Ace 11 204 Del Skrevet 22. August 2016 Del Skrevet 22. August 2016 Finner ikke noen egen tråd for dette viktige temaet, så oppretter en. Kommende helg arrangeres Sandvika Byfest. Dette er faktisk et av de større årlige arrangementene med rundt 100 000 besøkende over fire dager. Noen som vet hvordan Stabæk er representert her? Dette er jo en gyllen anledning til å være synlige i lokalmiljøet, men kan ikke finne noe på stabak.no. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hushovd 1 590 Del Skrevet 23. August 2016 Del Skrevet 23. August 2016 Leste faktisk programmet her om dagen. Spillere fra Stabæk fotball vil være representert på Idrettstorget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
marbor 1 313 Del Skrevet 23. August 2016 Del Skrevet 23. August 2016 Lurte også på det samme, så jeg spurte Ellen i admin: "Jeg meldte oss på i vår, vi skulle ha en stand med spillere, autografskriving og shootout, men måtte melde oss av. Gutta reiser til Sogndal lørdag, og uten noen fra A-lag herrer blir det stusselig. Det har også vært veldig mye jobbing med inkluderingsdagen, vi er ikke så mange som du vet, alle frivillige har stilt fantastisk opp denne helgen, så vi meldte oss av i stedet for å ha en litt stusselig stand uten egentlig noe å by på. Vi kan jo ikke selge drakter og supportereffekter, så da blir det tynt uten spillere som trekkplaster. Neste år prøver vi et samarbeid med Anton i Sandvika, og håper på heldigere TL-oppsett:). Vi er veldig klar over at Sandvika Byfest definitivt er et sted vi skal være." Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
marbor 1 313 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. August 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. August 2016 Men, kanskje Stabæk Support kan komme på banen her? Ring til kommunen, dere kan få nummer til riktig person av meg, og si dere vil dele ut gratis effekter (har vel fremdeles en god del gammelt?) og at folk har mulighet til å melde seg inn og få info om supporterklubben vår? Evt selge lodd og ha det som er igjen av effekter som premie, pengene vi tjener på lodd kan brukes på nye effekter? Stiller både klubben og SS i godt lys. Si i fra til budstikka så får SS litt hype der også? Go go go! 24 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 23. August 2016 (endret) Del Skrevet 23. August 2016 (endret) Marbor for president! Endret 23. August 2016 av Posse 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 23. August 2016 Del Skrevet 23. August 2016 Hva med å jobbe litt aktivt for å få noen fra Supporter miljøet inn i Styret i Stabæk Fotball som en del av foryngelse prosessen som bør starte der nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 23. August 2016 Del Skrevet 23. August 2016 Hva med å jobbe litt aktivt for å få noen fra Supporter miljøet inn i Styret i Stabæk Fotball som en del av foryngelse prosessen som bør starte der nå. Nå sitter allerede Jonas Benkow i styret, så tror ikke $$ kan forvente flere styreplasser med det første. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 23. August 2016 (endret) Del Skrevet 23. August 2016 (endret) Hva med å jobbe litt aktivt for å få noen fra Supporter miljøet inn i Styret i Stabæk Fotball som en del av foryngelse prosessen som bør starte der nå. Nå er vel ikke styret i Stabæk Fotball en oldermannsliga! Et kjapt søk viser alderssammensetning på 30-47-57-57-57-61. Gjennomsnittsalder på 51,5 år. Endret 23. August 2016 av guttensindet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 23. August 2016 Del Skrevet 23. August 2016 Og ikke for å være partypooper, men er dette egentlig riktig tråd for en diskusjon om hvem som er i styret? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
testapen 1 511 Del Skrevet 14. Mai 2018 (endret) Del Skrevet 14. Mai 2018 (endret) I dagens digitale alder hvor konkurransen er knallhard, kunne det vært en smart strategi å synliggjøres på en annen måte. Med unntak av de som fortsatt går på skole, burde spillere på a-laget benyttes til å gjøre ting i nærmiljøet. Det handler om å by på seg selv, så folk får føler eierskap. Endret 14. Mai 2018 av testapen 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 15. Mai 2018 (endret) Del Skrevet 15. Mai 2018 (endret) I dagens digitale alder hvor konkurransen er knallhard, kunne det vært en smart strategi å synliggjøres på en annen måte. Med unntak av de som fortsatt går på skole, burde spillere på a-laget benyttes til å gjøre ting i nærmiljøet. Det handler om å by på seg selv, så folk får føler eierskap. Synes de støtt er ute jeg, senest med å rydde strender. Men kanskje det er rom for noen flere typer besøk, på seniorsenter kanskje... Jeg er usikker på hvor mye effekt man får av å henge på Storsenteret. Endret 15. Mai 2018 av Posse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 15. Mai 2018 Del Skrevet 15. Mai 2018 Tror dette er en sentral del av den "nye" strategien til klubben. Så vidt jeg veit så er de ganske mye rundt omkring og bidrar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
testapen 1 511 Del Skrevet 15. Mai 2018 Del Skrevet 15. Mai 2018 Etter å ha sjekket litt ser jeg at det stemmer. Men ærlig talt; å rydde strender blir som når en politiker kysser en baby på hodet.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 780 Del Skrevet 15. Mai 2018 Del Skrevet 15. Mai 2018 Spillerene har vært ute og møtt fans på ved to forskjellige anledninger i våres utover fanzone, Markedsdag og Blaa dag på Bekkestua. De er også i år på skolebesøk rundtomkring i kommunen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 15. Mai 2018 Del Skrevet 15. Mai 2018 Håper de har tid til å trene også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 15. Mai 2018 (endret) Del Skrevet 15. Mai 2018 (endret) Håper de har tid til å trene også Ja huff, de begynner å få full timeplan. Tenke seg til om man skulle fylle dagene deres med noe mer meningsfullt en playstation... Endret 15. Mai 2018 av geirti Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
testapen 1 511 Del Skrevet 15. Mai 2018 Del Skrevet 15. Mai 2018 Gledelig at den forutintatte antagelsen min var feil. Meningen med innlegget falt litt bort. Jeg har ikke facebook eller instagram og merker veldig lite til annonsering av arrangement eller andre virkemidler til å skape bånd mellom utøverne og publikum. Nå er jeg sikkert forutinntatt igjen, men jeg innbiller meg at ting fort drukner på sosiale medier. Ihvertfall for de som i utgangspunktet ikke har et spesielt forhold til Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 15. Mai 2018 Del Skrevet 15. Mai 2018 Gledelig at den forutintatte antagelsen min var feil. Meningen med innlegget falt litt bort. Jeg har ikke facebook eller instagram og merker veldig lite til annonsering av arrangement eller andre virkemidler til å skape bånd mellom utøverne og publikum. Nå er jeg sikkert forutinntatt igjen, men jeg innbiller meg at ting fort drukner på sosiale medier. Ihvertfall for de som i utgangspunktet ikke har et spesielt forhold til Stabæk. Det viktigste er vel at dem de er ute og møter opplever nærheten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
testapen 1 511 Del Skrevet 15. Mai 2018 Del Skrevet 15. Mai 2018 Det viktigste er vel at dem de er ute og møter opplever nærheten. Nettopp. Et annet aspekt er at de som er ute og møter publikum også får (forhåpentligvis) et bånd til dem de møter og kanskje også stedet de spiller fotball for. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 780 Kongeinnlegg! Del Skrevet 19. Juni 2018 Kongeinnlegg! Del Skrevet 19. Juni 2018 Stabæk gutta + Toni, Skjønsberg og Jalland var idag på besøk på Rykkinn, for å besøke Bærums Verk Hauger. Telte vell ca 40/50 kids som møtte opp. Toni holdt et bra foredrag for barna, vell og merke på engelsk, noe barna streng tatt ikke skjønte mye av, men Skjønsberg var god til å forklare i etterkant hva som var poenget. Barna fikk prøve seg i aktiviteter med spillerne, øvelser og en kamp som bestod av alle barna mot Stabæk fremmøtte herremenn. Garantert kul opplevelse for de yngste, og artig for oss andre. Herlig av Stabæk som klubb, å stille opp på sånne eventer i nærområdet! 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå