Gjest Nr14 Del Skrevet 26. September 2016 Del Skrevet 26. September 2016 Den ga ihvertfall meg den samme gleden. Så viktig var denne matchen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer 240 Del Skrevet 26. September 2016 Del Skrevet 26. September 2016 Deilig seier! Ser oraklene på VGD hevder målet skulle vært annullert. Da skulle det vel i så fall vært for å gi straffe til Morten, vanskelig å holde seg på beina og ikke ramle på keeper når Glimt-kapteinen har både livtak og store deler av drakten hans i hendene... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 26. September 2016 Del Skrevet 26. September 2016 Sjokkerende hvor anonym Njie har vært i dag. Escoe får ikke til en dritt heller. Men Alanzinho og Keita har vært strålende. Også Meling og Grossmann har imponert. Liker at vi tørr å avslutte. Snart sitter den. Også bra trykk på dødball. Hanche bør virkelig lære seg å heade. Sånn i ettertid, så.... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 26. September 2016 Del Skrevet 26. September 2016 Lettelse! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 26. September 2016 Del Skrevet 26. September 2016 Det hadde vært helt greit å annullere det målet. Men det hadde også vært greit om Glimt avslutta kampen med ti mann, samt fikk en liten kortstokk for alle gangene de stjal meter på dødballer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 26. September 2016 Del Skrevet 26. September 2016 Sjokkerende hvor anonym Njie har vært i dag. Escoe får ikke til en dritt heller. Men Alanzinho og Keita har vært strålende. Også Meling og Grossmann har imponert. Liker at vi tørr å avslutte. Snart sitter den. Også bra trykk på dødball. Hanche bør virkelig lære seg å heade. Sånn i ettertid, så.... Hehe, men hadde han headet over på den, da ville det blitt 40 pushups i garderoben Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. September 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. September 2016 Når TV2 konkluderte med at det var godt dømt å godkjenne målet, da kan du faen ikke komme her og si det hadde vært greit å annullere! 21 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 26. September 2016 Del Skrevet 26. September 2016 Når TV2 konkluderte med at det var godt dømt å godkjenne målet, da kan du faen ikke komme her og si det hadde vært greit å annullere! Uten at det har noe med den situasjonen så anser jeg ikke TV2 som det mest troverdige. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 26. September 2016 Del Skrevet 26. September 2016 Når TV2 konkluderte med at det var godt dømt å godkjenne målet, da kan du faen ikke komme her og si det hadde vært greit å annullere! Uten at det har noe med den situasjonen så anser jeg ikke TV2 som det mest troverdige. Det var vel litt av poenget hans regner jeg med Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vi som er stb 259 Del Skrevet 26. September 2016 Del Skrevet 26. September 2016 Dette er vel årets første seiersrekke for vår del? ikke dårlig 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 26. September 2016 Del Skrevet 26. September 2016 Dette er vel årets første seiersrekke for vår del? ikke dårlig Denne runden knuser alle statistikker og rekorder. Start tar sin første seier Vi tar vår første seiersrekke. Vi har likevel scoret færre mål enn Start hjemme i år, verst i tippeligaen, så vi har mye å revansjere denne sluttspurten. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sebastian Hassfjell 693 Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. September 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. September 2016 Man må bare elske kapteinen vår... Dette sa Messi sjøl om situasjonen i feltet før og under scoringen (VG): Jeg er alltid tøff i feltet, og det vet du, sier Skjønsberg til VG. VG-Men gjør du noe galt der? Neeei, jeg står på keeperen. Prøver å være rundt der, være litt forstyrrende. Jeg har ikke sett TV-bildene på det. VG-Hvis dommeren hadde spurt deg om din mening der ute, hva ville du ha sagt da? Nå var det ikke Edvartsen som dømte, så det slapp jeg heldigvis, svarer Skjønsberg og ler. Fantastisk svart! 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 26. September 2016 Del Skrevet 26. September 2016 Det fikser vi i siste runden mot Start Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 26. September 2016 Del Skrevet 26. September 2016 Sånn litt inhabilt så synes jeg dommer Døvle var god i dag. Konsekvent på de tingene han ønsket å ta, holdt lista på et forholdsvis høyt nivå hele kampen, og rolig oppførsel. Greit å gi dem litt skryt i blant også 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 26. September 2016 (endret) Del Skrevet 26. September 2016 (endret) Ikke at vi er så veldig gode, men vi prøver å spille fotball og fra 15 min i første og ut omgangen er vi ganske gode. Glimt har ingenting, slår konsekvent langt og satser på lange innkast, gjør ikke meg noe om de rykker ned. Endret 27. September 2016 av smart 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vi som er stb 259 Del Skrevet 26. September 2016 Del Skrevet 26. September 2016 Blir Kassi klar til kampen mot LSK? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 26. September 2016 Del Skrevet 26. September 2016 Blir Kassi klar til kampen mot LSK? *cross my fingers* Må Meling sone? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 26. September 2016 Del Skrevet 26. September 2016 Dette var hans sjette gule kort denne sesongen, så nei. Mande må heller ikke sone, da det fullstendig tåpelige kortet for drøying kun var hans andre for året. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 26. September 2016 Del Skrevet 26. September 2016 Blir Kassi klar til kampen mot LSK? *cross my fingers* Må Meling sone?Nei Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 26. September 2016 Del Skrevet 26. September 2016 Dette var hans sjette gule kort denne sesongen, så nei. Mande må heller ikke sone, da det fullstendig tåpelige kortet for drøying kun var hans andre for året. Sånn kynisk sett (selv om den jo som kjent bare lever på Åråsen), så var jeg glad for hvert sekund som gikk, så tar jeg det kortet med glede, men kort for drøying er irriterende å få. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 27. September 2016 Del Skrevet 27. September 2016 Dette var hans sjette gule kort denne sesongen, så nei. Mande må heller ikke sone, da det fullstendig tåpelige kortet for drøying kun var hans andre for året. Så Mande må sone dersom han pådrar seg et evt gult kort til for drøying? Helst spare det til siste match, da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 27. September 2016 Del Skrevet 27. September 2016 Dette var hans sjette gule kort denne sesongen, så nei. Mande må heller ikke sone, da det fullstendig tåpelige kortet for drøying kun var hans andre for året. Så Mande må sone dersom han pådrar seg et evt gult kort til for drøying? Helst spare det til siste match, da. Det er korrekt. Men jeg må si at jeg ikke er særlig redd for tanken på Singh i mål. (Han kan eventuelt ta det gule kortet mot Sarpsborg i nest siste hjemmekamp. Runden etter skal vi til Molde, og der tror jeg ikke mye på poeng.) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 27. September 2016 Del Skrevet 27. September 2016 Tror vi har en sjanse i Molde. De har ikke vist seg særlig gode i år, og vi har levert noen bra kamper som underdogs. Senest mot Odd. Molde selvsagt favoritter, men på ingen måte sjanseløst. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 27. September 2016 Del Skrevet 27. September 2016 Kan vi ta Odd borte, så kan vi ta alle i år, med lite forbehold for RBK. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå