Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi skaper jo nok store sjanser til å score mer enn ett mål i går. Det er bare marginer som gjør at vi ikke scorer 3. Likevel er det synd at vår målfarligste spiller er såpass langt tilbake i banen ; Kassi. Han kom vel ikke til en eneste avslutning i går. Nå funket det ganske bra med sterke Ohi på topp sammen med Agon, men til neste kamp bør det bli en tydeligere rollefordeling mellom Cole og Kassi. Kassi bør tar de offensive løpene, ikke Cole. Kunne også vært interessant å sette Asante på benken, Kassi på høyre og Issah inn sentralt. Eventuelt Mehmeti på benken og Kassi som spiss sammen med Ohi.

Ellers var det utrolig deilig å se Moussa på venstre, han kommer vi til å få mye glede av fremover!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror folk er klar over at det sto 1-2 på resultattavla til slutt, altså.

Det er jeg også helt sikker på og det kommer mange innspill her som er interessante og sikkert riktige. MEN jeg savner at noen tar tak i at vi ikke setter sjansene. Det som skjer er ikke lenger uflaks. Se til Sarpsborg 08 - her tok Geir Bakke og snudde om på laget da det ikke ble skåra mål.

Ja, ok:

Vi kommer til mange sjanser, men må bli bedre på å sette avslutningene. Håper gutta trener ekstra på avslutninger denne uka.

Sånn.

Fornøyd?

Ellers snudde Billy grundig om på laget i går, det ga resultater i form av langt bedre spill og sjanseskaping. Skal vi gi det mer enn 90 minutter?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vivian:

Tja. Trodde det kom fram at jeg tror det snur fra tapsrekke til seier.

For de som allerede ikke visste det:

Vi tapte kampen igår.

http://www.tv2.no/sport/8275001/

"Med sesongens sjette tap har derimot Billy McKinlay liten grunn til å smile, særlig ettersom de hadde flere gode sjanser til å sikre både ett og tre poeng."

Det er vel ingen som sier vi ikke sløser med sjansene - poenget er vel heller at vi vinner sjansestatistikken mot de beste lagene.

På et tidspunkt tror jeg vi klarer å gjøre sjanser til mål. Da vinner vi også kamper.

Det er flott at du tror - og jeg håper selvsagt du har rett. Ser en slags forskjell i synspunkter her. Å skåre mål er en grunnleggende ferdighet i fotball. Skårer man ikke mål på mange av sjansene sine gjennom 7 kamper, mangler man noe på å være en god fotballspiller. Her inne tror mange at det skyldes uflaks og at det kommer med tida. Jeg tror det må endringer til både på spillersida og på taktikksida.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vivian:

Vi tapte kampen igår.

"Med sesongens sjette tap har derimot Billy McKinlay liten grunn til å smile, særlig ettersom de hadde flere gode sjanser til å sikre både ett og tre poeng."

Det er vel ingen som sier vi ikke sløser med sjansene - poenget er vel heller at vi vinner sjansestatistikken mot de beste lagene.

På et tidspunkt tror jeg vi klarer å gjøre sjanser til mål. Da vinner vi også kamper.

Det er flott at du tror - og jeg håper selvsagt du har rett. Ser en slags forskjell i synspunkter her. Å skåre mål er en grunnleggende ferdighet i fotball. Skårer man ikke mål på mange av sjansene sine gjennom 7 kamper, mangler man noe på å være en god fotballspiller. Her inne tror mange at det skyldes uflaks og at det kommer med tida. Jeg tror det må endringer til både på spillersida og på taktikksida.

Tror dette er en riktig analyse. Maaten som spilles paa kommer ikke til aa gi nok maal. Trainer ikke god nok. Ikke godt nok paa toppen. Skal faa nytt keybord snart unnskylde alle sammen !

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror folk er klar over at det sto 1-2 på resultattavla til slutt, altså.

Det er jeg også helt sikker på og det kommer mange innspill her som er interessante og sikkert riktige. MEN jeg savner at noen tar tak i at vi ikke setter sjansene. Det som skjer er ikke lenger uflaks. Se til Sarpsborg 08 - her tok Geir Bakke og snudde om på laget da det ikke ble skåra mål.

Det er allerede tatt tak i dette med endring av formasjonen til 4-4-2, noe gårsdagens kamp viser at er ett langt steg i riktig retning.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vivian:

Vi tapte kampen igår.

Arni, er det deg?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vivian:

Vi tapte kampen igår.

Arni, er det deg?

Jeg er ikke Arni

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes Mortimers kommentarer var litt vel usaklige.

Uenighet er bra og kult, men vi går også litt lei når vi oppfatter det som at forumbrukere har hakk i plata :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uenighet er bra og kult, men vi går også litt lei når vi oppfatter det som at forumbrukere har hakk i plata :)

OK det er helt greitt - fint at folk har oppfattet hva jeg mener. Grunnen til at jeg har kommet mye tilbake er bare at jeg har fått mange innlegg her mot meg som på forskjellige måter mener jeg tar feil. Det kan jeg godt leve med. Overlater nå diskusjonen til andre som har andre synspunkter på hvordan klubben vi alle er så glade i skal komme videre. Tror forresten vi vinner i Trondheim nå som Helland later til å være ute noe uker ! Dere skal få fri fra meg resten av uka ! Kos dere og ta en øl ! :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

9 544

Vivian, er ikke alltid så lett å diskutere herinne... Men forumet trenger mangfold!

Endret av arni
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig i at forumet trenger mangfold, men at noen "alltid" må slenge på en negativ kommentar etter at noen andre forsøker å trekke noe positivt ut av en kamp vi tapte (og ja, alle har fått med seg at vi tapte kampen OG ikke satte de fete sjansene vi fikk) er i lengden bare irriterende.

Ellers er jeg helt uenig i at vi vil fortsette å tape kamper om vi fortsetter å spille som i går. Jeg er mer bekymret for at vi er tilbake på nivået vi var på mot B/G eller Aafk i neste kamp. Da vinner vi aldri.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne kommentaren er nødvendigvis ikke myntet på dine meninger men jeg vil bare gi en liten kommentar at hakk i plata kan gå begge veien enten det bare er negativitet som ytres elle nesgrus beundring av typen alltid uansett kommentarer. Det er derfor mangfold i diskusjonen er så bra

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes vi skal skru av tilgangen til Vivian og Arni (og kanskje meg og et par til i samme slengen?). Kranglete folk trenger vi ikke her.

Vi har mistet mange aktive forumbrukere her inne, og den trenden er det ingen grunn til å snu. Hvem savner vel Alzheimer? Eller Perfect 7? Eller andre forumbrukere som turte å være uenige med flertallet?

*sarkasme off*

Faen nå får vi ta å gi oss, her, altså.

Vivian, jeg er rimelig uenig med deg i de siste postene dine i denne tråden, men fortsett å skrive her inne, for pokker! Du også, Arni! Og @Ringo, fortsett å bemerk svakhetene til o store frelser Bradley, der du mener det er aktuelt.

Vi har fortsatt et godt forum, men jeg mener det var enda litt bedre før, og kan bli det igjen.

No worries for me mate! (forøvrig mbh ga seg jo også nyss)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor "dårlig" er egentlig gresset på nadderud? Nettavisen har jo sutresaken helt i toppen nå http://m.nettavisen.no/sport/fotball/fagermo-vil-ha-endringer---utrolig-at-vi-ma-spille-pa-en-sann-bane/3423219815.html

Synes ikke det så ut som spillet til gutta på søndag ble hemmet så veldig av banen.. Odd kan umulig ha brydd seg nevneverdig heller, de går jo gjerne for max air-time på ballene sine. Noen som har tatt banen i nærmere betraktning?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor "dårlig" er egentlig gresset på nadderud? Nettavisen har jo sutresaken helt i toppen nå http://m.nettavisen.no/sport/fotball/fagermo-vil-ha-endringer---utrolig-at-vi-ma-spille-pa-en-sann-bane/3423219815.html

Synes ikke det så ut som spillet til gutta på søndag ble hemmet så veldig av banen.. Odd kan umulig ha brydd seg nevneverdig heller, de går jo gjerne for max air-time på ballene sine. Noen som har tatt banen i nærmere betraktning?

Og siden det er Nettavisen, så er det vel ingen overraskelse at store deler av kommentarfeltet definitivt IKKE dreier seg om fotball...

Gresset ser langt fra ideelt ut, men vi var jo farligst når vi spilte langs bakken på søndag. Rimelig utrolig at Fagermo finner noe å klage på selv når han vinner.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og her er sitatet jeg virkelig ikke skjønner:

" NFF har registrert at det i Tippeligaen er udelte meninger om en skal vurdere et slikt krav. Dette er ikke på agendaen i dag, sier Fisketjønn".

Udelte meninger=enighet. Hvorfor er det ikke på agendaen da?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes vi skal skru av tilgangen til Vivian og Arni (og kanskje meg og et par til i samme slengen?). Kranglete folk trenger vi ikke her.

Vi har mistet mange aktive forumbrukere her inne, og den trenden er det ingen grunn til å snu. Hvem savner vel Alzheimer? Eller Perfect 7? Eller andre forumbrukere som turte å være uenige med flertallet?

*sarkasme off*

Faen nå får vi ta å gi oss, her, altså.

Vivian, jeg er rimelig uenig med deg i de siste postene dine i denne tråden, men fortsett å skrive her inne, for pokker! Du også, Arni! Og @Ringo, fortsett å bemerk svakhetene til o store frelser Bradley, der du mener det er aktuelt.

Vi har fortsatt et godt forum, men jeg mener det var enda litt bedre før, og kan bli det igjen.

Når det gjelder foruminnhold, kom jeg over denne rasende supportern fra Ålesund etter cupnederlage i gaar:

- FAEN - KLUBBEN TROR DE LØSER ALLE PROBLEMER MED Å STADIG SETTE INN EN NY RIISE. DET NESTE BLIR VEL MORRA SOM MIDTSTOPPER !!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Kamptråd: Stabæk - Odd
  • Opprett ny...