Gå til innhold

Kamptråd: Odd - Stabæk. Søn. 18/09 kl 18:00

Slum
 Del

Anbefalte innlegg

--

veigarP: Sikker på det? Gode lag vil være mer i motstnaderns felt, og sånn sett være involvert i flere uklare situasjoner. Jeg skulle tro at gode lag får flere billige straffer, men også går glipp av flere straffer de kunne fått.

Ja, er sikker på det. Hjemmefordelen favoritter får mot underdog har eksistert til alle tider. Intet nytt under kjolen om Odd vinner på en dommerfeil i dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjansen for at at en dommerfeil avgjør kampen i dag er liten. Dessverre er norske dommere relativt svake. Kjenner en tysk speider som ser tippeligakamper hver uke. Han påstår at norske dommere er blant de svakeste i Europa. Jeg er likevel mer redd for at det er tempo og kontsentrasjon som vil avgjøre i dag. Mot Rosenborg var vi svake på tempo og hadde mange feilpasninger og vi tapte midtbanen. Håper Toni har ryddet opp i det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det bare meg eller er han kommentatoren skikkelig inkompetent? han mener at dommeren blåste "frispark" til Odd etter at den andre corneren var slått fordi det egentlig ikke var corner.. er det lov i det hele tatt?

Deler det synet jeg. Men riktig av dommer var det ikke

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det bare meg eller er han kommentatoren skikkelig inkompetent? han mener at dommeren blåste "frispark" til Odd etter at den andre corneren var slått fordi det egentlig ikke var corner.. er det lov i det hele tatt?

Kompensasjonsdømming er vel viden kjent.
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herlig rykk og dribling igjennom av Njie men fantastisk dårlig løp av Escoe som løper omtrent oppi han 2-3 meter unna så Njie ikke får mulighet å vinkle 45. Det lukter ikke toppscorer av Escoe. Få inn Agon nå så får vi en bedre førsteforsvarer på slutten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Odd - Stabæk. Søn. 18/09 kl 18:00
  • Opprett ny...