Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I motsetning til et stort antall av de andre lagene har Stabæk fordelen av å ha beholdt grunnstammen i laget over flere sesonger nå - noe som burde gi den stabiliteten de andre mangler.

At det er jevnt er vel ingen unnskyldning for elendig innsats, total mangel på presisjon, og mangel på selvtillit. Når Peter Sand sender en 10 meters pasning på tvers av midtbanen TIL en LSK spiller som kontrer, og er arkitekten bak 2-0 - er det da fordi det er jevnt!?!??!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

At det er jevnt er vel ingen unnskyldning for elendig innsats, total mangel på presisjon, og mangel på selvtillit. Når Peter Sand sender en 10 meters pasning på tvers av midtbanen TIL en LSK spiller som kontrer, og er arkitekten bak 2-0 - er det da fordi det er jevnt!?!??!

100% enig. Vi må stille krav til gutta og ikke bare komme med unnskyldninger. Hvis vi sitter med henda i fanget og håper på flere skudd og bedre passninger neste gang...........

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit, greit , greit. Vi skal selfølgelig stille mannsterke opp på Nadderud på Søndag mot rbk. Men jeg er drittlei at nå er det bare så, og så mange poeng til ditt og datt. hvem bryr seg!!!! STABÆK ligger på kvallik. Er det noen som synes det er en kjempe prestasjon??? IKKE jeg, det er jævlig pinlig. Nå har tabloidene helt rett sTABÆK ER ET BÅNNLAG

tABELLEN LYVER IKKE. Virker for meg at ingen leser den lenger, men desverre er det den som forteller hvem som vinner og hvem som rykker ned. Ha en fin uke, det har ikke jeg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

" Vi trodde vi var på gang med to seirer på rad, men så tapte vi hjemme for Viking og nå Lillestrøm. Vi må bare komme tilbake, men heldigvis snur det seg fort i fotball, sa han. -Gaute"

Kremt. Har vi ikke knota nå i hele vinter i treningskampene og 10 serierrunder. Det snur seg fort ja... Ugh, orker ikke være mer negativt nå. Med unggutta på banen gruser Stabæk RBK neste kamp, det er jeg sikker på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror det kanskje kommer til å bli tatt noen grep frem mot Martins inntreden, og jeg er ikke helt sikker på at Gaute sitter 100% trygt. Jeg har enorm respekt for Gaute, men takler han den motgangen som klubben er inne i tilstrekkelig? Eller blir alt for diplomatisk, og for lite kravstort? Hans fotball kunnskaper er det ingenting i veien med, mens problemet synes å ligge på det mentale planet. (Hvor ble forresten av det fruktbare samarbeidet med Stabæk Bandy på den biten ?).

Om det er for klubbens beste, så tror jeg kanskje et nytt ansikt på trenersiden kunne gitt laget et løft. Har vi råd til å vente på Martin ? Hva om nedturen fortsetter ? 1div er utopisk.

Dette er faktisk ikke snakk om et lag i dårlig form, det er snakk om et merkbart dårligere lag fra fjorårets utgave. Spillet fungerer ikke (ingen har blitt dårligere til å spille ball), spillerne gir ikke 100% (de er bedre trent enn noen gang). Hva er så galt ? Motivasjon ? Noen har spilt fottis i mange år, men om du ikke spiller i RBK, så kan du ikke mangle motivasjon. Inspirasjon ? Tja, kanskje.

Sportslig har vi vel ikke vært lenger nede siden 8-1 (?) tapet i Bergen noen år tilbake.......! Sier ikke mer.

Off, er så skuffa. Håper, håper og håper på at nedturen snur. Jeg tror RBK kampen kan bli skjebnesvanger. 3 poeng er et ABSOLUTT KRAV.

Nå setter jeg min litt til at gjengen ordner opp i dette i samlet flokk, og innser alvoret. Gaute : spark dem i rævva. Hardt.

FORZA STABÆK

Endret av superblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sammy hadde full kontroll på Wherman...

Litt mye øl idag????

Hvis jeg ikke husker helt feil så spilte Kasey kun 6min.

Men det sier vel egetlig alt om kampen. Må nesten si at jeg ble veldig skuffa over det stabæk presterte.... Hadde ventet bedre. Menmen.... Blir vel noe annet på "Kikkertsvingen Stadion"

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For en gjeng med sutreunger. Løsningen er selvfølgelig at alle gir 100% og så sparker vi treneren, kjøper inn Henry og en titalls andre spillere, så er vi et topplag igjen. Er det ikke enkelt? Det som irriterer meg mest i dag er ikke at vi tapte mot Lillestrøm. Det er det flere som kommer til å gjøre. Spesielt hvis det blir så mye vann at ballen bør spilles høyt og langt. Det som plager meg mest i dag er nilsms m.fl. som er så totalt uten peiling på hva som skjer på en fotballkamp, og som tydligvis tror alt blir bedre om vi begynner å snakke om nedrykk og at vi er så jævlig dårlige.

Gaute gjør sikkert en god jobb. Jeg tror også han er mannen som kan snu dette. Som superblaa skriver så har vi ikke vært så langt nede siden 8-1. Da gikk Linderoth og Gaute fikset resten. Det gjør han igjen!! Hvordan han gjør det gir jeg faen i. Men om dere tror fotballspillere blir bedre av å høre Ramstein eller se supportere på trening som står og roper hvor dårlige de er tar dere feil. De som var i Bergen under 8-1 prøvde visstnok ting som å holde bannere opp ned og å spytte på spillerne. det hjelper heller ikke.

Det som hjelper er å begynne å slappe av. Jeg tror ikke på ideene om at vi skal spille mer langt og høyt. Det er ikke det vi kan. I mange år nå har vi spilt stabækstilen. Tror noen Rosenborg begynner å spille langt og høyt nå fordi rosenborgstilen ikke fungerer for tiden?

Det jeg la merke til i kampen i dag, og også ved stort sett alle baklengsmålene i år var markeringene. Det skjer ikke bare ved målene men også flere ganger til i denne kampen. Vi kommer i defensivt undertall alt for ofte, og vi ender med å la en ellers dårlig spiss stå helt alene på femmetern. Om vi klarer å skjerpe inn forsvaret blir det her bra. Det var det som var så bra med Flem og Skistad. De var ikke raske eller tekniske, men de var på det stedet motstandern var da ballen kom frem. Dermed fikk man enten klarert, eller spissen ble presset til en dårlig avslutning.

Skjerp markeringene, og vi kommer til å kose oss på Nadderud på mandag. Og rosenborg er jo et lag vi pleier å slå!! Kom på nadderud, glem nedrykk, tenk fotball!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig gufa. Kunne ikke sagt det bedre selv. Nå må gutta løfte seg (og et kommer de til å gjøre) og Gaute er mannen som kan klare dette. Vi har kanskje ikke hatt så mye motgang før men bare vi har troa på Gaute tror jeg nok at dette går B-R-A.

La oss overlate dette til Gaute og la oss heller diskutere hvordan vi kan støtte gutta best mulig fram mot og på RBK kampen. Hva med det å dra ned på en trening og slenge rop over matta? Det ville ihvertfall vise at vi står sammen i tykt og tynt og at vi har troen på gutta våre! VÅRE JA!!

Alltid, uansett!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg leste at LSK leide inn en motivator (psykiater) før kampen mot oss.

husker vi gjorde det samme i fjor mot høstsesongen, som gav kjempebra utelling. Frank Beck eller no? Gutta trenger hjelp til å tenke positivt.

det må vi bidra med på.

SLUTT Å KOMME MED NEDBRYTENDE KLAGING. VI ER SUPPORTERE.

HEIA STABÆK!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

greia er jo at det faktisk ikke ER gaute som skal klare dette foran RBK-matchen, det er Knut Tørumda gaute er på trener etellerannet sammen med By Riise...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rubbster: hvordan gjetta du at jeg heter knut?

når det er sagt så vil jeg vel kanskje tørre å påstå at vi er mere svekket av dette enn RBK, men det gjenstår vel bare å se på mandag... men jeg regner med at Tørumer mann nok for oppgaven og tar ut et slagkraftig lag som denger trønderbartene!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Faen I Helvete Så Nitrist!
  • Opprett ny...