Torres 4 096 Del Skrevet 21. Mai 2016 Del Skrevet 21. Mai 2016 Okei, Njiemar-navnet må bare bort med en eneste gang.Takk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
steakhouse 783 Del Skrevet 21. Mai 2016 Del Skrevet 21. Mai 2016 Så dårlige vi var i dag må jo bety at Tromsø er grusomt dårlige! Er jo ikke de svake lagene vi presterer mot :-) spøk til side, enig i at noe må skje nå. Men hyggelig å se haugstad i mer enn 30 sekunder, håper han får mer tillit Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hushovd 1 590 Del Skrevet 21. Mai 2016 Del Skrevet 21. Mai 2016 Cole var okCole var absolutt ikke Ok, han var helt utafor. Får for innsats, men mottak, pasninger og involveringer var helt hinsides. Vet ikke hvor mange ganger han satte medspillere i håpløs posisjon med pasninger i kne eller hals høyde, gjerne også bak spiller. Overhodet ingen fremadrettet legning Idag heller. Helt enig. Cole var kanskje den aller verste i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 21. Mai 2016 Del Skrevet 21. Mai 2016 Synes så jævlig synd på meg selv som betalte 600 kroner for å se denne kampen sammen med pjokken på 5 år. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bananmann 17 Del Skrevet 21. Mai 2016 (endret) Del Skrevet 21. Mai 2016 (endret) åssen er formen til Hoseth? (rutine, kreativitet) Endret 21. Mai 2016 av bananmann Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 399 Del Skrevet 21. Mai 2016 Del Skrevet 21. Mai 2016 Skjønner ikke hvordan Stabæk kan kjøre banens beste kåring. Ingen fortjener en stemme. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
TommyB 12 Del Skrevet 21. Mai 2016 Del Skrevet 21. Mai 2016 Har fulgt Stabæk i 20 år og ikke skrevet på Forumet før. Dette var forferdelig dårlig. Hvorfor tar vi hit til Norge så dårlige spillere som Mehmeti. Haugstad fks. er en mye bedre spiller. Hørte på Nadderud i kveld at vi er bundet opp i kontrakten med Mehmeti at han skal få spilletid fra start som utstilling for for landslagsplass. Hvorfor inngår vi slike kontrakter ?? Hvor mye koster det oss å bli kvitt trener og spiss - for de må bort fra Nadderud. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 21. Mai 2016 (endret) Del Skrevet 21. Mai 2016 (endret) Har fulgt Stabæk i 20 år og ikke skrevet på Forumet før. Dette var forferdelig dårlig. Hvorfor tar vi hit til Norge så dårlige spillere som Mehmeti. Haugstad fks. er en mye bedre spiller. Hørte på Nadderud i kveld at vi er bundet opp i kontrakten med Mehmeti at han skal få spilletid fra start som utstilling for for landslagsplass. Hvorfor inngår vi slike kontrakter ?? Hvor mye koster det oss å bli kvitt trener og spiss - for de må bort fra Nadderud. Nå er jeg nesten målløs. Stemmer det virkelig at vi signerer kontrakt med garantert spilletid. Kan flere bekrefte det som kjenner til de indre gemakker i brakka? Endret 21. Mai 2016 av Nr14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 21. Mai 2016 Del Skrevet 21. Mai 2016 Håper ikke det er et OBOS-skilt i enden av den tunnelen vi er inne i nå. Men helt ærlig talt, det er så jævlig fortjent at vi er der vi er. Vi spiller elendig fotball. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
TommyB 12 Del Skrevet 21. Mai 2016 Del Skrevet 21. Mai 2016 Hørte det på øvre felt i dag. Kunne nesten ikke tro det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 21. Mai 2016 Del Skrevet 21. Mai 2016 Hørte på Nadderud i kveld at vi er bundet opp i kontrakten med Mehmeti at han skal få spilletid fra start som utstilling for for landslagsplass. Høres ut som bullshit. Dersom det mot formodning stemmer, er det en dårlig deal for alle parter nå. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 21. Mai 2016 Del Skrevet 21. Mai 2016 Landslagsplass har han jo ikke fått....Å henge dette på en enkeltspiller er uansett helt feil. Det er ikke en ut på der i dag som ikke kunne vært byttet ut. Tromsø har ingenting å komme med annet dødballer. Og likevel skaper vi ikke en eneste målsjanse i løpet av kampen! Dette er det svakeste jeg har sett av Stabæk noen gang tror jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 21. Mai 2016 Del Skrevet 21. Mai 2016 Landslagsplass har han jo ikke fått....