Gå til innhold

Anbefalte innlegg

det første som skjer er at sjåføren vår ikke kan kjøre til lillestrøm så da kunne vi ikke dra. så kommer det faenmeg 1-0,2-0 og 3 føkkings 0! helvete... jaja, kvalikplass er jo ikke så ille...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å lime høretelefoner m. Rammstein på repeat fast i ørene på spillerene. De som ikke takler det får ikke spille mens de som overlever får en vanvittig krigervilje mot RBK...

Noe må hvertfall gjøres. Og mens jeg bitcher, hva skjer med at Gaute går ut og benekter at vi skal hente nye spillere FØR overgangsvinduet åpner. Det eneste jeg håper på nå er at vi ikke rykker ned.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det moro i førstedivisjon? Trur ikke det nei........

Gaute klarer ikke å oppildne gutta lenger, så det sjøl på treninga igår. Respekten og trua er ikke der lenger!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra Dagbladet artikkelen om at Stabæk vinner mot LSK...

''Hele laget vet at vi må vinne mot Stabæk i kveld om vi skal komme oss oppover tabellen og kjempe blant de fire beste. Ser du på innstillingen på trening kan ingen klage på den, sier Arild Sundgot til Romerikes Blad. ''

Og hva står det i Budstikka? Nøyaktig det motsatte om våre gutter...Støtter Gaute 100%, men noe må skje, og det litt faens fort...

Nå så jeg ikke kampen grunnet jobb, men at innsatsen på treningen ikke er god er utilgivelig.

Hva kan vi gjøre? Stille på trening med Flagg, bluss og rope oss hese? Det hadde faenmeg vært en effektiv demonstrasjon ovenfor gutta om at noen vil blø for drakta...

FAEN TA alle Mandagskampene, jeg får jo ikke sett en dritt av alle de viktige kampene som kommer på rekke og rad!!!! :angry:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om det arrangeres borteturer til Høddvoll og Tromsdalen Kunstgress neste år? Det antas å komme bortimot 200 pr. kamp. Sorry. Måtte bare. Forbanna og trist.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og den mannen får vi håpe Ingebrigt er....men tror det vil skje noe med gutta når Martin kommer tilbake, selvom gutta bør klare litt uten han også....Men hva i Helvete gjør Tommy Stenersen ute på den banen han gjør ikke en dritt!!!!!!!! :angry:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, Stenersen var dårlig. Synes Veigar og Samuel gjorde en god jobb.. 3-0 lyver litt, til tider kjørte vi over dem men vi spaserer faen meg rundt sekstenmeteren, INGEN tør avslutte og slikt blir det ikke mål av! Vi triller ball rundt seksten uten at noen klarer å avslutte, det er for dårlig..

Når det gjelder kampen på tribunene synes jeg vi gjorde det bra.. spesielt den siste kom igjen stabæk'en. Hvor lenge varte den? (ønsker å legge inn en blid smiley men orker det ikke, er for trist..)

Får trøste meg med det vi snakka om på bussen hjem, stadion. Imorgen skal stortinget vedta no transportgreier til Fornebu og går det i orden skal vi ikke se bort i fra stadion. Uansett kan vi ikke spille på Nadderud stort lenger..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så så gutta - vi får 2 møkka mål imot og 1 keeper tabbe Skulle hatt to straffer, ene hvor Kippe redder med hånda og den andre hvor Misund klipper ned Pall...

Litt medgang er det vi trenger og 3 poeng mot Rosenborg gir gutta litt av troen tilbake.

Heia Stabæk - ALLTID, UANSETT !!!

Men litt kritikk må gutta få - på Jostein Flos fotballskole - lærer man at man skyter når underlaget er glatt og vått. VI skøyt ikke en jævla gang etter regnpausen...

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, burde egentlig ikke det hvis gutta bare tør å skyte..

Vi pleier jo å ha et godt tak på RBK..

Stabæk - Alltid, Uansett

Endret av Blaaereennblaaest
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veigar og Sammy var "Store" i dag(Størst i hvertfall) Sammy hadde full kontroll på Wherman...Veigar hadde fått 3-4 nydelige scoringer(tja kanskje) hvis han bare kunne skutt fra 16-meteren...Og Finstad ser ut som om han vil ha straffe og ikke score...han MÅ jo inn i 16-meteren han da så (skjønner virkelig ikke hvorfor når du ser på den styrken han har i beina <_< ).

Må bare klage mer...Tommy er ikke en type Stabæk spiller (mere Lillstrøm en Stabæk...Spark og løp...løpe? Stenersen nja det veit jeg ikke men <_< )

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere som er lei Mike messe om 9 poeng pr. 5 kamper?

Hvorfor avverga han ikke 2-0 målet når han ligger i beina på motstander, vi har vel snart verst målforskjell i ligaen!!!!!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy faaaaen unskyld utrykket men dette var helt for jævelig. Det som er helt klart er at Gaute ikke klarer å banke inn i hodet på gutta at de skal yte 110%. Ingen vil blød for drakta lenger. Kansje Steen Jensen kan snu denne tragiske trenden?????

Må snart spørre hva det koster å være medlem når Stabæk spiller i 1.divisjon? Eller hva seseonkort koster?

Noen nevnte å møte på trening med klare meldinger om hva vi vil se når gutta spiller. Jeg vil gjerne møte på trening for å si min mening, og hvis det er noen som kan fortelle meg når Stabæk trener stiller jeg garantert opp. Dette vil jeg ikke oppleve mere som trofast Stabæk supporter NOK ER NOK!!!!!! Jeg støtter selfølgelig STABÆK uansett men når jeg som supporter synger og heier det jeg er god for, og ikke spillerene gir 100% ( blør for drakta ) da må jeg få lov å ha en mening. Jeg tror fortsatt at Gaute gjør en god jobb, men at spillerene har en for dårlig holdning som skader hele laget. Mitt forslag er at spillerene mister 3 mnd lønn. ALLE SAMMEN. En straff må de uansett få

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Årets beste av Sammi, helt konge.

Var jo til tider absurd å se klasseforskjellen mellom han og hans medspillere... hvor mange krem-innlegg hadde han bare i 2.omgang?? Selv Jostein Flo som 40 åring skulle klart å plassere pannebrasken sin på EN av de.

Stabæk spiller LANGT under pari, og har gjort det i 30 kamper + nå.

Da er det på tide å evaluere hvem som faktisk har ambisjoner OG evne til å ta Stabæk til toppen i tiden fremover - både i ledelsen og spillerstallen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rolig nå. Kun 6 små poeng opp til 3. plass, og de tre første tar vi på søndag

grunn til bekymring når vi ligger på 12.plass etter 10 runder...vi har 10 poeng noe som var målet vårt etter 5 kamper....5 kamper!!!!!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, husk, det er utrolig jevnt. Men uansett, tungt å svelge at vi ligger på kvalikkplass..

På søndag skal ALLE møte opp og ALLE skal synge halsen av seg, *gleder seg*

Forza Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Faen I Helvete Så Nitrist!
  • Opprett ny...