Maya 56 Del Skrevet 15. August 2016 (endret) Del Skrevet 15. August 2016 (endret) Styret i Stabæk Support inviterer til møte 1. september kl 19:00 på Onkel Blaa. Gjester for kvelden er Toni Ordinas, I.A. Olsen, Jon Tunold, Richard Jansen. Allan er klar. Luc Kassi kommer etter all sannsynlighet også. Synne Jensen, Martine Flakk, Ingrid Hjelmseth tar også turen. Med andre ord en flott kveld med overraskelser. Medlemsmøtet er som vanlig kun åpent for medlemmer, men det vil være mulig å kjøpe medlemskap før medlemsmøtet dersom du ikke allerede er medlem. Spørsmål kan sendes til maya@stabaek.no Endret 31. August 2016 av Maya 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BananSkruen 14 Del Skrevet 26. August 2016 (endret) Del Skrevet 26. August 2016 (endret) Hei Er ganske fersk supporter. Har egentlig fra jeg var liten holdt med Pool i England men har sett de aller fleste Stabæk kampene på tv når det ikke har krasjet med Premier League. Kan jeg melde meg inn i supporterklubben på møtet? Er det noen form for startpakke når man melder seg inn som man kan kjøpe? Tenker på drakt, skjerf, shorts og slikt. Pleier spillerne å stille opp på bilder og skrive autografer på disse møtene? Gleder meg til møtet. Endret 26. August 2016 av BananSkruen 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 26. August 2016 Del Skrevet 26. August 2016 Hei, og velkommen skal du være! Naturligvis kan du melde deg inn på møte! Bare å spørre etter medlemsansvarlig så går resten ganske fort. Det er nok ikke noe utstyr som følger med, selv medlemskortet er blitt digitalt nå. Drakt og skjerf må du kjøpe selv, fortrinnsvis på Anton Sport rett oppi gata. Spillerne pleier å være villige til bilder, autografer og en liten prat når de er ferdige på scenen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BananSkruen 14 Del Skrevet 26. August 2016 Del Skrevet 26. August 2016 Hei, og velkommen skal du være! Naturligvis kan du melde deg inn på møte! Bare å spørre etter medlemsansvarlig så går resten ganske fort. Det er nok ikke noe utstyr som følger med, selv medlemskortet er blitt digitalt nå. Drakt og skjerf må du kjøpe selv, fortrinnsvis på Anton Sport rett oppi gata. Spillerne pleier å være villige til bilder, autografer og en liten prat når de er ferdige på scenen. Kult. Da håper jeg noen av profilene kommer. Disse damespillerne bryr jeg meg ikke særlig om. Visst knapt at Stabæk hadde ett lag. Trodde det var Asker som var best på damesiden i området. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 469 Del Skrevet 26. August 2016 Del Skrevet 26. August 2016 Hei Er ganske fersk supporter. Har egentlig fra jeg var liten holdt med Pool i England men har sett de aller fleste Stabæk kampene på tv når det ikke har krasjet med Premier League. Kan jeg melde meg inn i supporterklubben på møtet? Er det noen form for startpakke når man melder seg inn som man kan kjøpe? Tenker på drakt, skjerf, shorts og slikt. Pleier spillerne å stille opp på bilder og skrive autografer på disse møtene? Gleder meg til møtet. Hvis du ønsker autografer så er rådet mitt å dra på en trening. Alle spillerne stiller alltid opp på bilder og autografskriving etter treningen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BananSkruen 14 Del Skrevet 26. August 2016 Del Skrevet 26. August 2016 Hei Er ganske fersk supporter. Har egentlig fra jeg var liten holdt med Pool i England men har sett de aller fleste Stabæk kampene på tv når det ikke har krasjet med Premier League. Kan jeg melde meg inn i supporterklubben på møtet? Er det noen form for startpakke når man melder seg inn som man kan kjøpe? Tenker på drakt, skjerf, shorts og slikt. Pleier spillerne å stille opp på bilder og skrive autografer på disse møtene? Gleder meg til møtet. Hvis du ønsker autografer så er rådet mitt å dra på en trening. Alle spillerne stiller alltid opp på bilder og autografskriving etter treningen. Ok. Tusen takk Sau. Jeg har bare erfaring fra dette med autografjakt fra England. Der er det mye strengere og man får knapt sett en trening. Men jeg fikk autografen til Gerrard for mange år siden. Har den rammet inn på gutterommet. Håper jeg kan fylle på med Stabækspillere. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 124 Del Skrevet 27. August 2016 Del Skrevet 27. August 2016 Hei, og velkommen skal du være! Naturligvis kan du melde deg inn på møte! Bare å spørre etter medlemsansvarlig så går resten ganske fort. Det er nok ikke noe utstyr som følger med, selv medlemskortet er blitt digitalt nå. Drakt og skjerf må du kjøpe selv, fortrinnsvis på Anton Sport rett oppi gata. Spillerne pleier å være villige til bilder, autografer og en liten prat når de er ferdige på scenen. Kult. Da håper jeg noen av profilene kommer. Disse damespillerne bryr jeg meg ikke særlig om. Visst knapt at Stabæk hadde ett lag. Trodde det var Asker som var best på damesiden i området. De er Asker som er best på damesiden i området. De siste årene har de imidlertid fått låne noen Stabækdrakter. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bergo 560 Del Skrevet 31. August 2016 Del Skrevet 31. August 2016 ALANZINHO kommer! Gjør du? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rodeo 5 Del Skrevet 1. September 2016 Del Skrevet 1. September 2016 Jeg gjorde det... Hvor ble av resten???? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 1. September 2016 (endret) Del Skrevet 1. September 2016 (endret) Skandaløst dårlig oppmøte. Medlemsmøtet bør legges ned frem til mange nok har et sterkt ønske om å ha et nytt. Faen så pinlig. Endret 1. September 2016 av Norris Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 1. September 2016 Del Skrevet 1. September 2016 Shit ass. Jeg hadde så lyst, men måtte hente datteren min på fotballkamp. Sønnen min hadde også lyst, men han er bare 12 og har kanskje ikke lov til å delta? Fortsett med medlemsmøter, men arranger det på uker med partall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 449 Del Skrevet 1. September 2016 Del Skrevet 1. September 2016 Er det noe aldersgrense for å være med på møte? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 053 Del Skrevet 1. September 2016 (endret) Del Skrevet 1. September 2016 (endret) Onkel Blaa har vel 18-årsgrense på slike kvelder, men med foreldre pleier de å la det gå. Kan være en idé å sende en melding på facebooksiden i forkant, eller så kan jo kanskje styret sjekke opp i dette i forkant av neste møte. (Står faktisk på arrangementet på Facebook hva aldersgrensen er). Endret 1. September 2016 av Torres 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maya 56 Del Skrevet 5. September 2016 Del Skrevet 5. September 2016 På medlemsmøter er det 16 årsgrense frem til kl 22, etter dette er det 18 +. Som arrangement ansvarlig, er jeg skuffet over oppmøtet denne gang også. Man legger ekstremt mye tid på å skaffe gjester, og mister litt motivasjon og lyst til å arrangere slike kvelder fremover. Om noen har forslag til hvordan man kan få opp antall med publikum er det bare å ta kontakt. Enten ved å ta tak i meg på kamper/på blaa, eller via mail på maya@stabaek.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fullemann 611 Del Skrevet 5. September 2016 Del Skrevet 5. September 2016 Hvorfor er det 16-årsgrense? Det bør være fri alder, fri alder i følge med foresatt eller 18 - år. Den 16-årsgrensen er jo bare tull. Kjedelig at det ikke kommer noe særlig med folk, jeg kan forstå at det er lite motiverende. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maya 56 Del Skrevet 5. September 2016 Del Skrevet 5. September 2016 Det ble satt en aldersgrense, hvis det skulle dukke opp medlemmer som kommer alene uten foreldre. Kommer det et barn med en mor eller far, får de så klart komme. Nå er det ikke aldersgrenser som hindrer folk til å komme... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 469 Del Skrevet 5. September 2016 (endret) Del Skrevet 5. September 2016 (endret) Hørte et forslag i dag om å kanskje invitere sesongkortinnhavere også. Ikke bare support. Hadde def trukket flere. Endret 5. September 2016 av SAU 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 5. September 2016 Del Skrevet 5. September 2016 Hørte et forslag i dag om å kanskje invitere sesongkortinnhavere også. Ikke bare support. Hadde def trukket flere. God ide ... Man øker sjansen for godt oppmøte betraktelig, samtidig som det er en gylden mulighet til rekruttere nye medlemmer 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 5. September 2016 Del Skrevet 5. September 2016 Skandaløst dårlig oppmøte. Medlemsmøtet bør legges ned frem til mange nok har et sterkt ønske om å ha et nytt. Faen så pinlig. Ref det du selv skriver i Hangar'n-tråden. Kan det hende at det å fremstille medlemsmøtene som en hemlig sekt ikke er den beste reklamen? Get real, det sies ingen ting der som ikke tåler at en journalist slenger det rett ut på nett. Det er veldig få andre arrangementer som prøver å reklamere for seg selv på denne måten. Ville det kommet flere på Nadderud om ingen aviser eller TV-kanaler refererte fra kampen? 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maya 56 Del Skrevet 5. September 2016 Del Skrevet 5. September 2016 Hørte et forslag i dag om å kanskje invitere sesongkortinnhavere også. Ikke bare support. Hadde def trukket flere.Det er en idé å ta med seg videre. Takk for innspill, jeg skal se på dette til neste møte. