veigarP 783 Del Skrevet 31. Juli 2016 Del Skrevet 31. Juli 2016 veigarP, dette er bare utrolig barnslig. Kom igjen a. Klarte selvfølgelig å få et håp om tre mot slutten, men klarer å si meg fornøyd med et poeng. Deilig intervju med Morten på Fotballekstra! Det som er barnslig er å diskriminere brukere her inne. Vi er på et diskusjonsforum og da må det være lov å ha ulike meninger. Se hvem som starter med usakligheter. Denne brukerens bidrag i debatten har kun vært å fortelle meg at jeg skal spise en bolle. Først i går og så i dag. Ikke noe andre argumenter har han brukt ingen. Flokkmentalitet på sitt verste dette. Fortsett med det. Flott supporterkultur. Dine eneste bidrag på dette forumet, såvidt jeg husker, kan oppsummeres med: Agon suger, Billy suger, vi suger, alt går til helvete, dere andre tar feil. Kan være enig i at bollegreia var unødvendig, men det er ingen som diskriminerer mot deg på grunnlag av meningene dine. Kun mot diskusjonsteknikken din. Billy var ikke rett mann for Stabæk. Det må en supporter få lov til å mene. Hva er igjen av supportere hvis de ikke skal få si sin mening om klubben? Mange av disse innleggene er skrevet i en slags kamprus, så at folk tar absolutt alt bokstavelig er smått utrolig. Selvom jeg står for det jeg har skrevet. Jeg har på ingen måte noe i mot Billy personlig, bare måten han har trent og drillet laget på. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 31. Juli 2016 (endret) Del Skrevet 31. Juli 2016 (endret) Synes VeigarP har et poeng, det er en del her som er tar langt mer mann enn ball nå. Et typisk tegn på at det har blitt feil er når man begynner med personkarakteristikker av motdebattant, heller enn motargumenter. Ellers mener jeg at du ikke har et poeng veigarP når det gjelder kortet. Det er ganske åpenbart at det bør kunne gå an å mene at den taklingen på Asante kan gi rødt kort. At det vanligvis ikke gjør det, er ikke noe endelig argument. Endret 31. Juli 2016 av geirti 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 1. August 2016 Del Skrevet 1. August 2016 Så er det altså mulig å blokkere brukere hvis bolle-lysten (...) blir for stor. Gjør livet mye enklere. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 259 Del Skrevet 1. August 2016 Del Skrevet 1. August 2016 Bare jeg som følte vi ble snytt for en stor overgangsmulighet da dommer, ballgutt og Godset trodde ballen var ute (den var minst 5-6 meter fra sidelinja) og Godset plukket opp en annen ball mens Asante var på vei igjennom med ballen som fortsatt var i spill? 66. minutt eller noe. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 1. August 2016 Del Skrevet 1. August 2016 Det var en merkelig situasjon, vanskelig å se hva som skjedde på tv. Moen beklaget sin avgjørelse helt tydelig, derfor var det enda mer merkelig at droppen i etterkant endte med at Asante sendte ballen tilbake til Godset etter (noe som så ut som) påtrykk fra Moen og Godset-spilleren. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 1. August 2016 (endret) Del Skrevet 1. August 2016 (endret) Synes kampen i går vitnet om at det har skjedd en mental endring i laget. Gutta står på hele veien, og jobber mye hardere for hverandre. Går inn i dueller med mye mer pondus, og virker mer bevisst på å spille eget spill enn å ligge bakpå for å bare utnytte motstanderenes feil. Det er også gledelig å se at Assante blir brukt for det han er god for. Ett mål og et rødt kort til Godset som direkte konsekvens av det. At vi har en venstrekant som i tillegg er et konstant uromoment offensivt gir en bra dynamikk. Og det at vi "slipper" å ha med Izzah på midten virker faktisk positivt. Hans evne til å stoppe "en hver" overgangsmulighet ved å sende tullete støttepasninger er jeg etter hvert blitt så lei av. Greit nok at Kassi og Gross ikke nødvendigvis treffer med alt de gjør de heller, men det er iallefall foroverrettet. Synes Gorozia gjør et ærlig stykke arbeide, men er enig i at hans rolle ofte blir svakere utover i kampene. Det forsvarer at han byttes ut. Men innsatsen hans er smittende! Synes også Agon jobber bra, uten at han kommer til det helt store. Sayoba er dessverre ikke der han en gang var. Feltarbeidet virker tilfeldig og nervøst. Hans styrke på strek virker å være i feriemodus. At han ikke engang prøver å hive seg etter Godsets 1-0 scoring tyder på at instinktet ikke er påskudd. Nilsson gjorde et godt inntrykk. Mitt første møte med mannen. Helt tydelig en Mann med stor M. Har Birger fått en noe mindre offensiv rolle etter trenerskiftet? Ikke det at han ikke deltar i angrep, men han er iallfall ikke like ofte inne i motstanders 16-meter nå. Fint innhopp av gårsdagens debuttant. Granli bør nok regne med at hans tid i førsteelleveren er over nå. Ikke det at han ikke har fått sjansen, men dette nivået er rett og slett for høyt for ham. Synd. Gårsdagens bestemann: Njie Endret 1. August 2016 av d*u*b 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 487 Del Skrevet 1. August 2016 Del Skrevet 1. August 2016 Hanche debuterte mot Lillestrøm Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 1. August 2016 Del Skrevet 1. August 2016 Det var en merkelig situasjon, vanskelig å se hva som skjedde på tv. Moen beklaget sin avgjørelse helt tydelig, derfor var det enda mer merkelig at droppen i etterkant endte med at Asante sendte ballen tilbake til Godset etter (noe som så ut som) påtrykk fra Moen og Godset-spilleren. Tok han ikke ballen med hånda også? Soleklart gult kort for viljehands så vidt jeg kunne skjønne fra det jeg kunne se. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
greatone 861 Del Skrevet 1. August 2016 Del Skrevet 1. August 2016 Det var en merkelig situasjon, vanskelig å se hva som skjedde på tv. Moen beklaget sin avgjørelse helt tydelig, derfor var det enda mer merkelig at droppen i etterkant endte med at Asante sendte ballen tilbake til Godset etter (noe som så ut som) påtrykk fra Moen og Godset-spilleren. Tok han ikke ballen med hånda også? Soleklart gult kort for viljehands så vidt jeg kunne skjønne fra det jeg kunne se. Da hadde moen blåst I fløyta allerede vel? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 487 Del Skrevet 2. August 2016 Del Skrevet 2. August 2016 Francisco Junior ilegges to kampers karantene etter utvisningen mot Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 3. August 2016 Del Skrevet 3. August 2016 BP fornøyd med uavgjort http://m.godset.no/news/id/1c4t5ja6p1uy51fb6esng9gv8o Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå