Gå til innhold

Kamptråd: Odd - Stabæk. Søn. 18/09 kl 18:00

Slum
 Del

Anbefalte innlegg

Sayouba er bare helt rå om dagen. Keita med en herlig revansj i dag. For et trykk han har på kula. Han skjønner at fotball handler om å score. Det gjør forsåvidt også Meling, men at han ikke dro til når han sto så nærme 5-meteren er meg en gåte.

Men tre poeng i dag er en stor bonus. Et skår i gleden at LSK har sparket treneren og at Aafk gruser et latterlig godset. Men slår vi Glimt i neste (hjemme)kamp så er vi a poeng med de. Det er plutselig fire lag involvert i den verste nedrykkstriden nå. Start regner jeg ikke med lenger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så vanvittig deilig og viktig! Herlig kamp av laget som et kollektiv. Sayouba stenger buret bakover og var utrolig god bakerst i kveld.

Men er det bare jeg som synes Escoe på topp ble altfor lat og jobbet for lite uten ball? Savnet arbeidsmengden agon legger ned som førsteforsvar i store deler av matchen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så vanvittig deilig og viktig! Herlig kamp av laget som et kollektiv. Sayouba stenger buret bakover og var utrolig god bakerst i kveld.

Men er det bare jeg som synes Escoe på topp ble altfor lat og jobbet for lite uten ball? Savnet arbeidsmengden agon legger ned som førsteforsvar i store deler av matchen.

Vet ikke hvor nødvendig det var å jage like høyt hele tiden, all den tid stopperne til Odd brukte så vanvittig lang tid på å få satt i gang bakfra uansett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fagermo i pausen: "Vi skal holde tempoet oppe i andre omgang, så blir Stabæk slitne."

Så vidt jeg kunne se, var det Odd som gikk tomme for krefter i andre omgang.

Kommer stort sett vare vås ut av kjeften hans...
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som tar Fagermo seriøst lenger? Han er en flink trener, men han er også en klovnete og bablende bavian.

For all del, dog. Det fungerer. Han tar oppmerksomheten så laget får holde på i fred. Fungerer i alle fall så lenge de ikke møter oss :lol::lol::lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå var jeg veldig mye til og fra skjermen, men Nilsson hadde vel et par blemmer som fort kunne resultert i baklengs?

Edit: pinlig, og/å

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Odd - Stabæk. Søn. 18/09 kl 18:00
  • Opprett ny...