Vi har god kontroll på venstresiden deres da og det ender med at Asante kan stå høyere og ta flere offensive løp og Zekhnini blir bytta ut (for en primadonna).6. Agon skårer (på rett sted til rett tid, som det har blitt etterlyst her)7. To spisser er bedre enn én. Agon og Ohi var flinke på å fordele møte/bakrom-oppgavene. Agon har også et fint bakromsløp med en alt for svak avslutning. 8. Birger gjør en god kamp igjen.9. I hele kampen og særlig i første er Morten sjefen i laget og særlig overfor Race, som han konstant dirigerte og hjalp. 10. Vi står igjen med to bytter, men samtidig føler jeg det eneste "spennende alternativet" er å bytte inn Egan for Kassi (som hadde en litt svak dag). Både Birger, Asante, Cole, Agon og Ohi gjør det bra særlig siste 20-30 min. Billy prøvde også å få Nico høyere i banen mot slutten. 11. Vi har som andre sier vært best mot 2.- og 3.-plassen i serien og "mindre dårlig" mot 4.-plassen. Dette ser overhodet ikke ut som 2012. 12. Support er rå! Jeg er trygg på at det skal snu. Spørsmålet er om det skjer for sent eller ikke. Hadde litt vinn eller forsvinn-følelse før kampen igår, men jeg er fremdeles ved mot i dag. Odd taper vi vel "alltid" mot. RBK vinner vi jo "alltid" mot (de gangene vi spiller 11 mot 11 og ikke 11 mot 14, da..) 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 2. Mai 2016 Del Skrevet 2. Mai 2016 Kampen i går var et tegn til lys i enden av tunnelen. 1. Billy tar grep i forhold til formasjon og spillere (jada, Issah hadde karantene så det har jo bidratt) 2. Spillerne blør 3. Ohi jobber knallhardt 4. Moussa skal fortsette å starte 5. Det virket i første omgang som om Odd var klar på at "høyresiden til Stabæk er dårlig". Når Asante ikke har så mye å bidra med hjemover ble det veldig tøft for Race. Syns Billy løser det fint med å bytte inn Daniel i pausen. Vi har god kontroll på venstresiden deres da og det ender med at Asante kan stå høyere og ta flere offensive løp og Zekhnini blir bytta ut (for en primadonna). 6. Agon skårer (på rett sted til rett tid, som det har blitt etterlyst her) 7. To spisser er bedre enn én. Agon og Ohi var flinke på å fordele møte/bakrom-oppgavene. Agon har også et fint bakromsløp med en alt for svak avslutning. 8. Birger gjør en god kamp igjen. 9. I hele kampen og særlig i første er Morten sjefen i laget og særlig overfor Race, som han konstant dirigerte og hjalp. 10. Vi står igjen med to bytter, men samtidig føler jeg det eneste "spennende alternativet" er å bytte inn Egan for Kassi (som hadde en litt svak dag). Både Birger, Asante, Cole, Agon og Ohi gjør det bra særlig siste 20-30 min. Billy prøvde også å få Nico høyere i banen mot slutten. 11. Vi har som andre sier vært best mot 2.- og 3.-plassen i serien og "mindre dårlig" mot 4.-plassen. Dette ser overhodet ikke ut som 2012. 12. Support er rå! Jeg er trygg på at det skal snu. Spørsmålet er om det skjer for sent eller ikke. Hadde litt vinn eller forsvinn-følelse før kampen igår, men jeg er fremdeles ved mot i dag. Odd taper vi vel "alltid" mot. RBK vinner vi jo "alltid" mot (de gangene vi spiller 11 mot 11 og ikke 11 mot 14, da..) Herlig presis oppsummering! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vivian 560 Del Skrevet 2. Mai 2016 (endret) Del Skrevet 2. Mai 2016 (endret) Kampen i går var et tegn til lys i enden av tunnelen. 1. Billy tar grep i forhold til formasjon og spillere (jada, Issah hadde karantene så det har jo bidratt) 2. Spillerne blør 3. Ohi jobber knallhardt 4. Moussa skal fortsette å starte 5. Det virket i første omgang som om Odd var klar på at "høyresiden til Stabæk er dårlig". Når Asante ikke har så mye å bidra med hjemover ble det veldig tøft for Race. Syns Billy løser det fint med å bytte inn Daniel i pausen. Vi har god kontroll på venstresiden deres da og det ender med at Asante kan stå høyere og ta flere offensive løp og Zekhnini blir bytta ut (for en primadonna). 6. Agon skårer (på rett sted til rett tid, som det har blitt etterlyst her) 7. To spisser er bedre enn én. Agon og Ohi var flinke på å fordele møte/bakrom-oppgavene. Agon har også et fint bakromsløp med en alt for svak avslutning. 8. Birger gjør en god kamp igjen. 9. I hele kampen og særlig i første er Morten sjefen i laget og særlig overfor Race, som han konstant dirigerte og hjalp. 10. Vi står igjen med to bytter, men samtidig føler jeg det eneste "spennende alternativet" er å bytte inn Egan for Kassi (som hadde en litt svak dag). Både Birger, Asante, Cole, Agon og Ohi gjør det bra særlig siste 20-30 min. Billy prøvde også å få Nico høyere i banen mot slutten. 11. Vi har som andre sier vært best mot 2.- og 3.-plassen i serien og "mindre dårlig" mot 4.-plassen. Dette ser overhodet ikke ut som 2012. 12. Support er rå! Jeg er trygg på at det skal snu. Spørsmålet er om det skjer for sent eller ikke. Hadde litt vinn eller forsvinn-følelse før kampen igår, men jeg er fremdeles ved mot i dag. Odd taper vi vel "alltid" mot. RBK vinner vi jo "alltid" mot (de gangene vi spiller 11 mot 11 og ikke 11 mot 14, da..) Herlig presis oppsummering! Det står mye riktig i oppsummeringen, men dere hopper begge over det viktigste: VI TAPTE KAMPEN I GÅR ! Vi har bare vunnet en kamp en - hvor vi hadde griseflaks. Mot Molde, som er et bedre lag enn Odd, skrev flere aviser at vi kunne ha vunnet kampen- har ikke sett noen ennå som sier det om Stabæk - Odd i dag. Hvis det er noe lyspunkt å se etter kvelden i går så er det Moussa - han burde vært på laget for lenge siden. Vi setter ikke nok av sjansene våre, derfor taper vi kamper. Noen må gjøre noe med det - tida er veldig knapp. Endret 2. Mai 2016 av Vivian 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 2. Mai 2016 Del Skrevet 2. Mai 2016 Jeg tror folk er klar over at det sto 1-2 på resultattavla til slutt, altså. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 2. Mai 2016 Del Skrevet 2. Mai 2016 Kampen i går var et tegn til lys i enden av tunnelen. 1. Billy tar grep i forhold til formasjon og spillere (jada, Issah hadde karantene så det har jo bidratt) 2. Spillerne blør 3. Ohi jobber knallhardt 4. Moussa skal fortsette å starte 5. Det virket i første omgang som om Odd var klar på at "høyresiden til Stabæk er dårlig". Når Asante ikke har så mye å bidra med hjemover ble det veldig tøft for Race. Syns Billy løser det fint med å bytte inn Daniel i pausen. Vi har god kontroll på venstresiden deres da og det ender med at Asante kan stå høyere og ta flere offensive løp og Zekhnini blir bytta ut (for en primadonna). 6. Agon skårer (på rett sted til rett tid, som det har blitt etterlyst her) 7. To spisser er bedre enn én. Agon og Ohi var flinke på å fordele møte/bakrom-oppgavene. Agon har også et fint bakromsløp med en alt for svak avslutning. 8. Birger gjør en god kamp igjen. 9. I hele kampen og særlig i første er Morten sjefen i laget og særlig overfor Race, som han konstant dirigerte og hjalp. 10. Vi står igjen med to bytter, men samtidig føler jeg det eneste "spennende alternativet" er å bytte inn Egan for Kassi (som hadde en litt svak dag). Både Birger, Asante, Cole, Agon og Ohi gjør det bra særlig siste 20-30 min. Billy prøvde også å få Nico høyere i banen mot slutten. 11. Vi har som andre sier vært best mot 2.- og 3.-plassen i serien og "mindre dårlig" mot 4.-plassen. Dette ser overhodet ikke ut som 2012. 12. Support er rå! Jeg er trygg på at det skal snu. Spørsmålet er om det skjer for sent eller ikke. Hadde litt vinn eller forsvinn-følelse før kampen igår, men jeg er fremdeles ved mot i dag. Odd taper vi vel "alltid" mot. RBK vinner vi jo "alltid" mot (de gangene vi spiller 11 mot 11 og ikke 11 mot 14, da..) Herlig presis oppsummering! Det står mye riktig i oppsummeringen, men dere hopper begge over det viktigste: VI TAPTE KAMPEN I GÅR ! Vi har bare vunnet en kamp en - hvor vi hadde griseflaks. Mot Molde, som er et bedre lag enn Odd, skrev flere aviser at vi kunne ha vunnet kampen- har ikke sett noen ennå som sier det om Stabæk - Odd i dag. Hvis det er noe lyspunkt å se etter kvelden i går så er det Moussa - han burde vært på laget for lenge siden. Vi setter ikke nok av sjansene våre, derfor taper vi kamper. Noen må gjøre noe med det - tida er veldig knapp. Går du på noe eller? Er det ikke lov å dra det positive ut av kampen i går? Alle her vet at vi tapte kampen i går, du trenger ikke poengtere det flere ganger. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 924 Del Skrevet 2. Mai 2016 (endret) Del Skrevet 2. Mai 2016 (endret) Vivian: Tja. Trodde det kom fram at jeg tror det snur fra tapsrekke til seier. For de som allerede ikke visste det:Vi tapte kampen igår. http://www.tv2.no/sport/8275001/ "Med sesongens sjette tap har derimot Billy McKinlay liten grunn til å smile, særlig ettersom de hadde flere gode sjanser til å sikre både ett og tre poeng." Det er vel ingen som sier vi ikke sløser med sjansene - poenget er vel heller at vi vinner sjansestatistikken mot de beste lagene.På et tidspunkt tror jeg vi klarer å gjøre sjanser til mål. Da vinner vi også kamper. Endret 2. Mai 2016 av s-simen 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harry 583 Del Skrevet 2. Mai 2016 Del Skrevet 2. Mai 2016 Dag-Eilev klarte igjen å vise frem sin indre idiot. Han hudfletta inspillingslederen fordi han stoppet ballen og sendte de til en stabækspiller slik at innkastet kunne tas. Han hylte "Gi faen i det du er faen ikke ballgutt!"... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vivian 560 Del Skrevet 2. Mai 2016 Del Skrevet 2. Mai 2016 Jeg tror folk er klar over at det sto 1-2 på resultattavla til slutt, altså. Det er jeg også helt sikker på og det kommer mange innspill her som er interessante og sikkert riktige. MEN jeg savner at noen tar tak i at vi ikke setter sjansene. Det som skjer er ikke lenger uflaks. Se til Sarpsborg 08 - her tok Geir Bakke og snudde om på laget da det ikke ble skåra mål. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå