Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 4. Juli 2016 Del Skrevet 4. Juli 2016 Påmeldingsfristen er nå ute, og det har vært overveldende respons. Vi har noen få plasser igjen. Meld deg på på stabaek.no/bortetur med en eneste gang for å sikre deg en plass på den første bussturen til hjemmekamp på en god del år. Dette er muligens (men forhåpentligvis ikke) den siste muligheten til å Stabæk i Europa i år. Vi i Stabæk Support skal i hvert fall støtte laget slik at det kan bli flere kamper på Fredrikstad stadion i sommer! Avreise: 17.00, Bekkestua Påmelding: stabaek.no/bortetur Pris: KUN 50 KRONER! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 5. Juli 2016 Del Skrevet 5. Juli 2016 Kun 7 plasser igjen på bussen! Påmelding på stabaek.no/bortetur Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 5. Juli 2016 Del Skrevet 5. Juli 2016 hva er riktig avreisetidspunkt a? forsiden sier 17 og turtråden 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 5. Juli 2016 Del Skrevet 5. Juli 2016 hva er riktig avreisetidspunkt a? forsiden sier 17 og turtråden 16Forhåpentligvis er påmeldingsskjemaet riktig, der står det 17. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 5. Juli 2016 (endret) Del Skrevet 5. Juli 2016 (endret) Uavhengig av resultat mot Nomads, har jeg planer om å bli igjen for å få med meg "den egentlige finalen" i EM på en eller annen kneipe. Siden jeg ikke er overvettes godt kjent i området (hele Østfold). Er det noen som kan anbefale et sted med pils og (stor)skjerm ganske nært stadion? Jeg er med på at dette lar seg finne på nettsøk, men en anbefaling fra noen som veit hadde vært enda bedre Endret 5. Juli 2016 av geirti Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 5. Juli 2016 Del Skrevet 5. Juli 2016 hva er riktig avreisetidspunkt a? forsiden sier 17 og turtråden 16Forhåpentligvis er påmeldingsskjemaet riktig, der står det 17.Det er riktig. 16 her er bare en tasteleif fra min side, sorry! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
danan 3 Del Skrevet 5. Juli 2016 Del Skrevet 5. Juli 2016 Uavhengig av resultat mot Nomads, har jeg planer om å bli igjen for å få med meg "den egentlige finalen" i EM på en eller annen kneipe. Siden jeg ikke er overvettes godt kjent i området (hele Østfold). Er det noen som kan anbefale et sted med pils og (stor)skjerm ganske nært stadion? Jeg er med på at dette lar seg finne på nettsøk, men en anbefaling fra noen som veit hadde vært enda bedre Nærmeste sportspub er O'learys som ligger 2-3min gange fra stadion i retning sentrum. Ellers så ligger elvepromenaden/brygga i Fredrikstad kun 10min gange fra stadion. Sportspuben OMG viser alle kampene, det er heller ikke umulig at Havnelageret også sender, de ligger begge på brygga. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 6. Juli 2016 Del Skrevet 6. Juli 2016 På plass i Fredrikstad fra 14, om noen andre er tidlig ute. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå