StabækMykle 1 438 Del Skrevet 8. Mai 2016 Del Skrevet 8. Mai 2016 Planløst og tamt. Billy har fått mange nok kamper på å bevise noe nå ass. Vi har nesten likt lag som i fjor og da ble det tredjeplass.. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 8. Mai 2016 Del Skrevet 8. Mai 2016 Blir oss, Start, Aafk og B/G på de fire nederste. Blytungt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 8. Mai 2016 Del Skrevet 8. Mai 2016 Skal innrømme at jeg håper noen har tatt en vennlig prat med Deila. Men samtidig er det vel naturlig å tro at Billy får LITT mer fasong på dette laget over en hel sesong. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 365 Del Skrevet 8. Mai 2016 Del Skrevet 8. Mai 2016 Hvorfor ikke la Haugstad får sjansen for en gang skyld. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 8. Mai 2016 (endret) Del Skrevet 8. Mai 2016 (endret) Herregud, nå kan de like gjerne la Haugstad få finne en annen klubb. Pinlig Edit: og hvorfor ikke la Eghan få en sjanse? Men nei, blir vel Gorozia, evt Haugstad som får 30 sekunder, evt enda en junior. Endret 8. Mai 2016 av ShermanCostello Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 8. Mai 2016 Del Skrevet 8. Mai 2016 Skal innrømme at jeg håper noen har tatt en vennlig prat med Deila. Men samtidig er det vel naturlig å tro at Billy får LITT mer fasong på dette laget over en hel sesong. Jeg er ikke i tvil om at Billy kan få mer fasong på laget over en hel sesong. Problemet er at han har ikke en hel sesong. Spiller vi mot Viking som vi gjorde mot Odd blir det fort tre poeng. Går vi tilbake til det samme som før, med enslig spiss, null bevegelse framover, håper jeg Billy er på flyet hjem til London før folk tar fram bunadssølvet. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tigs 266 Del Skrevet 8. Mai 2016 Del Skrevet 8. Mai 2016 Herregud, nå kan de like gjerne la Haugstad få finne en annen klubb. Pinlig Utrolig av Haugstad å vise slik lojalitet når han blir pissa på av trener-apparatet!! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenkeBoss 1 225 Del Skrevet 8. Mai 2016 Del Skrevet 8. Mai 2016 Helt jævlig å se på. Møkkalag 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 8. Mai 2016 (endret) Del Skrevet 8. Mai 2016 (endret) Skal innrømme at jeg håper noen har tatt en vennlig prat med Deila. Men samtidig er det vel naturlig å tro at Billy får LITT mer fasong på dette laget over en hel sesong. Som nevnt i min oppsummering for en ukes tid siden så må klubben stille seg et spørsmål først. Ønsker vi å gjøre alt som må til for å bli i Tippeligaen, da er trenerskifte det som må til og Deila ville vært vanvittig. Hvis svarer at vi må gi Billy mere tid er det bare å bygge stall for OBOS Ligaen. Da trenger ikke IAO reise ut på signeringsferd med kortsiktige løsninger da får Billy stå ut kontraktperioden og bygge nytt lag basert på de unge vi har samt 2 nye rutinerte spillere som vil spille i OBOS Endret 8. Mai 2016 av Nr14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 249 Del Skrevet 8. Mai 2016 Del Skrevet 8. Mai 2016 Skal innrømme at jeg håper noen har tatt en vennlig prat med Deila. Men samtidig er det vel naturlig å tro at Billy får LITT mer fasong på dette laget over en hel sesong. Jeg er ikke i tvil om at Billy kan få mer fasong på laget over en hel sesong. Problemet er at han har ikke en hel sesong. Spiller vi mot Viking som vi gjorde mot Odd blir det fort tre poeng. Går vi tilbake til det samme som før, med enslig spiss, null bevegelse framover, håper jeg Billy er på flyet hjem til London før folk tar fram bunadssølvet. Nå var ikke Odd-kampen toppkvalitet det heller. Vi må sikte høyere enn som så. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Del Skrevet 8. Mai 2016 Del Skrevet 8. Mai 2016 Vi må jo snart være kvalifisert for en eller annen form for u-hjelp. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 8. Mai 2016 Del Skrevet 8. Mai 2016 Herregud, nå kan de like gjerne la Haugstad få finne en annen klubb. Pinlig Edit: og hvorfor ikke la Eghan få en sjanse? Men nei, blir vel Gorozia, evt Haugstad som får 30 sekunder, evt enda en junior. ...og jada, det ble klippekortet. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabekk city 19 Del Skrevet 8. Mai 2016 Del Skrevet 8. Mai 2016 Skal innrømme at jeg håper noen har tatt en vennlig prat med Deila. Men samtidig er det vel naturlig å tro at Billy får LITT mer fasong på dette laget over en hel sesong. Som nevnt i min oppsummering for en ukes tid siden så må klubben stille seg et spørsmål først. Ønsker vi å gjøre alt som må til for å bli i Tippeligaen, da er trenerskifte det som må til og Deila ville vært vanvittig. Hvis svarer at vi må gi Billy mere tid er det bare å bygge stall for OBOS Ligaen. Da trenger ikke IAO reise ut på signeringsferd med kortsiktige løsninger da får Billy stå ut kontraktperioden og bygge nytt lag basert på de unge vi har samt 2 nye rutinerte spillere som vil spille i OBOS Nedrykk er ikke noe alternativ. Det vet selvsagt styret med de inntektene vi har. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 8. Mai 2016 Del Skrevet 8. Mai 2016 Skal innrømme at jeg håper noen har tatt en vennlig prat med Deila. Men samtidig er det vel naturlig å tro at Billy får LITT mer fasong på dette laget over en hel sesong.Som nevnt i min oppsummering for en ukes tid siden så må klubben stille seg et spørsmål først. Ønsker vi å gjøre alt som må til for å bli i Tippeligaen, da er trenerskifte det som må til og Deila ville vært vanvittig. Hvis svarer at vi må gi Billy mere tid er det bare å bygge stall for OBOS Ligaen. Da trenger ikke IAO reise ut på signeringsferd med kortsiktige løsninger da får Billy stå ut kontraktperioden og bygge nytt lag basert på de unge vi har samt 2 nye rutinerte spillere som vil spille i OBOS Håper for Guds skyld ikke sistnevnte er strategien. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaablaa 158 Del Skrevet 8. Mai 2016 Del Skrevet 8. Mai 2016 Sett Kassi som spiss! Han trenger jo bare en sjanse! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Path 413 Del Skrevet 8. Mai 2016 Del Skrevet 8. Mai 2016 Deilig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 8. Mai 2016 Del Skrevet 8. Mai 2016 Skal innrømme at jeg håper noen har tatt en vennlig prat med Deila. Men samtidig er det vel naturlig å tro at Billy får LITT mer fasong på dette laget over en hel sesong.Som nevnt i min oppsummering for en ukes tid siden så må klubben stille seg et spørsmål først. Ønsker vi å gjøre alt som må til for å bli i Tippeligaen, da er trenerskifte det som må til og Deila ville vært vanvittig. Hvis svarer at vi må gi Billy mere tid er det bare å bygge stall for OBOS Ligaen. Da trenger ikke IAO reise ut på signeringsferd med kortsiktige løsninger da får Billy stå ut kontraktperioden og bygge nytt lag basert på de unge vi har samt 2 nye rutinerte spillere som vil spille i OBOS Håper for Guds skyld ikke sistnevnte er strategien. Da er vi to som håper på Gud Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
greatone 861 Del Skrevet 8. Mai 2016 Del Skrevet 8. Mai 2016 Jeg vil ha Kassi på topp... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 497 Del Skrevet 8. Mai 2016 Del Skrevet 8. Mai 2016 Kassi viser hvorfor han bør være spiss hvertfall Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kongen23 943 Del Skrevet 8. Mai 2016 Del Skrevet 8. Mai 2016 Viktig for Kassi og Viking-kampen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 8. Mai 2016 Del Skrevet 8. Mai 2016 Kassi har litt Nannskog i seg som avslutter. Den eneste i klubben nå med den type kyla som svensken hadde Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 8. Mai 2016 Del Skrevet 8. Mai 2016 Fyfaen så ututinert av Issah 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 8. Mai 2016 Del Skrevet 8. Mai 2016 Irriterende at de ikke brukte den kontringen bedre, kunne hatt en mulighet på 3-3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 449 Del Skrevet 8. Mai 2016 Del Skrevet 8. Mai 2016 Digg med scoring på tampen 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 8. Mai 2016 Del Skrevet 8. Mai 2016 Irriterende at de ikke brukte den kontringen bedre, kunne hatt en mulighet på 3-3 Var det så åpenbart offside? Synes det kunne se ut som om ballen var foran RBK-spillerne da den ble spilt videre fra Meling. Hadde kanskje blitt litt spenning med 3-2 der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 365 Del Skrevet 8. Mai 2016 Del Skrevet 8. Mai 2016 Irriterende at de ikke brukte den kontringen bedre, kunne hatt en mulighet på 3-3 Var det så åpenbart offside? Synes det kunne se ut som om ballen var foran RBK-spillerne da den ble spilt videre fra Meling. Hadde kanskje blitt litt spenning med 3-2 der. Men er vel litt symptomatisk på sesongen vår. At vi ikke har marginene på vår side. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 8. Mai 2016 (endret) Del Skrevet 8. Mai 2016 (endret) Første lag som scorer på Lerkendal i år. En mager trøst. Savnet av Ohi var merkbart i dag. Bittert at de får en scoring sekunder før pause. Og vi har ingen plan B. Ketsjupflaske rett etter pause. Næss snur ryggen til. Vi er elendige. Skaper én sjanse i løpet av 90 min. Meling og Kassi surrer det til når vi kan få 2-3. Bra bytte med Gorozia. Ellers rart at Haugstad ikke får prøve seg. Meningsløst å sette inn Jeppe Moe. Viser bare at vi ikke vil prøve å redusere en gang. Billy sitter meget utrygt. Oddsen på at han må gå (først?) bør være meget lav. Endret 8. Mai 2016 av veigarP 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vivian 560 Del Skrevet 8. Mai 2016 Del Skrevet 8. Mai 2016 Det er greitt å tape for Rosenborg på Lerkendal, men ikke på denne måten. Neste gang får vi i hvert fall prøvd ut en annen spiss enn Agon som ikke har spilt en bra tippeligakamp ennå. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Mai 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Mai 2016 Det er greitt å tape for Rosenborg på Lerkendal, men ikke på denne måten. Neste gang får vi i hvert fall prøvd ut en annen spiss enn Agon som ikke har spilt en bra tippeligakamp ennå. Shit, jeg er lei av deg og dine kommentarer. Kom med noe konstruktivt, slutt med slakt av egne spillere, spess de som har vært her i 8(!) matcher. Agon er en langsiktig signering som alle andre, å forvente at han skal være på Dio/Nannskog/Veigar nivå nå er tull. At han skal løpe, ja for all del, men den irriterende hakkingen i alle tråder er og blir lite konstruktivt. 20 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 9. Mai 2016 Del Skrevet 9. Mai 2016 Det er greitt å tape for Rosenborg på Lerkendal, men ikke på denne måten. Neste gang får vi i hvert fall prøvd ut en annen spiss enn Agon som ikke har spilt en bra tippeligakamp ennå. Shit, jeg er lei av deg og dine kommentarer. Kom med noe konstruktivt, slutt med slakt av egne spillere, spess de som har vært her i 8(!) matcher. Agon er en langsiktig signering som alle andre, å forvente at han skal være på Dio/Nannskog/Veigar nivå nå er tull. At han skal løpe, ja for all del, men den irriterende hakkingen i alle tråder er og blir lite konstruktivt. Amen! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå