marbor 1 313 Del Skrevet 24. Juli 2016 Del Skrevet 24. Juli 2016 Er så jævlig tullete. "Hvem skal gå på? Du? Jeg? Du? Ops.." Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 497 Del Skrevet 24. Juli 2016 Del Skrevet 24. Juli 2016 FAEN 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 24. Juli 2016 Del Skrevet 24. Juli 2016 Alt er digg! Fy faen Alt er jævlig! Fy faen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 400 Del Skrevet 24. Juli 2016 Del Skrevet 24. Juli 2016 Defensiv småspill er noe tull. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 24. Juli 2016 Del Skrevet 24. Juli 2016 Er så jævlig tullete. "Hvem skal gå på? Du? Jeg? Du? Ops.."Er vel resultatet av nytt stopperpar... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 400 Del Skrevet 24. Juli 2016 Del Skrevet 24. Juli 2016 Sayouba er ikke patent på innlegg om dagen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blanzinho 908 Del Skrevet 24. Juli 2016 Del Skrevet 24. Juli 2016 Taktisk bommert av Toni dessverre. Unødvendig å tape poeng her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 24. Juli 2016 Del Skrevet 24. Juli 2016 Jaja. Tross alt mye positivt fra kampen. Vi presset høyt lenge, og lyktes med mye, men det kostet kanskje litt for mye krefter. Jeg tror vi er på vei mot noe. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 400 Del Skrevet 24. Juli 2016 Del Skrevet 24. Juli 2016 Trenger en ny høyreback, pluss nå ser vi at vi har liten tropp. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 24. Juli 2016 Del Skrevet 24. Juli 2016 Kanskje det sureste tapet iår. Denne kampen hadde vi full kontroll på, så disse to poengene er jævla surt å tape... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
marbor 1 313 Del Skrevet 24. Juli 2016 Del Skrevet 24. Juli 2016 Er så jævlig tullete. "Hvem skal gå på? Du? Jeg? Du? Ops.."Er vel resultatet av nytt stopperpar... Dette er ikke nytt. Dette er noe av det jeg mener Stabæk har tullet med i mange år. Barnehagespill i forsvar, ingen som går på, null soneforsvar, patetiske "klareringer". Men det er ikke alltid sånn. Bare synd å se, igjen. 1 poeng mot Tromsø, ja - OK. Fremdeles ikke tapt under Tonis ledelse da. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 24. Juli 2016 Del Skrevet 24. Juli 2016 Gorozia burde vært tatt av. Orker ikke 90 minutter idag. Hvorfor Eghan ikke en gang får 10 minutter er helt uforståelig. Isolert sett er ett poeng på Alfheim ok, men utfra hvordan dette utviklet seg er det skammelig at vi ikke straffer de mer. Vi orket rett og slett ikke mer i 2.omgang. For dårlig trent? Vi har hatt litt marginer med oss, og det hadde vi i dag også. Så at vi avgir poeng i dag er helt fortjent. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 24. Juli 2016 Del Skrevet 24. Juli 2016 Ærlig talt, resultatmessig var ikke dette så gæernt? Og det er vel satrengt tatt fortjent med poengdeling her, ganske likt med antall avslutninger (de hadde kanskje så vidt flere gigasjanser). Det er hjemme vi må begynne å gjøre jobben nå. 4 poeng borte mot LSK og Tromsø er soleklart innafor. De to neste hjemmekampene er mot Haugesund (skal være mulig å ta trepoeng) og Aalesund (SKAL ta tre poeng). Slår vi Aalesund i den kampen, tror jeg kanskje det kan holde med to seire til resten av sesongen for å unngå (direkte)nedrykk. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 24. Juli 2016 (endret) Del Skrevet 24. Juli 2016 (endret) Nå får vi håpe Godset knuser Lillestrøm og sender dem hodestups ned i nedrykkskampen... Edit: ser ikke sånn ut.... Endret 24. Juli 2016 av geirti Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 24. Juli 2016 Del Skrevet 24. Juli 2016 Fortsetter vi å spille som i dag så er jeg mer interessert i å se oppover på tabellen. Kan fort klare 9. med veldig god uttelling. Lover godt for neste år! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 400 Del Skrevet 24. Juli 2016 Del Skrevet 24. Juli 2016 På Nadderud i år spilte vi kanskje vår svakeste kamp nettopp mot Tromsø. Så med ett poeng i dag er mye bedre enn sist gang lagene møttes. Men det er bittert å slippe inn 2 mål så sent i kampen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 24. Juli 2016 Del Skrevet 24. Juli 2016 Fortsetter vi å spille som i dag så er jeg mer interessert i å se oppover på tabellen. Kan fort klare 9. med veldig god uttelling. Lover godt for neste år! Først må vi begynne å vinne fotballkamper. Vi ligger likt med VIF på kvalikkplass i poeng. Så at vi ikke evner å tette igjen bak ved ledelser er kritikkverdig. Det skjedde på Åråsen til tross for seier, og det skjedde til gangs i dag. Jeg ble ikke så veldig imponert over Marcus Nilsson, men han må få litt tid. Neste år kan vi fort befinne oss i OBOS. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
