Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk-Tromsø

kkh94
 Del

Anbefalte innlegg

Jeg mener vi skal la spissen være i fred. Det er ikke hans feil at han blir brukt slik han gjør.

Men det er hans feil at han bruker stygge albuer, gjør dumme taktiske valg på topp, avslutter dårlig og lager unødvendige frispark. Samt filmer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener vi skal la spissen være i fred. Det er ikke hans feil at han blir brukt slik han gjør.

Men det er hans feil at han bruker stygge albuer, gjør dumme taktiske valg på topp, avslutter dårlig og lager unødvendige frispark. Samt filmer.

Sikker på at det ikke var spissen til Tromsø du så på?

Agon må roe seg ned, det viser kortstatistikken hans. Men filming har jeg ikke sett noe til. Samtidig var han en av våre bedre i går. Gjorde mye med de få ballene han fikk. Skjønner godt at han ikke gidder å gå på alle løpene han burde når han ser at resten av laget står bom stille og Tromsø kan pakke ti mann rundt ham.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Agon må roe seg ned, det viser kortstatistikken hans. Men filming har jeg ikke sett noe til. Samtidig var han en av våre bedre i går. Gjorde mye med de få ballene han fikk. Skjønner godt at han ikke gidder å gå på alle løpene han burde når han ser at resten av laget står bom stille og Tromsø kan pakke ti mann rundt ham.

Gult kort for å kysse ballen er i hvertfall latterlig....

Synes Mehmeti gjorde svært lite ute av seg, noe som han har gjort hele sesongen. Kanskje han burde spilt på Stabæk 2 istedetfor slik at de kan redde plassen i hvertfall. Tror han er en mer sannsynlig redningsmann der.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes Mehmeti gjorde svært lite ute av seg, noe som han har gjort hele sesongen. Kanskje han burde spilt på Stabæk 2 istedetfor slik at de kan redde plassen i hvertfall. Tror han er en mer sannsynlig redningsmann der.

Slapp av.. Det er deilig med en svensk/albansk spiss på topp. Han har ikke levert med mange mål enda, men mye av grunnen til det er fordi han blir helt alene på topp uten noe hjelp. Bare vent så ser vi Agon herje
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke Agon sin skyld at vi bruker ti trekk på å få ballen over på motstanders banehalvdel og til slutt velger å spille på en møtende Asante eller håpe på at Moussa skal gå av to mann på sin side.

Det er ingen vits i å famle etter syndebukker blant enkeltspillere - ingen leverer om dagen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Makan til oppskrytt spiss har jeg faktisk aldri sett.

Hvem har egentlig skrytt han opp? 4 mål totalt de to siste sesongene i Allsvenskan. 4 kamper fra start i Malmö det siste året. Hva tilsa at dette var en klassespiss? De 11 målene for Malmö tilbake i 2010?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke Agon sin skyld at vi bruker ti trekk på å få ballen over på motstanders banehalvdel og til slutt velger å spille på en møtende Asante eller håpe på at Moussa skal gå av to mann på sin side.

Det er ingen vits i å famle etter syndebukker blant enkeltspillere - ingen leverer om dagen.

Nei det er vel kommet stjerne-nykker på hele gjengen... blir litt dumt når noen uttaler dere og vi om 2 div og a-laget, og så har man prestert null og niks på A

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Makan til oppskrytt spiss har jeg faktisk aldri sett.

Hvem har egentlig skrytt han opp? 4 mål totalt de to siste sesongene i Allsvenskan. 4 kamper fra start i Malmö det siste året. Hva tilsa at dette var en klassespiss? De 11 målene for Malmö tilbake i 2010?

Media, fans, spillere og klubb.

Kommentatoren i går fikk jo orgasme bare av at nedtak før han slurvet ballen ut av farlig spill for Tromsø....

Synes jeg bare har hørt lovord om denne fyren.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen observasjoner fra i går:

1. Vi klarte å etablere et viss press på slutten av første omgang. Vant dueller, og klarte å slå noen gode pasninger og kommer til noen avslutninger. Så kontrer TIL med 4-5 mann i full fart, og det blir til slutt corner. Den ender med utspill fra mål. Speaker opplyser at det er lagt til tre minutter. Hva skjer da? Ingen ting. Nada. Ingen løp på gang, og Sayoba bruker laaaaaang tid. Utsparket kommer da alle TILs spillere har ruslet tilbake på egen banehalvdel og venter på oss. Hvorfor det?

2. Hva gjør Asante i feltet vårt på TILs cornere? Hvorfor ligger han seg ikke og lurer ved midtbanen i tilfelle vi vinner ballen?

3. Niko kastet nydelig og langt inn i boksen deres i går ved en anledning i andre (noe ingen andre på laget klarer?). Men det er jo ingen vits at han gjør det, vi trenger han der inne da han er en av få som kan vinne i lufta. Minner også om at ingen er offside ved innkast. Hvorfor er det bare andre lag som klarer å utnytte kastene sine offensivt? Ja jeg har spurt om det før, men skjønner det bare ikke.

Ser ikke trenerne noe av dette? Hvorfor gjør de ikke noe med det, for dette er jo svært enkelt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slapp av.. Det er deilig med en svensk/albansk spiss på topp. Han har ikke levert med mange mål enda, men mye av grunnen til det er fordi han blir helt alene på topp uten noe hjelp. Bare vent så ser vi Agon herje

Dette med vent og se har vi kanskje ikke tid til lenger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det snør i hælvette før mehmeti herjer....

men flere mål ville han garantert scoret om laget hadde hatt en definert spillestil og hvis han slapp å jobbe alene på topp med enorm avstand til midtbanen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det snør i hælvette før mehmeti herjer....

men flere mål ville han garantert scoret om laget hadde hatt en definert spillestil og hvis han slapp å jobbe alene på topp med enorm avstand til midtbanen.

Enig

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest Nr14

Jeg tror Agon har noe uforløst i seg men da må nok endring av spillerformasjon til. Han var den som hadde klart best trykk på treningen i dag. Mye terping på offensiv samhandling men jeg så ikke noe til terping på defensiv dødball ved guru Jalland, mulig det var de første 15 min som jeg ikke så, men virket ikke sånn

Endret av Nr14
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk-Tromsø
  • Opprett ny...