Slum 12 784 Del Skrevet 9. September 2016 (endret) Del Skrevet 9. September 2016 (endret) Vi gjør det igjen! $$ åpner ståfeltet for alle! Vi inviterer både medlemmer og ikke-medlemmer til fotballfest på den livligste delen av Nadderud på søndag! Pris er som vanlig 195 per pers på nett, kr 200 på stadion. Ta med deg en venn eller to, så vinner vi både kampen på tribunen og gresset! Unngå kø og kjøp billetter NÅ! Gå inn på stabak.no og kjøp. Link til billettkjøp! Dommer: Svein-Erik Edvartsen (Hamar IL) Ass.dommer 1: Magnus Lundberg (Ringsaker IF) Ass.dommer 2: Jan Erik Engan (Loddefjord IL) 4. dommer: Ajdin Medic (Trosvik IF) Dommerveileder: Håkon Bondal (Eik IF Tønsberg) Kampdelegat: Erik Lohne Reiersen (Larvik Turn Fotball) Turnering: Tippeligaen Kampnummer: 99120001181 Draktfarger: Se draktfarger og kontaktpersoner Morgendagens trening vil trolig vise startellever, kommer tilbake til den. Kamphistorikk mellom Stabæk og Rosenborg på STB.guru Kamptråden på RBKweb. Høydepunkter fra kampen i 2014: Endret 9. September 2016 av Slum 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 9. September 2016 Del Skrevet 9. September 2016 På hjemmebane i TL har vi 8-5-6, 30-26 Siste seier 4-1 i august -14. Egentlig var vi den moralske vinner i fjor også 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 9. September 2016 Del Skrevet 9. September 2016 Hadde inderlig håpet at gutta skulle slippe stresset med å ligge under streken før denne matchen, men nå gjelder det å slå tilbake mot tøffest mulig motstand Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 9. September 2016 Del Skrevet 9. September 2016 Hadde inderlig håpet at gutta skulle slippe stresset med å ligge under streken før denne matchen, men nå gjelder det å slå tilbake mot tøffest mulig motstand RBK er ikke tøffest mulig motstand på Nadderud :-P 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 9. September 2016 (endret) Del Skrevet 9. September 2016 (endret) Du tenker på f.eks Barcelona på Nadderud? Betsson har 1,58 på RBK, det er det laveste jeg har sett på B på Nadderud iår. På den positive siden sier IAO at det har snudd nå på gårsdagens podcast! Endret 9. September 2016 av arni 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sebastian Hassfjell 693 Del Skrevet 9. September 2016 Del Skrevet 9. September 2016 Herlig med kamphøydepunkter fra 2014, Slum. ? Må si at det herligste med kampen fra videoen, utenom resultatet, var å høre at $$ sang "Bakom Skyene Er Himmelen Alltid Blaa" (horto magiko), vet jeg ikke er eneste som synes den burde synges på søndag! 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 449 Del Skrevet 9. September 2016 Del Skrevet 9. September 2016 Håper Alanzinho sender Skjelvik til pølsebua et par ganger, det eneste jeg forventer også håper vi selvfølgelig på seier 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 9. September 2016 Del Skrevet 9. September 2016 Du tenker på f.eks Barcelona på Nadderud? Nope, f.eks TIL der stats viser 6-2-11 Vi har historisk sett et godt tak på RBK. For oss er det andre lag det er værre å møte Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 10. September 2016 Del Skrevet 10. September 2016 Morgendagens førsteellever, om man skal tolke dagens trening. Løven Hanche - Messi - Nilsson - Birger Cole - Kassi Alan - Keita - Moussa Escobar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 10. September 2016 Del Skrevet 10. September 2016 Usikker på Escobar (som jeg også ville vært på Mehmeti), men ellers mener jeg dette begynner å se veldig bra ut. Dessverre er det bare to mnd og 8 runder igjen, så snart forsvinner vel halve førsteelleveren vår, men nå føler jeg ting er i ferd med å falle på plass. De bakerste 10 pluss Dio hadde tatt et soleklart sølv i årets Tippeliga. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 10. September 2016 Del Skrevet 10. September 2016 Trist at dette ser ut til å ende med nedrykk 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 10. September 2016 (endret) Del Skrevet 10. September 2016 (endret) Høydepunkter fra kampen i 2014: Assisten til Hoseth er fin. Tenk om vi hadde hatt Brustad og Boli da istedet for Mehehehehehehemeti og Ohi Endret 10. September 2016 av veigarP 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vi som er stb 259 Del Skrevet 10. September 2016 Del Skrevet 10. September 2016 vi har ikke akkurat noe særlig å tape på å bruke Escobar i stedenfor Mehmeti Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. September 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. September 2016 Trist at dette ser ut til å ende med nedrykk Blir du litt skuffet hvis vi ikke rykker ned? 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 10. September 2016 (endret) Del Skrevet 10. September 2016 (endret) Trist at dette ser ut til å ende med nedrykk Blir du litt skuffet hvis vi ikke rykker ned? Skal vel heller ikke glemme at IAO i selveste Budstikka tidlig sommer, kom med garantier om at det ikke blir nedrykk, så da er det bare å puste rolig Endret 10. September 2016 av arni 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JeanClaude 1 175 Del Skrevet 10. September 2016 Del Skrevet 10. September 2016 Håper Alanzinho sender Skjelvik til pølsebua et par ganger, det eneste jeg forventer også håper vi selvfølgelig på seier Skjelvik er visst skadet og sitter vel på tribunen ved pølsebua uansett 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 865 Del Skrevet 10. September 2016 (endret) Del Skrevet 10. September 2016 (endret) Hvordan går billettsalget? Edit; utsolgt bortsett fra hos SS og hjørnefeltet ved ss, så et par hundre ledige bare.. Det er bra! Endret 10. September 2016 av knutta Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 10. September 2016 (endret) Del Skrevet 10. September 2016 (endret) Tilbake til fotballen nå da og diskuter den! Var på treninga idag, men venter på referatet til Hassfjell? Endret 10. September 2016 av arni Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sebastian Hassfjell 693 Del Skrevet 10. September 2016 Del Skrevet 10. September 2016 Tilbake til fotballen nå da og diskuter den! Var på treninga idag, men venter på referatet til Hassfjell? Referat ute. Seint men godt? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sebastian Hassfjell 693 Del Skrevet 10. September 2016 Del Skrevet 10. September 2016 Er det noen som har en plan om hyggelig gest til Messi imorgen? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 10. September 2016 Del Skrevet 10. September 2016 Tilbake til fotballen nå da og diskuter den! Var på treninga idag, men venter på referatet til Hassfjell? Referat ute. Seint men godt Bra jobba! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JeanClaude 1 175 Del Skrevet 10. September 2016 Del Skrevet 10. September 2016 Er ikke så glad for Edvardsen som dommer. Han tillater mer enn de fleste dommere i TL. Er redd for at Alan kan bli lagt ned hele tida. Nå er heldigvis ikke RBK noe spesielt hardtspillende lag og vi kan ikke velge dommere, men har ikke særlig tillit til Edvardsen 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JespV 823 Del Skrevet 10. September 2016 (endret) Del Skrevet 10. September 2016 (endret) Morgendagens førsteellever, om man skal tolke dagens trening. Løven Hanche - Messi - Nilsson - Birger Cole - Kassi Alan - Keita - Moussa Escobar Pablo Escobar på topp og greier. Her for å promotere nye sesonger av Narcos? Endret 10. September 2016 av JespV Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 10. September 2016 Del Skrevet 10. September 2016 Er ikke så glad for Edvardsen som dommer. Han tillater mer enn de fleste dommere i TL. Er redd for at Alan kan bli lagt ned hele tida. Nå er heldigvis ikke RBK noe spesielt hardtspillende lag og vi kan ikke velge dommere, men har ikke særlig tillit til Edvardsen Har ikke forsket på dette, men mistenker at dommerne avgjør langt færre kamper enn mange virker å tro. Tilfeldigheter (stang inn/stang ut) avgjør nok langt mer, nest etter hvilket lag som faktisk spiller best, selvfølgelig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JeanClaude 1 175 Del Skrevet 10. September 2016 Del Skrevet 10. September 2016 Det som er spesielt med norske dommere er at tolkningene varierer veldig. Noen blåser nesten konsekvent når en spiller faller - mens andre lar nesten alt gå. Det skåres mye mål på dødball i Norge, så jeg tror nok dommere gjør en stor forskjell ofere enn bra er.. Vi husker vel alle Tom Harald Hagen på Nadderud . 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sebastian Hassfjell 693 Del Skrevet 10. September 2016 Del Skrevet 10. September 2016 Det som er spesielt med norske dommere er at tolkningene varierer veldig. Noen blåser nesten konsekvent når en spiller faller - mens andre lar nesten alt gå. Det skåres mye mål på dødball i Norge, så jeg tror nok dommere gjør en stor forskjell ofere enn bra er.. Vi husker vel alle Tom Harald Hagen på Nadderud . https://www.youtube.com/watch?v=IfmrDdEpu-g Den videoen er det beste jeg har sett noen gang!!!! ??? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
havardw 693 Del Skrevet 10. September 2016 Del Skrevet 10. September 2016 Nei fy faen, kjenner jeg blir sint av å se den. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 389 Del Skrevet 10. September 2016 Del Skrevet 10. September 2016 Det er derfor den er så bra Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sebastian Hassfjell 693 Del Skrevet 10. September 2016 Del Skrevet 10. September 2016 MYE PESSIMISME OG NEGATIVITET PÅ RBKS FORUM FØR KAMPEN IMORGEN!!! HERLIG!!! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 10. September 2016 Del Skrevet 10. September 2016 Jeg er litt usikker, jeg ass. Før RBK-kampen i 2014 hadde vi ikke vunnet en seriekamp på tre måneder, men allikevel var det aldri et snev av tvil fra min side om at vi kom til å slakte dem. I fjor tenkte jeg også vi kom til å ta dem, da tapte vi en veldig jevn kamp. Denne gangen tror jeg rett og slett ikke på det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå