Gå til innhold

Kamptråd: Rosenborg - Stabæk

Slum
 Del

Anbefalte innlegg

Det er greitt å tape for Rosenborg på Lerkendal, men ikke på denne måten. Neste gang får vi i hvert fall prøvd ut en annen spiss enn Agon som ikke har spilt en bra tippeligakamp ennå.

Shit, jeg er lei av deg og dine kommentarer.

Kom med noe konstruktivt, slutt med slakt av egne spillere, spess de som har vært her i 8(!) matcher.

Agon er en langsiktig signering som alle andre, å forvente at han skal være på Dio/Nannskog/Veigar nivå nå er tull.

At han skal løpe, ja for all del, men den irriterende hakkingen i alle tråder er og blir lite konstruktivt.

Trist at en ikke skal kunne komme med meninger uten å bli møtt med sånne tilbakemeldinger. Agon har ikke vært bra i kampene hittil. Ser heller at vi prøver Kassi som spiss uavhengig av gule kort eller ei.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er greitt å tape for Rosenborg på Lerkendal, men ikke på denne måten. Neste gang får vi i hvert fall prøvd ut en annen spiss enn Agon som ikke har spilt en bra tippeligakamp ennå.

Shit, jeg er lei av deg og dine kommentarer.

Kom med noe konstruktivt, slutt med slakt av egne spillere, spess de som har vært her i 8(!) matcher.

Agon er en langsiktig signering som alle andre, å forvente at han skal være på Dio/Nannskog/Veigar nivå nå er tull.

At han skal løpe, ja for all del, men den irriterende hakkingen i alle tråder er og blir lite konstruktivt.

Trist at en ikke skal kunne komme med meninger uten å bli møtt med sånne tilbakemeldinger. Agon har ikke vært bra i kampene hittil. Ser heller at vi prøver Kassi som spiss uavhengig av gule kort eller ei.

Du må kødde? Hun spyr jo ut dritt mot Agon i alle tråder. Det er veldig tydelig at hun har en agenda mot han. Det skal selvsagt være lov å komme med sine meninger, men i dette tilfellet har det gått over til å bli ren drittslenging/hets.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vivian sier at Agon ikke har spilt en bra tippeligakamp ennå (noe det kan virke å være enighet om?). Uansett får hun "spydd" "jeg er lei av deg og dine kommentarer" i trynet. Dette er vel ikke første tråden det har kommet slikt. Er det så vrient å se hva man selv gjør?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vivian sier at Agon ikke har spilt en bra tippeligakamp ennå (noe det kan virke å være enighet om?). Uansett får hun "spydd" "jeg er lei av deg og dine kommentarer" i trynet. Dette er vel ikke første tråden det har kommet slikt. Er det så vrient å se hva man selv gjør?

Poenget er at omtrent alle innleggene til denne brukeren handler om hvor dårlig Agon er. Det er ikke meningen hennes folk blir lei av, men den stadige hakkingen på en enkeltspiller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

@Frilin

Det var det med å skille snørr og barter, da.

Jeg har et langt bedre inntrykk av Agon enn det Vivian synes å ha, der er nok vi to ganske enige. Jeg synes bare det er dårlig forumkultur å svare på den måten du svarer. At du mener det er helt barnehage å tenke at "det jeg ikke kan si til folk ansikt til ansikt, bør jeg kanskje heller ikke skrive til dem på åpent forum", er vel noe vi bare får være enige om å være uenige om?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg ikke er kommet langt nok her i livet, men å si man er lei av en person i visse øyeblikk og dens meninger bør da være lov, ansikt til ansikt og ikke minst på et forum.

Man kan gjerne velge å ta alt som sies og skrives personlig, men mitt håp er at de fleste klarer å filtrere samt tenke litt om hvorfor det kommer en slik kommentar..

Barnehage quoten er i tillegg lengre enn de linjene du velger å ta med?

- iblant smeller det, iblant over grensen. (Jeg synes min post forsatt er langt innafor forsåvidt)

- i går var en viktig kamp, da kan det smelle litt ekstra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er vel ikke første tråden det har kommet slikt.

Og der er vi vel ved sakens kjerne... Den gjenntakende kritkken av Agon er vel bare overgått av enkeltes dragning mot å kritisere Bob for alt som går galt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei og takk for alle tilbakemeldingene på innleggene mine - også fra de som er uenige. Det kan hende at Agon slår til etterhvert. Har hørt at Veigar trengte tid før han ble toppspiller i Stabæk. Se på mine meldinger som en frustrasjon i en periode hvor noe må gjøres for å komme ut av uføret vi er oppe i. Tror ingen av spillerne våre går på banen for annet enn å vinne. Ser at noen her inne stadig mener at Assante må ut, mens noen mener at Billy bør gå. Det vil være ulike meninger om hvordan vi skal vinne kamper igjen i TL.Det er greitt for meg at noen mener at jeg har gjentatt meg og jeg tar det til etterretning.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Rosenborg - Stabæk
  • Opprett ny...