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 6. September 2016 (endret) Del Skrevet 6. September 2016 (endret) Skandaløst dårlig oppmøte. Medlemsmøtet bør legges ned frem til mange nok har et sterkt ønske om å ha et nytt. Faen så pinlig. Ref det du selv skriver i Hangar'n-tråden. Kan det hende at det å fremstille medlemsmøtene som en hemlig sekt ikke er den beste reklamen? Get real, det sies ingen ting der som ikke tåler at en journalist slenger det rett ut på nett. Det er veldig få andre arrangementer som prøver å reklamere for seg selv på denne måten. Ville det kommet flere på Nadderud om ingen aviser eller TV-kanaler refererte fra kampen? Herregud, hva slags sammenligning er det her? For det første så har det ofte blitt sagt ting som media ikke bør vite, når man vet hvordan de kan vri og vende på ting. At du velger å tolke det slik at jeg fremstiller medlemsmøtet som en hemmelig sekt får stå for din regning. Medlemsmøter generelt er kun for medlemmer de aller fleste andre steder også. Og man kan fint bli medlem ved oppmøte. Poenget mitt med innlegget i Hangar'n-tråden var å si at en del av påstandene fra enkelte rundt arenasaken ikke nødvendigvis er riktige. Jeg skal dog ikke diskutere arenasaken med deg, jeg har skjønt du er pro TA og anti nye Nadderud. Endret 6. September 2016 av Norris Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 6. September 2016 Del Skrevet 6. September 2016 Og etter møtet blir det sosialt sammvær mellom medlemmene og $$ spanderer pizza på de fremmøtte. Spør du meg vil disse 2 tusenlappene være vel anvendte penger. Det er heller ikke noe som er mer inkluderende enn å dele en pizza og å småprate. Man kan jo under etagilde, dele opp gruppen i smågrupper og ha en workshop om hva vi skal gjøre for å bli mer inkluderende og øke deltakelsen og engasjementet. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 469 Del Skrevet 6. September 2016 Del Skrevet 6. September 2016 Dette har kanskje ikke så mye med medlemsmøter å gjøre men for noen år tilbake ble det arrangert quiz med spillere og supportere på Blaa, arrangert av Ingo. Hva med å kombinere quiz/medlemsmøte eller lignende 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 7. September 2016 Del Skrevet 7. September 2016 Jeg skal dog ikke diskutere arenasaken med deg, jeg har skjønt du er pro TA og anti nye Nadderud. Gud forby å diskuere med noen som er uenige ;-) Også er vi tydeligvis uenige om hva som vil være god reklame for medlemsmøtene. Gode artikler på stabak.no med bilder av god stemning og referat av hva som er sagt (gjerne skrevet av Oddbjørn eller noen andre vi stoler på) vil garantert øke oppmerksomheten rundt disse møtene, og dermed også interessen. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 8. September 2016 Del Skrevet 8. September 2016 Jeg skal dog ikke diskutere arenasaken med deg, jeg har skjønt du er pro TA og anti nye Nadderud. Gud forby å diskuere med noen som er uenige ;-) Også er vi tydeligvis uenige om hva som vil være god reklame for medlemsmøtene. Gode artikler på stabak.no med bilder av god stemning og referat av hva som er sagt (gjerne skrevet av Oddbjørn eller noen andre vi stoler på) vil garantert øke oppmerksomheten rundt disse møtene, og dermed også interessen. Hehe! Ang. arenasaken føler jeg det litt sånn ja, vi kommer ingen vei. Ja, der er vi også uenige. Det er en god del vi aldri hadde fått vite fra klubben hvis det skulle blitt skrevet referat etterpå. Er det vanskelig å akseptere? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 469 Del Skrevet 8. September 2016 Del Skrevet 8. September 2016 Jeg skal dog ikke diskutere arenasaken med deg, jeg har skjønt du er pro TA og anti nye Nadderud. Gud forby å diskuere med noen som er uenige ;-) Også er vi tydeligvis uenige om hva som vil være god reklame for medlemsmøtene. Gode artikler på stabak.no med bilder av god stemning og referat av hva som er sagt (gjerne skrevet av Oddbjørn eller noen andre vi stoler på) vil garantert øke oppmerksomheten rundt disse møtene, og dermed også interessen. Det blir nok aldri skrevet noen referat fra møtene men å legge ut bilder av stemningen er en god ide 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 819 Del Skrevet 8. September 2016 Del Skrevet 8. September 2016 Forskjell på fullt referat og et par punkter fra hva som blir tatt opp da: f.eks: IAO forteller om spillerlogistikk Jon Tunold forteller om klubbens økonomiske situasjon Alanzinho forteller om hvordan det er å være dritrik og loppe supportere for studielånet Potter forteller om hvordan det er å både være stående, syngende supporter og styrehore Bare noen punkter rundt temaene hjelper sikkert på 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 469 Del Skrevet 8. September 2016 Del Skrevet 8. September 2016 Forskjell på fullt referat og et par punkter fra hva som blir tatt opp da: f.eks: Ja det har du helt rett i. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå