Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 4. Juli 2016 Del Skrevet 4. Juli 2016 Påmelding er åpnet til vår første bortetur i Tippeligaen etter EM-pausen. Nå skal kanarifuglene kverkes, og viktige poeng taes. Bli med oss til Åråsen! Avreise: 16.45 Vi reiser hjem 19:45 Pris: 100 kr. Påmelding: stabaek.no/bortetur Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 780 Del Skrevet 6. Juli 2016 Del Skrevet 6. Juli 2016 Link til slag av bortebilletter på Åråsen. http://www.ticketmaster.no/event/lillestrm-stabaek-billetter/479017 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
han derre derre 327 Del Skrevet 8. Juli 2016 Del Skrevet 8. Juli 2016 Vi reiser hjem 19:45 Den var fin 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 8. Juli 2016 Del Skrevet 8. Juli 2016 Kun 14 påmeldte. Dette blir første kampen med Toni som hovedtrener. Vi holder påmeldingen åpen, meld dere på! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 486 Del Skrevet 8. Juli 2016 Del Skrevet 8. Juli 2016 13 Jeg sitter på med Anette Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 8. Juli 2016 Del Skrevet 8. Juli 2016 Jeg skal ass! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 8. Juli 2016 Del Skrevet 8. Juli 2016 13 Jeg sitter på med Anette Neida, påmeldingene renner inn. Vi er 19 uten deg PS: Avmeldinger må meldes til turansvarlig innen fristen. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 9. Juli 2016 Del Skrevet 9. Juli 2016 Billetter trengs ikke kjøpes for vi er på stadion eller bør jeg kjøpe på nettet ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 9. Juli 2016 Del Skrevet 9. Juli 2016 Du kan kjøpe på denne lenken: Link til slag av bortebilletter på Åråsen. http://www.ticketmaster.no/event/lillestrm-stabaek-billetter/479017 Forøvrig er antall påmeldte doblet! Fortsatt ledige plasser. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vestallstar 1 102 Del Skrevet 9. Juli 2016 Del Skrevet 9. Juli 2016 Du kan kjøpe på denne lenken: Link til slag av bortebilletter på Åråsen. http://www.ticketmaster.no/event/lillestrm-stabaek-billetter/479017 Forøvrig er antall påmeldte doblet! Fortsatt ledige plasser. Det var vel ikke det Åsmund spurte om. Man trenger ikke kjøpet på nettet, men mindre de har gjort om fra tidligere år så får man kjøpt ved inngangen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 9. Juli 2016 Del Skrevet 9. Juli 2016 Du kan kjøpe på denne lenken: Link til slag av bortebilletter på Åråsen. http://www.ticketmaster.no/event/lillestrm-stabaek-billetter/479017 Forøvrig er antall påmeldte doblet! Fortsatt ledige plasser.Det var vel ikke det Åsmund spurte om. Man trenger ikke kjøpet på nettet, men mindre de har gjort om fra tidligere år så får man kjøpt ved inngangen. Jeg blingsa litt der, ja. Kan ofte være litt kø for å kjøpe billett ved inngangen, så sånn sett greit å ha kjøpt på forhånd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 9. Juli 2016 Del Skrevet 9. Juli 2016 Tydelig at Toni har økt interessen. Nå er det under 15 plasser igjen på bussen. Påmeldingen stenges uansett i kveld, så meld deg på nå! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 9. Juli 2016 Del Skrevet 9. Juli 2016 Fått tak i 4 ekstra sponsorbilletter på langsida, felt L. Alle mine aktuelle kandidater har dratt på ferie, så jeg gir de bort. Eneste forutsetning er at du er blaa. Send PM. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stairs 1 614 Del Skrevet 9. Juli 2016 Del Skrevet 9. Juli 2016 Halla godt folk. Dere som skal på tur i morgen så ber jeg dere og ikke søle så jævlig mye da jeg av en eller annen grunn har fått beskjed av selskapet at det er viktig med denne bussen at den ikke blir søla ned, Er så kjipt og bli ekstra fakturert i en allerede presset økonomisk hverdag. På forhånd takk. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 10. Juli 2016 Del Skrevet 10. Juli 2016 Kan Oslofolk bli plukka opp på samme sted som alltid, ved Operaen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 10. Juli 2016 Del Skrevet 10. Juli 2016 Vi er en del som blir plukket opp ved Opraen ish kl 1700. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå