Gå til innhold

Fortjener Stenersen og Finstad Stabæk Logoen på brystet  

25 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg

Skjerp dere - greit nok jeg irriterer meg BiG-TIME over de gutta innimellom, men ærlig talt, hvis dere bare skal slenge dritt så vent med det til hjernen har klarnet litt... Har faktisik irritert meg enda mer over Martin innimellom.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

What for a strange Question :blink: ????

Of course, they are both on of the importent players

in the past, present and future.

And "KongKjakan" had the right reply,

not 2 player are playing without luck at the moment,

that is the whole team, but the next time will be better

for "our" team.

Hilsen & tenker blå ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finstad og Stenersen er kjempe viktige for Stabæk!

alltiduansett betyr alltiduansett, det må vi vise. vi er ikke en gjeng med møkkamedgangssupportere alá brann. VI ER STABÆK!!!!!

Kunne ikke sagt noe bedre

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei alle stabæk-fans!!

Det gikk nok litt varmt i går kveld, med mange irriterte innlegg, deriblant mitt. Ikke alltid lett å styre seg etter en slik kamp. Rart med det, men for min del er det som oftest glemt dagen derpå, HELDIGHVIS. Man kan selfølgelig ikke gi opp håpet, da er vitsen med å være supporter bortkastet. Jeg vil og skal alltid støtte laget med å synge / heie uansett utfall. Ser frem til neste kamp mot RBK, hvor tradisjonen fortsetter, nemlig med SEIER. Banker vi RBK ja da er vi snart i himmelen. Fortsatt god uke alle sammen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Fortjener Stenersen Og Finstad Stabæk Logoen På Br
  • Opprett ny...