fexter 4 360 Del Skrevet 18. September 2016 Del Skrevet 18. September 2016 Skjønsberg har vært stor i dag. Etter mine øyne BB. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forzastabaek 245 Del Skrevet 18. September 2016 Del Skrevet 18. September 2016 Yes!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 18. September 2016 Del Skrevet 18. September 2016 FYFAEN SÅ DEILIG!!! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 083 Del Skrevet 18. September 2016 Del Skrevet 18. September 2016 Åh, så helt sykt forbanna viktig! Herlig! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 637 Del Skrevet 18. September 2016 Del Skrevet 18. September 2016 Orgasme Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 006 Del Skrevet 18. September 2016 Del Skrevet 18. September 2016 Ahhhh, bonuspoeng, men jævlig synd med AaFK. Glimt på vei uti sumpa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaablaa 158 Del Skrevet 18. September 2016 Del Skrevet 18. September 2016 Jeg har i hvert fall ikke negler igjen! Det var fanden så nervepirrende!!! Så syyykt deilig!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. September 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. September 2016 Fagermo i pausen: "Vi skal holde tempoet oppe i andre omgang, så blir Stabæk slitne." Så vidt jeg kunne se, var det Odd som gikk tomme for krefter i andre omgang. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 18. September 2016 Del Skrevet 18. September 2016 Mange som svarte på kritikken her i dag! Sayouba og Keita bunnsolide. Faen så deilig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 360 Del Skrevet 18. September 2016 Del Skrevet 18. September 2016 Dette var en deilig kamp å vinne. Denne seieren går til alle gutta som kjempet og kriget. SS var også i en klasse for seg idag. DEILIG. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 18. September 2016 Del Skrevet 18. September 2016 Sayouba er bare helt rå om dagen. Keita med en herlig revansj i dag. For et trykk han har på kula. Han skjønner at fotball handler om å score. Det gjør forsåvidt også Meling, men at han ikke dro til når han sto så nærme 5-meteren er meg en gåte. Men tre poeng i dag er en stor bonus. Et skår i gleden at LSK har sparket treneren og at Aafk gruser et latterlig godset. Men slår vi Glimt i neste (hjemme)kamp så er vi a poeng med de. Det er plutselig fire lag involvert i den verste nedrykkstriden nå. Start regner jeg ikke med lenger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vi som er stb 259 Del Skrevet 18. September 2016 Del Skrevet 18. September 2016 Så syykt deilig!! Sayouba og Skjønsberg banens beste i dag! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 18. September 2016 Del Skrevet 18. September 2016 Skjønsberg har vært stor i dag. Etter mine øyne BB. Løven vinner den lett Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 135 Del Skrevet 18. September 2016 Del Skrevet 18. September 2016 Jeg hadde nesten glemt hvordan det var å få en B Sykt digg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 18. September 2016 Del Skrevet 18. September 2016 Jeg hadde nesten glemt hvordan det var å få en B Sykt digg. Men vi har ikke tapt borte med Toni. Syk bortestatistikk vi har i år. Har scoret flere mål enn Rosenborg og alle lagene i tippeligaen borte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 18. September 2016 Del Skrevet 18. September 2016 http://www.sporten.com/nyhet/stabaek-sendte-lsk-under-streken 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vi som er stb 259 Del Skrevet 18. September 2016 Del Skrevet 18. September 2016 vi er på 6.plass på bortetabellen. sterkt, men sprøtt 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 18. September 2016 Del Skrevet 18. September 2016 Morten, for en spiller han er! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
zuza 541 Del Skrevet 18. September 2016 Del Skrevet 18. September 2016 Så vanvittig deilig og viktig! Herlig kamp av laget som et kollektiv. Sayouba stenger buret bakover og var utrolig god bakerst i kveld. Men er det bare jeg som synes Escoe på topp ble altfor lat og jobbet for lite uten ball? Savnet arbeidsmengden agon legger ned som førsteforsvar i store deler av matchen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 18. September 2016 Del Skrevet 18. September 2016 Så vanvittig deilig og viktig! Herlig kamp av laget som et kollektiv. Sayouba stenger buret bakover og var utrolig god bakerst i kveld. Men er det bare jeg som synes Escoe på topp ble altfor lat og jobbet for lite uten ball? Savnet arbeidsmengden agon legger ned som førsteforsvar i store deler av matchen. Vet ikke hvor nødvendig det var å jage like høyt hele tiden, all den tid stopperne til Odd brukte så vanvittig lang tid på å få satt i gang bakfra uansett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 18. September 2016 Del Skrevet 18. September 2016 Hadde det ikke vært for tabben som ga Ocean heading mot åpent mål på overtid er Mandé kandidat til BB. Men Morten er en soleklar vinner. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 18. September 2016 Del Skrevet 18. September 2016 Fagermo i pausen: "Vi skal holde tempoet oppe i andre omgang, så blir Stabæk slitne." Så vidt jeg kunne se, var det Odd som gikk tomme for krefter i andre omgang. Kommer stort sett vare vås ut av kjeften hans... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 135 Del Skrevet 18. September 2016 Del Skrevet 18. September 2016 Er det noen som tar Fagermo seriøst lenger? Han er en flink trener, men han er også en klovnete og bablende bavian. For all del, dog. Det fungerer. Han tar oppmerksomheten så laget får holde på i fred. Fungerer i alle fall så lenge de ikke møter oss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vivian 560 Del Skrevet 18. September 2016 Del Skrevet 18. September 2016 Orgasme bedre enn veldige mange orgasmer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
havardw 693 Del Skrevet 18. September 2016 Del Skrevet 18. September 2016 Orgasme bedre enn veldige mange orgasmerTja. For egen del så var følelsen litt det samme som med kortklipte negler + glidekrem. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 18. September 2016 Del Skrevet 18. September 2016 Syntes forsvaret fik ufortjent lite skryt idag. Noen store sjanser kom Odd til, men ingen store blemmer bakover og en skikkelig ståpåvilje og fighter vilje. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. September 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. September 2016 Ivar Hoff refererte fra kampen på fotballekstra, og han skrøyt Messi opp i skyene. Han fikk faktisk, helt sant, tårer i øynene når han snakket om innsatsen og hjerte han viste for klubben i denne kampen. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 19. September 2016 (endret) Del Skrevet 19. September 2016 (endret) Jonevret gjorde vel nesten det samme i studiio, hyllet vår kaptein! Endret 19. September 2016 av smart 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 19. September 2016 (endret) Del Skrevet 19. September 2016 (endret) Nå var jeg veldig mye til og fra skjermen, men Nilsson hadde vel et par blemmer som fort kunne resultert i baklengs? Edit: pinlig, og/å Endret 19. September 2016 av geirti 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
greatone 861 Del Skrevet 19. September 2016 Del Skrevet 19. September 2016 Nå var jeg veldig mye til å fra skjermen, men Nilsson hadde vel et par blemmer som fort kunne resultert i baklengs? Det er hel sant, syns og de hadde litt for mye på håret tversover pasninger I den bakte fireren. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå