Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det må sies at Kanarifansen er en meget lojal, trofast og høylytt gjeng. Har sett dem et par ganger mot VIF og RBK, men uten å overdrive så er disse de beste supporterne norge har til dags dato.

Selv om denne dagen var nitrist så ble den toppet av at vi ble sunget så grundig i senk av kanarifansen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

*kremt* De synger faen meg bare det samme hele tiden..*blir sprø* (nå skal det sier at jeg er ganske irritert så ikke bry deg om..ja..du skjønner..)

"Fugla" vil jeg ikke si imponert stort i dag.. til å være så mange burde de klare å lage mer lyd. Synes vi lagde bra med leven jeg, spesielt når det begynte å hagle, eventyrlig stemning!

Noe som irriterer meg og som også ble diskutert i bussen på veien hjem var LSK suportere som satt ved siden av oss og prøvde hele tiden å provosere (dette var to jenter..) oss, i pausen ble de flyttet men de fortsatte faen meg! MØKKAFOLK!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vell, det må sies at jeg satt på sittetribunen, og jeg hørte KANARIFANSEN 10 ganger bedre enn stabækk support! I allefall under regnet. de skapte stemning for hele stadioen.

og det du sier med at de sang de samme sangene. jeg tror de velger ut sanger som de vet de kan holde lenge. slik som den som var til slutt. "kjempestolte lsk" eller no som de holdt i 15 min var drit bra!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

at du gidder å irritere deg over to drittunger med smukker - satt rett ved siden av de - meg med hanekam.. la dem holde på - ble nesten overrasket når vaktene kom å jagde de bort fordi de provoserte. Som om vi skal orke å bruke tid på to lausunger... Vi har faen meg nok annet å bruke tiden på...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror vi snakker om forskjellige, men uansett, du har sikkert rett.

Vell, det må sies at jeg satt på sittetribunen

Kanskje du skulle vært med å synge da, bortenfor $$ satt det jo mange folk med Stabæk drakt/caps, men de satt der jo bare. Hva er så moro med det?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De nøt vel kanarifansens synging. Jeg mener at vi rekruterer feil. Lsk har tradisjoner og får folk til å gå på kampene selv i motgang. KFL er alltid fullt. jeg syns vi burde bruke KFL som forbilder, istedenfor å bare rakke ned på dem!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

F.eks: Effektiv kampanje for at de skal joine $$ og ikke sitte kun på sitta. Og jeg mener vi burde lære av KFL fordi ingen synger som dem når de først er i gang. Høyt og humoristisk! Kom med nye sanger som kan INKLUDERE ALLE! Det er KFL spesiellt gode på! PS: Jeg satt i dag pga et vondt kne!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå skal det sier at det ikke er så lett med en slik kampanje, du har ikke no mer konkrete forslag (lett å bare si kampanje (spør om dette for vi trenger så mange forslag som mulig)). Dårlig kne, ok, irriterer meg bare over alle de som bare sitter der og koper..

Berget de smaa var jo flinke i dag da :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig!!!!!!!!

Kanari fansen er noe av de simpleste suporterene som finnes! Er det noen som kan fortelle meg når det var kanarifans på onkel blaa sist! Sist jeg var på kanari puben mistet jeg en tann som ble slått ut. Møter jeg en kanarifans på onkel blåå banker jeg denne personen sønder og sammen. HATER KANARIFANS

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig!!!!!!!!

Kanari fansen er noe av de simpleste suporterene som finnes!  Er det  noen som kan fortelle meg når det var kanarifans på onkel blaa sist! Sist jeg var på kanari puben mistet jeg en tann som ble slått ut. Møter jeg en kanarifans på onkel blåå banker jeg denne personen sønder og sammen. HATER KANARIFANS

Vold avler vold liksom. Stå på!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig!!!!!!!!

Kanari fansen er noe av de simpleste suporterene som finnes!  Er det  noen som kan fortelle meg når det var kanarifans på onkel blaa sist! Sist jeg var på kanari puben mistet jeg en tann som ble slått ut. Møter jeg en kanarifans på onkel blåå banker jeg denne personen sønder og sammen. HATER KANARIFANS

Er det det man kaller "fair fans" liksom?? Å hevne seg på en tilfeldig person?? Rasshøl finnes det i alle leire, men fei ikke alle under en kam! Selv har jeg vært på Onkel Blå flere ganger, og jeg har til og med syngi LSK sanger der. Gikk bra det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig!!!!!!!!

Hehe...

Var faktisk på Onkel Blå så sent som natt til søndag og ikke noe problemer det selv om jeg hadde en genser som det sto LSK på. Grunnen til at dere ikke ser Kanarifans på onkel Blå er at npr vi drar på en så "kort" tur så blir det alt for liten plass på Onkel Blå. Det kommer rett og slett for mange. Da vi var i Hamar sist mandag så hadde vi leid et eget utested ene og alene fordi vi vil at hjemmelagets supportere skal få være i fred på pubben sin. Hvor kult er det å komme på sin egen pub og så står det 50-80 man utenfor og ser stygt på deg??? Supportene skal føle seg trygge på egen pub/bane og det er ikke vits å oppsøke problemer. Derfor ser du skjeldent noen fra KFL på Onkel Blå Blir selvfølgelig anderledes med langturene som bergen, molde, tromsø.

I alle grupper fins det idioter som er ute etter å lage bråk jo større denne gruppen er jo flere idioter er det i gruppen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nadderudelev...Hold kjeften på deg veit ikke hvilke lag du heier på men det er ikke på Stabæk...høres ut som en LSK supporter som har kommet inn på dette forumet for å prate godt om LSK...gidder ikke høre på sånt drittpreik...kom å syng for faen...enkelte sitter i rullestol men møter opp...SELV I REGN. Det satt vel sikkert rundt 100-150 stabæk supportere rundt om på stadion...KOM Å SYNG, KOM Å SYNG, KOM Å SYYNG.

Endret av Rubbster
Lenke til innlegg
Del på andre sider

..gå og legg deg.. Det blir IKKE tap i dag så ikke bekymre deg over det.. *elsker å være optimist* Prøv du også nadedrudelev, ikke farlig!

Kan du nå svare på spørsmålet; hvilket lag holder du egentlig med?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Kanari-fansen
  • Opprett ny...