Å henge dette på en enkeltspiller er uansett helt feil. Det er ikke en ut på der i dag som ikke kunne vært byttet ut. Tromsø har ingenting å komme med annet dødballer. Og likevel skaper vi ikke en eneste målsjanse i løpet av kampen! Dette er det svakeste jeg har sett av Stabæk noen gang tror jeg. Nå er du litt vel streng her. Keepern til Tromsø måtte faktisk gjøre én hel kvalifisert redning i løpet av 90 minutter. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 21. Mai 2016 Del Skrevet 21. Mai 2016 Da var jeg sikkert distrahert av en idiot bake meg som var ufattlig begeistret over Haugstad, og særlig at han spilte på to plasser samtidig. Sorry ass jeg er sur. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 21. Mai 2016 Del Skrevet 21. Mai 2016 Nå må folk roe dette Haugstad kjøret ass. Han er i hvert fall ikke bedre enn noen av alternativene og pr dags dato er Granli soleklart best av de to på HB. Var det 3 eller 4 ganger Haugstad ikke klarte å ta i mot en 5 meterspasning og ballen gikk utover sidelinjen? Uansett, hvis ikke Billy forsvinner og en annen løsning kommer raskt på plass så er det bare å forberede seg på OBOS. De 90 minuttene i dag er noe av det jævligste jeg har sett. Null plan, null kreativitet. Kan det være at spillerne bevisst spiller rævva for å kvitte seg med Billy? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 21. Mai 2016 Del Skrevet 21. Mai 2016 Haugstad gjorde en bra jobb. Han gikk på løp etter løp, men ballen kom aldri/sjeldent. Jeg synes imidlertid at han ikke burde få mer spilletid før vi har en ny trener på plass. Det er bare dumt å ødelegge ham også! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
TommyB 12 Del Skrevet 21. Mai 2016 Del Skrevet 21. Mai 2016 Nå må folk roe dette Haugstad kjøret ass. Han er i hvert fall ikke bedre enn noen av alternativene og pr dags dato er Granli soleklart best av de to på HB. Var det 3 eller 4 ganger Haugstad ikke klarte å ta i mot en 5 meterspasning og ballen gikk utover sidelinjen? Uansett, hvis ikke Billy forsvinner og en annen løsning kommer raskt på plass så er det bare å forberede seg på OBOS. De 90 minuttene i dag er noe av det jævligste jeg har sett. Null plan, null kreativitet. Kan det være at spillerne bevisst spiller rævva for å kvitte seg med Billy? Går utfra at du ikke mener dette siste seriøst. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Yassine 1 550 Del Skrevet 21. Mai 2016 Del Skrevet 21. Mai 2016 Kan ikke huske sist jeg har sett Stabæk så elendige som i dag - Håpløst Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JespV 823 Del Skrevet 21. Mai 2016 Del Skrevet 21. Mai 2016 Nå må folk roe dette Haugstad kjøret ass. Han er i hvert fall ikke bedre enn noen av alternativene og pr dags dato er Granli soleklart best av de to på HB. Var det 3 eller 4 ganger Haugstad ikke klarte å ta i mot en 5 meterspasning og ballen gikk utover sidelinjen? Uansett, hvis ikke Billy forsvinner og en annen løsning kommer raskt på plass så er det bare å forberede seg på OBOS. De 90 minuttene i dag er noe av det jævligste jeg har sett. Null plan, null kreativitet. Kan det være at spillerne bevisst spiller rævva for å kvitte seg med Billy? Daniel Granli og "soleklart best" er ord som ikke passer helt sammen. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 21. Mai 2016 Del Skrevet 21. Mai 2016 I lys av A-lagets dårlige prestasjoner i år, vil jeg gjerne anbefale alle supportere å se to Akademi-lag i aksjon på Nadderud imorgen; G16 i NM mot Borgen fra Østfold kl 18 og G14 mot Ullern G15 i seriekamp kl 2015. Alle Akademi-lagene spiller normalt 'Stabæk-fotball' - slik vi liker å se. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 21. Mai 2016 Del Skrevet 21. Mai 2016 Haugstad er en back etter min smak. Kommer seg oftere enn Granli løs på kanten. Skulle så gjerne sett mer til han. Også Eghan gjør gode innhopp. Jeg mener cupkampen til onsdag er bra for oss. Her er det ikke det samme presset til å levere som i serien der hver kamp fort kan bli en cupfinale fremover. La spillere som Eghan og Haugstad starte på onsdag. Vi har alt å vinne på dette. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 21. Mai 2016 Del Skrevet 21. Mai 2016 Det gjelder å finne ut hvem på Tromsø som aldri har scoret før, eventuelt om de har en spiss som ikke har scoret på xx-antall kamper. Disse spillerne må vi forsøke å ta ut. Det kommer sikkert ikke til å lykkes, for av oss skal ALLTID ALLE få! UANSETT! Jeg stiller på stadion med to pils i magen, og en god dose lykkepiller på lommen Søren! Jeg trodde treneren og alle spillerne leste forumet før kamp. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 21. Mai 2016 Del Skrevet 21. Mai 2016 Gleder meg til å hylle Haugstad den dagen han får sin første assist og scoring, og er en spiller som vi vet kan snu en kamp. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vivian 560 Del Skrevet 21. Mai 2016 Del Skrevet 21. Mai 2016 Det er bare å innse det - vi er sannsynligvis i øyeblikket TLs aller dårligste lag. Har sett Starts kamper og de har hatt marginene mot seg. Vi gjør juniorfeil, flytter oss ikke på dødball og har en trener som ikke får satt laget skikkelig. Mot Viking hadde vi litt grann på gang, men istedet for å beholde laget som vant, gikk vi tilbake til formasjonen med Agon på topp som absolutt ikke virker. Hvis det er riktig som det påståes her inne at Agon er gitt en spillegaranti, er det helt ille. Det er imidlertid bare en forklaring - ingen unnskyldning. Jeg har fått mye tyn her inne for å være kritisk og mange har skrevet om marginer og at tingene snart snur. Jeg er oppriktig lei meg fordi jeg har fått rett - dette ender statistisk nesten sikkert med nedrykk. Jeg har fulgt Stabæk på nivå 2 tidligere og skal nok gjøre det igjen - alltid uansett... Vi må fortsatt møte fram alle sammen ut sesongen - vi kommer nok til å få noen gode øyeblikk også innimellom. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 21. Mai 2016 Del Skrevet 21. Mai 2016 Det vi leverte i dag må være noe av det svakeste på høyeste nivå i Norge, noensinne. Ser man over hele sesongen er jeg imidlertid uenig i påstanden om at Start er bedre enn oss. De har heller hatt marginene med seg i flere av uavgjortkampene sine. Det er en god grunn til at de ikke har vunnet en tippeligakamp på snart et år (NB: det er en statistikk vi IKKE bør hjelpe dem med å bryte!) Men vi er nest dårligst, og det betyr dessverre også nedrykk... Men jeg håper ingen av oss gir opp nå. Vi får se hva som skjer med trenersituasjonen den neste uka, og når vi går på igjen i juli skal det fortsatt kjempes om 48 poeng før sesongen er over. Det bor så jævlig mye mer i dette laget. Det vet gutta selv, det vet vi, det vet IAO, det forstår nok også Billy, selv om han ikke evner å gjøre så mye med saken. Dette lyder kanskje litt merkelig, men jeg slenger inn Brøndbys trenervikar Auri Skarbalius som kandidat til å ta over ut sesongen. Ikke noe taktisk geni, men en fantastisk motivator, og han evner å legge opp spillet så han får mest ut av spillerne sine. Ledig fom 29/5. Vil i utgangspunktet gå tilbake til å være U19-trener, men kan IAO finne fram litt av magien sin igjen? Vårsesongen hans i 2013 med Brøndby er noe av det sykeste jeg har vært vitne til. Fra å være totalt akterutseilt på siste plass, fem poeng unna trygghet, med knapt en tredel av sesongen igjen å spille, På vårsesongen tok han 22 poeng med et helt elendig lag, og overlevde. Senere førte Skarbalius Viborg opp en divisjon. I år har han vikariert som Brøndby-trener igjen, tatt 19 poeng på 10 kamper, og klubben er nå for fullt med i sølvkampen. Bør legges til at mannen ikke alltid spiller vakker fotball, men er konsekvent offensivt anlagt. Altså en helt annen form for nødløsning enn f. eks Arne Erlandsen. Sånn, da har jeg lagt ut om mitt lille mancrush på trenersiden. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JeanClaude 1 175 Del Skrevet 22. Mai 2016 Del Skrevet 22. Mai 2016 Har fulgt Stabæk i 20 år og ikke skrevet på Forumet før. Dette var forferdelig dårlig. Hvorfor tar vi hit til Norge så dårlige spillere som Mehmeti. Haugstad fks. er en mye bedre spiller. Hørte på Nadderud i kveld at vi er bundet opp i kontrakten med Mehmeti at han skal få spilletid fra start som utstilling for for landslagsplass. Hvorfor inngår vi slike kontrakter ?? Hvor mye koster det oss å bli kvitt trener og spiss - for de må bort fra Nadderud. Synes dette er hardt sagt, men det er vel noe vi må gjøre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vivian 560 Del Skrevet 22. Mai 2016 Del Skrevet 22. Mai 2016 Det vi leverte i dag må være noe av det svakeste på høyeste nivå i Norge, noensinne. Ser man over hele sesongen er jeg imidlertid uenig i påstanden om at Start er bedre enn oss. De har heller hatt marginene med seg i flere av uavgjortkampene sine. Det er en god grunn til at de ikke har vunnet en tippeligakamp på snart et år (NB: det er en statistikk vi IKKE bør hjelpe dem med å bryte!) Men vi er nest dårligst, og det betyr dessverre også nedrykk... Men jeg håper ingen av oss gir opp nå. Vi får se hva som skjer med trenersituasjonen den neste uka, og når vi går på igjen i juli skal det fortsatt kjempes om 48 poeng før sesongen er over. Det bor så jævlig mye mer i dette laget. Det vet gutta selv, det vet vi, det vet IAO, det forstår nok også Billy, selv om han ikke evner å gjøre så mye med saken. Dette lyder kanskje litt merkelig, men jeg slenger inn Brøndbys trenervikar Auri Skarbalius som kandidat til å ta over ut sesongen. Ikke noe taktisk geni, men en fantastisk motivator, og han evner å legge opp spillet så han får mest ut av spillerne sine. Ledig fom 29/5. Vil i utgangspunktet gå tilbake til å være U19-trener, men kan IAO finne fram litt av magien sin igjen? Vårsesongen hans i 2013 med Brøndby er noe av det sykeste jeg har vært vitne til. Fra å være totalt akterutseilt på siste plass, fem poeng unna trygghet, med knapt en tredel av sesongen igjen å spille, På vårsesongen tok han 22 poeng med et helt elendig lag, og overlevde. Senere førte Skarbalius Viborg opp en divisjon. I år har han vikariert som Brøndby-trener igjen, tatt 19 poeng på 10 kamper, og klubben er nå for fullt med i sølvkampen. Bør legges til at mannen ikke alltid spiller vakker fotball, men er konsekvent offensivt anlagt. Altså en helt annen form for nødløsning enn f. eks Arne Erlandsen. Sånn, da har jeg lagt ut om mitt lille mancrush på trenersiden. Ja dette høres ut som en bra ide. Heller han enn både Erlandsen og Røsler som jeg så lansert på VGs forum. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 22. Mai 2016 Del Skrevet 22. Mai 2016 Har fulgt Stabæk i 20 år og ikke skrevet på Forumet før. Dette var forferdelig dårlig. Hvorfor tar vi hit til Norge så dårlige spillere som Mehmeti. Haugstad fks. er en mye bedre spiller. Hørte på Nadderud i kveld at vi er bundet opp i kontrakten med Mehmeti at han skal få spilletid fra start som utstilling for for landslagsplass. Hvorfor inngår vi slike kontrakter ?? Hvor mye koster det oss å bli kvitt trener og spiss - for de må bort fra Nadderud. Tror ikke vi skal kvitte oss med vår eneste spiss, og attpåtil betale for det. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 22. Mai 2016 Del Skrevet 22. Mai 2016 Har fulgt Stabæk i 20 år og ikke skrevet på Forumet før. Dette var forferdelig dårlig. Hvorfor tar vi hit til Norge så dårlige spillere som Mehmeti. Haugstad fks. er en mye bedre spiller. Hørte på Nadderud i kveld at vi er bundet opp i kontrakten med Mehmeti at han skal få spilletid fra start som utstilling for for landslagsplass. Hvorfor inngår vi slike kontrakter ?? Hvor mye koster det oss å bli kvitt trener og spiss - for de må bort fra Nadderud. Landslagsplass? Både Sverige og Albania som er de to kandidatene han kan velge mellom er begge EM-klare nasjoner. At han skal være aktuell for landslagsspill for noen av disse tyder jo bare på at fyren må ha en voldsom evne til å snakke seg inn i startellevere. For å spille seg inn det har han ikke gjort verken i Stabæk eller noen av de landene. Makan til oppskrytt spiss har jeg faktisk aldri sett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Mai 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Mai 2016 Jeg mener vi skal la spissen være i fred. Det er ikke hans feil at han blir brukt slik han gjør. 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå