Maya 56 Del Skrevet 9. September 2016 Del Skrevet 9. September 2016 Vi gjør det igjen! $$ åpner ståfeltet for alle! Vi inviterer både medlemmer og ikke-medlemmer til fotballfest på den livligste delen av Nadderud på søndag! Pris er som vanlig 195 per pers på nett, kr 200 på stadion. Ta med deg en venn eller to, så vinner vi både kampen på tribunen og gresset! Unngå kø og kjøp billetter NÅ! Gå inn på stabak.no og kjøp. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bergo 560 Del Skrevet 9. Desember 2016 Del Skrevet 9. Desember 2016 Medlemskap og sesongkort - Stabæk Support 2017 På søndag fikk vi en fantastisk avslutning på 2016-sesongen. Nå ønsker vi nye og gamle medlemmer velkommen til en ny sesong med magiske øyeblikk på Nadderud. Kjøp medlemskap i Stabæk Support for 2017 Kjøp sesongkort til Stabæk Support-feltet for 2017 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 892 Del Skrevet 9. Desember 2016 Del Skrevet 9. Desember 2016 Litt på siden, og ikke for å være negativ eller noe, men jeg bare lurer på hva som er forskjellen på denne tråden og Praktisk info? Praktisk info har vel alltid vært tråden hvor styret informerer om ting? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
greatone 861 Del Skrevet 10. Desember 2016 Del Skrevet 10. Desember 2016 Litt på siden, og ikke for å være negativ eller noe, men jeg bare lurer på hva som er forskjellen på denne tråden og Praktisk info? Praktisk info har vel alltid vært tråden hvor styret informerer om ting? Du kler navnet ditt! ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bergo 560 Del Skrevet 10. Desember 2016 Del Skrevet 10. Desember 2016 Litt på siden, og ikke for å være negativ eller noe, men jeg bare lurer på hva som er forskjellen på denne tråden og Praktisk info? Praktisk info har vel alltid vært tråden hvor styret informerer om ting? Godt poeng. Så bare denne tråden og tenkte at den passet fint. Har skrevet i praktisk info nå, så kan vi la denne synke. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå