Gå til innhold

Kamptråd: Rosenborg - Stabæk

Slum
 Del

Anbefalte innlegg

Herregud, nå kan de like gjerne la Haugstad få finne en annen klubb. Pinlig

Edit: og hvorfor ikke la Eghan få en sjanse? Men nei, blir vel Gorozia, evt Haugstad som får 30 sekunder, evt enda en junior.

Endret av ShermanCostello
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal innrømme at jeg håper noen har tatt en vennlig prat med Deila. Men samtidig er det vel naturlig å tro at Billy får LITT mer fasong på dette laget over en hel sesong.

Jeg er ikke i tvil om at Billy kan få mer fasong på laget over en hel sesong. Problemet er at han har ikke en hel sesong.

Spiller vi mot Viking som vi gjorde mot Odd blir det fort tre poeng. Går vi tilbake til det samme som før, med enslig spiss, null bevegelse framover, håper jeg Billy er på flyet hjem til London før folk tar fram bunadssølvet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig av Haugstad å vise slik lojalitet når han blir pissa på av trener-apparatet!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest Nr14

Skal innrømme at jeg håper noen har tatt en vennlig prat med Deila. Men samtidig er det vel naturlig å tro at Billy får LITT mer fasong på dette laget over en hel sesong.

Som nevnt i min oppsummering for en ukes tid siden så må klubben stille seg et spørsmål først. Ønsker vi å gjøre alt som må til for å bli i Tippeligaen, da er trenerskifte det som må til og Deila ville vært vanvittig. Hvis svarer at vi må gi Billy mere tid er det bare å bygge stall for OBOS Ligaen. Da trenger ikke IAO reise ut på signeringsferd med kortsiktige løsninger da får Billy stå ut kontraktperioden og bygge nytt lag basert på de unge vi har samt 2 nye rutinerte spillere som vil spille i OBOS

Endret av Nr14
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ikke i tvil om at Billy kan få mer fasong på laget over en hel sesong. Problemet er at han har ikke en hel sesong.

Spiller vi mot Viking som vi gjorde mot Odd blir det fort tre poeng. Går vi tilbake til det samme som før, med enslig spiss, null bevegelse framover, håper jeg Billy er på flyet hjem til London før folk tar fram bunadssølvet.

Nå var ikke Odd-kampen toppkvalitet det heller. Vi må sikte høyere enn som så.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Edit: og hvorfor ikke la Eghan få en sjanse? Men nei, blir vel Gorozia, evt Haugstad som får 30 sekunder, evt enda en junior.

...og jada, det ble klippekortet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som nevnt i min oppsummering for en ukes tid siden så må klubben stille seg et spørsmål først. Ønsker vi å gjøre alt som må til for å bli i Tippeligaen, da er trenerskifte det som må til og Deila ville vært vanvittig. Hvis svarer at vi må gi Billy mere tid er det bare å bygge stall for OBOS Ligaen. Da trenger ikke IAO reise ut på signeringsferd med kortsiktige løsninger da får Billy stå ut kontraktperioden og bygge nytt lag basert på de unge vi har samt 2 nye rutinerte spillere som vil spille i OBOS

Nedrykk er ikke noe alternativ. Det vet selvsagt styret med de inntektene vi har.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper for Guds skyld ikke sistnevnte er strategien.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper for Guds skyld ikke sistnevnte er strategien.

Da er vi to som håper på Gud

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Irriterende at de ikke brukte den kontringen bedre, kunne hatt en mulighet på 3-3

Var det så åpenbart offside? Synes det kunne se ut som om ballen var foran RBK-spillerne da den ble spilt videre fra Meling. Hadde kanskje blitt litt spenning med 3-2 der.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Irriterende at de ikke brukte den kontringen bedre, kunne hatt en mulighet på 3-3

Var det så åpenbart offside? Synes det kunne se ut som om ballen var foran RBK-spillerne da den ble spilt videre fra Meling. Hadde kanskje blitt litt spenning med 3-2 der.

Men er vel litt symptomatisk på sesongen vår. At vi ikke har marginene på vår side.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første lag som scorer på Lerkendal i år. En mager trøst. Savnet av Ohi var merkbart i dag. Bittert at de får en scoring sekunder før pause. Og vi har ingen plan B. Ketsjupflaske rett etter pause. Næss snur ryggen til. Vi er elendige. Skaper én sjanse i løpet av 90 min. Meling og Kassi surrer det til når vi kan få 2-3. Bra bytte med Gorozia. Ellers rart at Haugstad ikke får prøve seg. Meningsløst å sette inn Jeppe Moe. Viser bare at vi ikke vil prøve å redusere en gang.

Billy sitter meget utrygt. Oddsen på at han må gå (først?) bør være meget lav.

Endret av veigarP
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er greitt å tape for Rosenborg på Lerkendal, men ikke på denne måten. Neste gang får vi i hvert fall prøvd ut en annen spiss enn Agon som ikke har spilt en bra tippeligakamp ennå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er greitt å tape for Rosenborg på Lerkendal, men ikke på denne måten. Neste gang får vi i hvert fall prøvd ut en annen spiss enn Agon som ikke har spilt en bra tippeligakamp ennå.

Shit, jeg er lei av deg og dine kommentarer.

Kom med noe konstruktivt, slutt med slakt av egne spillere, spess de som har vært her i 8(!) matcher.

Agon er en langsiktig signering som alle andre, å forvente at han skal være på Dio/Nannskog/Veigar nivå nå er tull.

At han skal løpe, ja for all del, men den irriterende hakkingen i alle tråder er og blir lite konstruktivt.

Amen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Rosenborg - Stabæk
  • Opprett ny...