DerBomber 483 Del Skrevet 24. Juli 2016 (endret) Del Skrevet 24. Juli 2016 (endret) 2-2 på Alfheim er i grunn et ganske OK resultat, men når vi leder 2-0 og regelrett inviterer Tromsø inn igjen i kampen, så føles det utrolig bittert. Joda, man må forsvare seg (til en viss grad), men å legge seg så lavt er som å be om baklengsmål. Det er lov å bli sliten, noe gutta sikkert også var, men dette ble i overkant defensivt, spør du meg. Tror ikke de var så sluttkjørte - tror heller at planen var å kun fokusere på å mure igjen bakover. Veldig surt, men jeg ser lyst på fortsettelsen. Vi blir nok bare bedre og bedre, så jeg føler meg rimelig trygg på at vi kommer til å ha mer enn nok lag bak oss ved sesongslutt. Endret 24. Juli 2016 av DerBomber Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 24. Juli 2016 Del Skrevet 24. Juli 2016 Mye positivt å ta med seg i dag uansett. Og denne kampen hadde vi definitivt tapt under Billys ledelse. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 400 Del Skrevet 24. Juli 2016 Del Skrevet 24. Juli 2016 Mye positivt å ta med seg i dag uansett. Og denne kampen hadde vi definitivt tapt under Billys ledelse. Med Billy tapte vi 0-3 hjemme mot Tromsø, nå 2-2. Så Billy ville definitivt tapt denne kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 24. Juli 2016 Del Skrevet 24. Juli 2016 Fortsetter vi å spille som i dag så er jeg mer interessert i å se oppover på tabellen. Kan fort klare 9. med veldig god uttelling. Lover godt for neste år! Til neste år er 6-8 mann borte. Kontinuitet vet du! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 24. Juli 2016 Del Skrevet 24. Juli 2016 OK, da sparer jeg positiviteten til et annet sted 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 24. Juli 2016 Del Skrevet 24. Juli 2016 Godset i neste kamp. Kan vi overraske der som en underdog? Synes kontringsspillet ikke var veldig bra i dag. Blir for unøyaktig, og vi blir for avventende på siste tredjedelen. Vi er for alvor i nedrykkssumpa når vi roter bort et lite pusterom som i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 24. Juli 2016 Del Skrevet 24. Juli 2016 Godset i neste kamp. Kan vi overraske der som en underdog? Synes kontringsspillet ikke var veldig bra i dag. Blir for unøyaktig, og vi blir for avventende på siste tredjedelen. Vi er for alvor i nedrykkssumpa når vi roter bort et lite pusterom som i dag. Vi hadde syv poeng etter de første 12. På de siste fem har vi mer enn doblet det. Så synes faktisk det ser bedre ut nå. Ellers noterer jeg meg at de som så kampen på TV, og oss på stadion ikke er helt enige. Syntes svensken var solid, og bedre tempomessig enn jeg fryktet også. Birger må da ha hatt en av sine svarteste dager. Ble jo holdt lekestue med han der, og utrolig mange innlegg som kom inn fra den kanten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 24. Juli 2016 Del Skrevet 24. Juli 2016 Godset i neste kamp. Kan vi overraske der som en underdog? Synes kontringsspillet ikke var veldig bra i dag. Blir for unøyaktig, og vi blir for avventende på siste tredjedelen. Vi er for alvor i nedrykkssumpa når vi roter bort et lite pusterom som i dag. Godset virker ikke veldig i slag de første 30 mot LSK. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 24. Juli 2016 Del Skrevet 24. Juli 2016 Det er flott at vi fikk med oss et poeng hjem, for denne kampen skulle vi tapt utfra det som ble prestert. Sjansene til TIL, pluss at de sto for det ene målet vårt, er begrunnelsen. At vi er så ræva på dødballspill at vi ikke har tro på egne cornere, men likevel legger oss lavt og lar TIL lempe inn baller, DET er mer enn bare litt rart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 24. Juli 2016 Del Skrevet 24. Juli 2016 Jeg må legge til at jeg er redd for at de analytiske evnene til en del av spillerne er nokså fraværende, for de forsetter å gjøre ting som over lengre tid har vist seg å ikke fungere. Til slutt; jeg gleder meg til inderen vår er tilbake! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 24. Juli 2016 Del Skrevet 24. Juli 2016 Jeg har fortsatt en god følelse for at vi slipper kvalik. Vi får med oss poeng fra vanskelig bortekamp så må vi ikke se oss blind på at vi kunne hatt tre poeng. Kampen tilsa ikke at vi skulle hatt alle tre poengene. Et lag som ikke taper det kan jeg like. Det bygger selvtillit og vi kommer garantert til å slå godset i neste match. 2-3 gode signeringer så blir det en spennende høst. Hvis ledelsen tror at vi ikke trenger forsterkning i en syltynn tropp bør de umiddelbart kalle inn til et møte på Onkel Blaa og forklare hvordan OBOS strategi de har utformet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 24. Juli 2016 Del Skrevet 24. Juli 2016 Jeg har fortsatt en god følelse for at vi slipper kvalik. Vi får med oss poeng fra vanskelig bortekamp så må vi ikke se oss blind på at vi kunne hatt tre poeng. Kampen tilsa ikke at vi skulle hatt alle tre poengene. Et lag som ikke taper det kan jeg like. Det bygger selvtillit og vi kommer garantert til å slå godset i neste match. 2-3 gode signeringer så blir det en spennende høst. Hvis ledelsen tror at vi ikke trenger forsterkning i en syltynn tropp bør de umiddelbart kalle inn til et møte på Onkel Blaa og forklare hvordan OBOS strategi de har utformet. hahaha garantert tap mot godset. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 24. Juli 2016 Del Skrevet 24. Juli 2016 Kan du utdype litt hvorfor det er "garantert tap mot godset"? Altså hvorfor det er så garantert at du bare avfeier Nr14 sitt innlegg med "Hahaha"? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå