nadderudelev 0 Del Skrevet 10. Juni 2004 Del Skrevet 10. Juni 2004 Jeg har ikke noe i mot å si at LSK rompekjørte oss på mandag! Men jeg er $$ allikavæl Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 10. Juni 2004 Del Skrevet 10. Juni 2004 Men jeg er $$ allikavæl Aaah! Det var DET jeg ville høre!! Musikk i mine ører! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nadderudelev 0 Del Skrevet 10. Juni 2004 Del Skrevet 10. Juni 2004 Flott, men det ser ikke ut som Rubbster skjønner det. Klarer du å innrømme at vi ble overkjørt på mandag Blaaereennblaaest? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 10. Juni 2004 (endret) Del Skrevet 10. Juni 2004 (endret) Ja for en person mer så dobler vi jo antallet stående fans Tenk hvis alle tenkte som deg da (som en rævkjørt 80 år gammel hore) da hadde vi ikke hatt "berget det blaa". Slutt å skyld på at du "hadde vondt i kneet", du kunne fortsatt ha SITTET like ved "berget det blaa" (2 meter ikke 50+). Syng for de blaa ikke de rævkjørte bønda!!!! Endret 10. Juni 2004 av Rubbster Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 10. Juni 2004 Del Skrevet 10. Juni 2004 Flott at du heier på Stabæk da! Men konsentrer deg om Stabæk(i 3-4 dager nå så har du bare snakket om hvor gode LSK er) og ikke om hvor gode motstanderen er/var. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nadderudelev 0 Del Skrevet 10. Juni 2004 Del Skrevet 10. Juni 2004 Her må jeg legge til en ting. Vi er jo bønder vi også!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 10. Juni 2004 Del Skrevet 10. Juni 2004 Flott, men det ser ikke ut som Rubbster skjønner det. Klarer du å innrømme at vi ble overkjørt på mandag Blaaereennblaaest? Eh..nei... Ja, angående det kneet, du kan da SYNGE alikevel!! Vi har folk i rullestol som følger laget også klager du over et vondt kne! *ler* Dårlig unnskyldning... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nadderudelev 0 Del Skrevet 10. Juni 2004 Del Skrevet 10. Juni 2004 Men konsentrer deg om Stabæk(i 3-4 dager nå så har du bare snakket om hvor gode LSK er) og ikke om hvor gode motstanderen er/var. Er ikke LSK motstanderene a? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 10. Juni 2004 Del Skrevet 10. Juni 2004 offf du klarer faen ikke slutte å kværulere du!!!!! Gidder ikke snakke med deg jævla BONDE Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nadderudelev 0 Del Skrevet 10. Juni 2004 Del Skrevet 10. Juni 2004 Flott, men det ser ikke ut som Rubbster skjønner det. Klarer du å innrømme at vi ble overkjørt på mandag Blaaereennblaaest? Ja, angående det kneet, du kan da SYNGE alikevel!! Vi har folk i rullestol som følger laget også klager du over et vondt kne! *ler* Dårlig unnskyldning... Jeg følger jo laget når jeg drar til lillestrøm og ser på match, gjør jeg ikke det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nadderudelev 0 Del Skrevet 10. Juni 2004 Del Skrevet 10. Juni 2004 offf du klarer faen ikke slutte å kværulere du!!!!!Gidder ikke snakke med deg jævla BONDE Takk, jeg er bonde og holder med $$ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 10. Juni 2004 Del Skrevet 10. Juni 2004 Holder med $$? Holder med Stabæk og er med i $$ kanskje?? Vel, bare så du vet det, forventer at du stiller opp på mandag og synger deg hes! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nadderudelev 0 Del Skrevet 10. Juni 2004 Del Skrevet 10. Juni 2004 Pleier å gjøre det jeg... og angående $$ så går det kjappere å skrive det enn Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 10. Juni 2004 (endret) Del Skrevet 10. Juni 2004 (endret) Ok, da har vi en avtale! Syng for Stabæk alle mann, syng for Stabæk, syng for Stabæk, SYNG FOR STABÆK ALLE MANN! Endret 10. Juni 2004 av Blaaereennblaaest Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nadderudelev 0 Del Skrevet 10. Juni 2004 Del Skrevet 10. Juni 2004 Ok, see ya there! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nadderudelev 0 Del Skrevet 10. Juni 2004 Del Skrevet 10. Juni 2004 Bare litt sånn info: http://www.stabaek.no/index.lasso?s=nyhet&id=3498 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nadderudelev 0 Del Skrevet 10. Juni 2004 Del Skrevet 10. Juni 2004 Virker som noen andre enn bare meg liker KFL litt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 10. Juni 2004 Del Skrevet 10. Juni 2004 Herlige fans !! Vi ville aldri gjort noe sånt!! Kanarimøkk.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 10. Juni 2004 Del Skrevet 10. Juni 2004 "Nadderudelev": Visst sang KanariFansen mye bedre enn oss på Åråsen. Noe annet hadde da også vært et mirakel. De er vel 1000 bare på feltet sitt og vi var kanskje 200 (svakt, men litt hemmet av TV-kamp, møkkavær, mandag og tøff motgang) Vi taper 3-0 og spillet er ingenting å juble for. Gitt disse forutsetningene synes jeg vi var svært bra, vi som var der. Ingen dissa laget, vi sang helt til kampen var slutt. Vi gjorde vår jobb: støtta laget i motgang. Hvorfor vi ikke var flere får du heller spørre de som ikke var der om. Jeg veit ikke. Ellers er jeg 100% enig i at vi har mye å lære av KanariFansen. Har snakka en del med Mykle og de andre i styre og stell der, og det er riktig som du sier at de er inkluderende. Det prøver vi også å være. Klart vi kan bli mye bedre på å markedsføre oss sjøl, men vi har svært begrensede ressurser. Kan vi få folk til å hjelpe med å dele ut flyers på hovis etc. er det veldig bra bare meld fra til noen i styret om du vil bidra. Til nils: Om du treffer én KanariFan på Martins som er dust skal du ikke generalisere ut fra det. Skal vi mingle med KanariFansen før kamp MÅ det avtales av supporterklubba på forhånd. Da går det bra i 99,9% av tilfellene. Et sjakktrekk for deg ville være å bløi med på landskamp. der treffer du mange Kanarifans på "nøytral" grunn. Så kan du nyansere ditt inntrykk av dem, noe jeg tror alle vil tjene på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nilsms 0 Del Skrevet 11. Juni 2004 Del Skrevet 11. Juni 2004 For meg var denne hendelsen på Martins ( for noen år siden ) fortvilende, da jeg og en kamerat var på puben for å ta en øl etter kamp før vi skulle ta toget hjem. Vi hadde nettopp kjøpt øl da det plutselig smalt i kjevebenet, uten forvarsel. Vel, vel nok om det. når sant skal sies så vil jeg helt sikkert ikke hevne meg ved å prøve å banke opp noen kanarifans på Onkel blaa, eller andre steder som jeg uttrykte meg tidligere i dette forumet. Men min holdning til kanarfansen er at de er en innelukket gjeng som jeg alldri har sett mulighet for å kunne feste sammen med før kamp / eller etter kamp. desverre. Du sier Alzheimer at det må avtales med kanarifansen før man eventuelt skal kunne møtes på martins før eller etter kamp, da sier det meg kun en ting. Veldig lukket miljø. Da er det deilig at det er 13 tippeligalag supportere+ mange i andre divisjoner som kan feste sammen uten at tenner skal sprute. eller måtte lage en avtale ( unskyld men er det ok at vi tar en tur på pupen deres? ) blir for dumt. Hvertfall i Norge. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 11. Juni 2004 Del Skrevet 11. Juni 2004 På puben iHamar er heller folk ikke velkomne... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 11. Juni 2004 Del Skrevet 11. Juni 2004 Usosialt (på en måte, i forhold til oss..)...sikkert flere også? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nadderudelev 0 Del Skrevet 11. Juni 2004 Del Skrevet 11. Juni 2004 "Nadderudelev": Visst sang KanariFansen mye bedre enn oss på Åråsen. Noe annet hadde da også vært et mirakel. De er vel 1000 bare på feltet sitt og vi var kanskje 200 (svakt, men litt hemmet av TV-kamp, møkkavær, mandag og tøff motgang) Vi taper 3-0 og spillet er ingenting å juble for. Gitt disse forutsetningene synes jeg vi var svært bra, vi som var der. Ingen dissa laget, vi sang helt til kampen var slutt. Vi gjorde vår jobb: støtta laget i motgang. Hvorfor vi ikke var flere får du heller spørre de som ikke var der om. Jeg veit ikke. Ellers er jeg 100% enig i at vi har mye å lære av KanariFansen. Har snakka en del med Mykle og de andre i styre og stell der, og det er riktig som du sier at de er inkluderende. Det prøver vi også å være. Klart vi kan bli mye bedre på å markedsføre oss sjøl, men vi har svært begrensede ressurser. Kan vi få folk til å hjelpe med å dele ut flyers på hovis etc. er det veldig bra bare meld fra til noen i styret om du vil bidra. Til nils: Om du treffer én KanariFan på Martins som er dust skal du ikke generalisere ut fra det. Skal vi mingle med KanariFansen før kamp MÅ det avtales av supporterklubba på forhånd. Da går det bra i 99,9% av tilfellene. Et sjakktrekk for deg ville være å bløi med på landskamp. der treffer du mange Kanarifans på "nøytral" grunn. Så kan du nyansere ditt inntrykk av dem, noe jeg tror alle vil tjene på. TAKK! Endelig en som skjønner meg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nadderudelev 0 Del Skrevet 11. Juni 2004 Del Skrevet 11. Juni 2004 Du sier Alzheimer at det må avtales med kanarifansen før man eventuelt skal kunne møtes på martins før eller etter kamp, da sier det meg kun en ting. Veldig lukket miljø.Da er det deilig at det er 13 tippeligalag supportere+ mange i andre divisjoner som kan feste sammen uten at tenner skal sprute. eller måtte lage en avtale ( unskyld men er det ok at vi tar en tur på pupen deres? ) blir for dumt. Hvertfall i Norge. Rart det der, jeg har gode kontakter oppe i Lillestrøm og de sier at til ogmed Enga og RævBk fans er velkommne der før kampstart! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nadderudelev 0 Del Skrevet 11. Juni 2004 Del Skrevet 11. Juni 2004 Herlige fans !! Vi ville aldri gjort noe sånt!! Kanarimøkk.. Kremt, for å si det sånn så har det vel ikke akkurat bare vært hyggelige kommentarer fra $$ også da! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 13. Juni 2004 Del Skrevet 13. Juni 2004 Det å få Erlandsen til å rope "holde kjeft" skal jo litt til da.. Men bare fortsett du, hvis du ikke vil innse at Kanari ikke er så jævlig prektige som du innbiller deg.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 13. Juni 2004 Del Skrevet 13. Juni 2004 vi har da vært på Martins (eller hva det heter) før kampen før, og det har gått greit. Hør på rådet fra Alzeimer ang. landskamp. For 1. gang på mange år gikk jeg på landskamp og så Norge mot Russland. Etter kampen var det ett inntrykk jeg satt igjen med. At supportere fra alle klubber hadde det skikkelig trivelig sammen. Prøv selv, det kan hjelpe. Ang de to smokkedamene, var det jeg som sa til en vakt at det var litt irriterende at de ødela når vi kastet rop med berget det smaa. Han valgte selv å flytte dem uten noe dramatikk. Selv mener jeg supportermiljøene generelt har blitt mye bedre enn de var i 1995. Tror vi bl.a. kan takke NSA for akkurat det. Blomster til NSA er herved sendt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg