Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Norge nest beste hjemmelag, med 8 strake hjemmeseire, tar imot oss på søndag kveld.

I fjor ville dette vært en skikkelig toppkamp. I år er dette fortsatt en kamp hvor begge lag desperat trenger 3 poeng. Vi for å komme vekk fra de nederste tre, de for å holde seg blant de øverste tre.

Statistikken de siste tre åra er faktisk ganske god for vår del:

Mai -16 : 0-1

Apr -16 : 0-1

Aug -15 : 2-0

Jun -15 : 3-2

Aug -14 : 3-2

Mai -14 : 2-1 (av en eller annen grunn husker jeg dette som Fontanellos "store" kamp for oss?)

6 møter, 4 seire for oss og 2 for dem. Målforskjell 10-7. Legg merke til at med unntak av borteseieren vår i fjor har alle kampene vært vunnet med kun ett mål.

Kan vi håpe på samme effektivitet som Tromsø, men uten avslutningen av kampen? Klart det, men ett poeng her, vil være mer enn godkjent. Dette er første kamp hvor Toni får knallhard motstand, og vi er soleklare underdoger, spennende å se hvordan vi løser det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Strømsgodset er sikkert hissige på å slå tilbake etter den begredelige kampen mot Lillestrøm, Det er også første kamp for Ingerigtsen etter hjerteinfarket. Tror dette blir tøft.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dagens trening bar preg av mye teoretisk prat og lite spill.

Mulig jeg tolket stemningen feil, men det virket nesten dødt og flatt utpå der.

Nilsson dominerte et par ganger under drilling av dødballer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig fordel oss er at det ryktes om dårlig stemning innad i Godset. Mange spillere med uprofesjonelle holdninger, Godset-spillere begynner etter hvert å bli vel vanlige i utelivet i Drammen, og klubben forbereder seg på en skikkelig oppvask. En av grunnene til at de ikke tar det så tungt at de mister Valsvik, blant annet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne taper vi så det jomer etter langt inn i drammenselva....

Er forberedt på et tap her. Spørsmålet er om det blir et surt og sviende eller helt fortjent? Taper det gjør vi uansett. Jeg har ikke trua!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er forberedt på et tap her. Spørsmålet er om det blir et surt og sviende eller helt fortjent? Taper det gjør vi uansett. Jeg har ikke trua!

Ta deg en bolle

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi vinner 0-3 ;)
Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta deg en bolle

Tok en bolle med havregryn. Teller det?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk til min store overtakelse mail med beskjed om at jeg hadde 600,- til gode i bonus hos Betsson. Satte alt på at vi vinner 3-0 i kveld.

Kan vel fort bli en 40-50 tusen det sikkert ... Hattrick av Eghan hadde vært kult. Er han fortsatt i troppen forresten? Ser av denne oversikten av Nettavisen at han er ute; http://m.nettavisen.no/sport/fotball/alle-tippeliga-overgangene-i-sommer/3423245718.html uten at det skal tillegges for mye vekt
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Laget:

1

Sayouba Mandé

Norge-flag

3

Morten M. Skjønsberg

Norge-flag

25

Birger Meling

Sverige-flag

4

Marcus Nilsson

Georgia-flag

9

Giorgi Gorozia

Norge-flag

21

Daniel Granli

USA-flag

8

Cole Grossman

Elfenbenskysten-flag

28

Luc Kassi

Ghana-flag

7

Ernest Asante

Albania-flag

10

Agon Mehmeti

Norge-flag

11

Moussa Njie

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er vel omtrent det samme laget vi helt fortjent tapte med i cupen

Forskjellen ligger vel i mentaliteten, treneren og spillestil. Samme laget, men disse faktorene har endret seg. Så håpet er større. Godset er også nede i en liten formdupp, samt internt bråk. Alle disse faktorene bør være til vår fordel. Men som sagt tidligere, jeg føler meg rimelig sikker på Tonis første tap her.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Kamptråd Godset - Stabæk 31. juli
  • Opprett ny...