gwestlund 2 789 Del Skrevet 5. Mai 2016 Del Skrevet 5. Mai 2016 Til helgen møter vi en gammel kjenning i Melissa Wiik når vi tar imot Urædd på Nadderud lørdag kl. 15.00. Urædd har like mange poeng i årets serie som de hadde ved sesongstart, men langt dårligere målforskjell. Dette bør normalt bety tre poeng til Chixa. Møt opp og støtt laget i jakten på edelt metall! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 622 Del Skrevet 6. Mai 2016 (endret) Del Skrevet 6. Mai 2016 (endret) Tre nye skader siden sist, og av de er i hvert fall Cathrine Høegh Dekkerhus ute. Om ingen er tilbake kan man risikere å ha kun 13 spillere disponible, og av de er to keepere. 6-2-2-formasjon vil det vel bli om spillerne skal spille i tilnærmet vante posisjoner. Da er det en keeper + ennå en forsvarsspiller på benken. Mao. vi bør klare å holde tett bakover, men det er jo alltid en vane for tidligere Stabæk-spillere til å score mot oss, så Lindy Meliisa Wiik Løvbræk scorer garantert et mål. Ikke så mye å ta av fra rekruttlaget heller. Sliter med skader der også, og er vel kun tre som kunne være aktuelle. For sikkerhets skyld spilte to av de i forsvar siste rekruttkamp. Endret 6. Mai 2016 av sexxes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 6. Mai 2016 Del Skrevet 6. Mai 2016 Om så alle disse 13 hadde vært midtbanespillere, skulle vi klart å slå Urædd. Denne kampen skal vi kontrollere fra start til mål, og vinne greit. Målkalas kreves ikke, men vi skal vinne med minst 2 måls margin. Gleder meg til å slippe å bite negler på Stabæk-kamp... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 622 Del Skrevet 6. Mai 2016 Del Skrevet 6. Mai 2016 Jeg er for så vidt enig, og forsvaret vårt bør strengt tatt stoppe det som kommer selv om Urædd er bedre besatt fremover på banen. Forsvaret og keeperen deres kan være helt krise (noe man så mot Lillestrøm), men man må i det minste treffe mellom stengene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 622 Del Skrevet 6. Mai 2016 Del Skrevet 6. Mai 2016 Ser faktisk ut som man kan stille en bedre startellever enn sist, men benken ser jo tynn ut, og består vel kun av defensive spillere. En rekruttspiller med på trening. 15 totalt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 789 Del Skrevet 7. Mai 2016 Del Skrevet 7. Mai 2016 Lett 5-0 seier i dagens match, målene ble scoret av Gunnhildur Yrsa Jónsdóttir, Victoria Ludvigsen, Marie Dølvik x 2 og Ingvild Stensland Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 7. Mai 2016 Del Skrevet 7. Mai 2016 En periode på omtrent 20 minutter midtveis i andre omgang med gassen i bånn fra vår side var det som trengtes her. Jeg river meg til tider i håret over pasningspillet vårt. Jeg vil også hevde at vi har noen i startoppstillingen som rett og slett ikke tar nivået. De finnes i hver lagdel, og trekker ned hele laget. Selv med skadefri tropp er jeg ikke sikker på at vi har en førsteellever hvor alle holder jevnt høyt nivå. Deilig å ha Markussen tilbake, henne er det både trøkk og teknikk i! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå