Berdiin 35 Del Skrevet 7. Juni 2004 Del Skrevet 7. Juni 2004 Noen som vet når neste tifo skal arrangeres? Selv synes jeg at RBK er en fin kamp (tv-sendt og greier), men det er kanskje ting som spiller inn? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 8. Juni 2004 Del Skrevet 8. Juni 2004 Jeg mener ihvertfall at kampen mot RBK kunne vært fint for tifo..OH og bluss..stemmningen blir jo elektrisk uansett så hvorfor ikke gjøre vårt for at det blir slik? Få med hele langsiden..untatt ved svingen da.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 6. September 2009 Del Skrevet 6. September 2009 Aner ikke hvilket forum jeg skal poste i så jeg det jeg fant... her er tifoen vår mot vålerengen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MLandmark 59 Del Skrevet 6. September 2009 Del Skrevet 6. September 2009 TIFO skal aldri annonseres på forhånd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 6. September 2009 Del Skrevet 6. September 2009 Vi har allerede en tifo-tråd under Blaa og en "Mer stemning fra $$". Ikke nødvendig å starte ennå en tråd om det emnet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg