Gå til innhold

Kamptråd: Stabæk - Brann

Slum
 Del

Anbefalte innlegg

Issah er dessverre det svake leddet, altfor mange balltap og feilpasninger. Skulle bare manglet at han hadde laget straffe også...

Men resten er ikke så mye bedre.

Jeg trekker min kommentar umiddelbart, hahaha

Jeg er enig med det første, uansett om han scoret i dag. Han gir laget konsekvent offensiv ubalanse.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers noen av spillerne våre som burde ta et oppfriskningskurs i offsideregelen. Er ikke straffbart å stå i offside, og svært sjelden det avblåses for offside på motstanderen når vi tar ballen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes det er rart da - når er det man dømmer for at en spiller er med i spillet eller ikke? Virket som det var Branns "hemmlige" våpen og jeg syntes det var en del tvilsomme situasjoner, men jeg trenger sikkert et oppfriskningskurs.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Issah var fryktelig svak i dag ja. Og hvor mange ganger skulle vi sende deffensive støttepasninger, helt tilbake til Sayoba, når vi var i etablert spill på deres halvdel, bare for å oppnå at Sayoba mæla ballen avgårde. Digger dog at innsatsen virker å være påskrudd på hele gjengen, og elsker engasjementet på benken. Alt i alt er ett poeng bra når vi i praksis vel bare har en eneste sjanse på mål...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brann ligger utrolig kompakt bakover, veldig disiplinerte. Så satser de på lange baller. Det gjør det vanskelig.Jeg synes det er kjedelig fotball, men så er jeg jo stabæksupporter :) Målet vårt er klasse.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes det er rart da - når er det man dømmer for at en spiller er med i spillet eller ikke? Virket som det var Branns "hemmlige" våpen og jeg syntes det var en del tvilsomme situasjoner, men jeg trenger sikkert et oppfriskningskurs.

Det er dog viktigere at spillerne skjønner det enn at du gjør det. Personlig synes jeg ingen av disse situasjonene virket tvilsomme, og ble derfor forferdet over vårt forsvarspill.

Man kan egentlig si det slik at så lenge spilleren i offsideposisjon ikke berører ballen skal man heller ikke forvente at det blir vinket og blåst for offside. Så enkelt er det selvsagt ikke, og det er faktisk strammet litt inn i forhold til de siste år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Toni har noe på gang. Ellers har vi et spissproblem. Både Ohi og Agon var svake idag.Hadde det hatt noe med formasjoner å gjøre hadde det vært greitt, men dessverre er det ikke slik. Har sett kampen på nytt og vi spiller ikke noe typisk en spiss spill. Mot rundt 18 meter er vi ofte tre fire mann på linje.Bakromspassningene kom nesten alltid for seint. Det må Toni rette på. Både Moussa og Assante hadde bedre fart enn backene sine, men fikk seine baller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du tilgang på wifi? Det ligger video-referat på stabak.no, målet er ganske langt ute i kampen :-)

Tipper han mener hele angrepet som inneholdt 16 trekk før det ble mål.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi trenger å jobbe med variasjon i oppspillsfasen fra keeper. Brann hadde virkelig gjort hjemmeleksa si og lå høyt med spissene hele kampen for å nekte Sayouba å sette i gang kort, siden de vet at vi ikke er gode i lufta. Resultatet ble at han da også måtte spille langt nesten hver gang og vi tapte 9/10 hodedueller, som igjen gjør at vi hele tiden må fokusere på gjenvinning.

Var overrasket over at Brann klarte å holde så høyt press nesten hele kampen, de må være veldig godt trent. Jeg var overbevist om at de kom til å bruke opp kreftene på det og at vi kom til å få solid med bakrom utover i andre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ett spørsmål etter gårsdagens kamp.

Hvorfor går ikke Ohi skikkelig inn i duellene når ballen slås langt mot han?

Meling soleklar BB, ellers godkjent med 1-1 mot ligaens mest kyniske lag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi trenger å jobbe med variasjon i oppspillsfasen fra keeper. Brann hadde virkelig gjort hjemmeleksa si og lå høyt med spissene hele kampen for å nekte Sayouba å sette i gang kort, siden de vet at vi ikke er gode i lufta. Resultatet ble at han da også måtte spille langt nesten hver gang og vi tapte 9/10 hodedueller, som igjen gjør at vi hele tiden må fokusere på gjenvinning.

Var overrasket over at Brann klarte å holde så høyt press nesten hele kampen, de må være veldig godt trent. Jeg var overbevist om at de kom til å bruke opp kreftene på det og at vi kom til å få solid med bakrom utover i andre.

Kloke ord. Den eneste Brann-spilleren som ikke holdt og virket dårlig trent var Daniel Braaten. Han sleit veldig med tempoet nesten hele tida. Overrasket over at han har tillit fra start. Ellers var vi vel litt heldige som fikk med oss poeng i går...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Stabæk - Brann
  • Opprett ny...