Stuart 1 832 Del Skrevet 8. Juni 2004 Del Skrevet 8. Juni 2004 ... er at vi mangler en skikkelig SJEF på banen! Vi mangler en spiller som kan holde hele laget sammen, som kan hjelpe andre når det butter. Vi mangler en ballvinner som tar tak i kampen og viser veien. Med en slik spiller på banen, kan Mike slappe av og ta kontroll på forsvaret igjen. Det vil skape ro i hele laget. Med en slik spiller på banen, mister vi ikke ballen på midtbanen, noe som fører til altfor mange farlige situasjoner. En slik spiller vil skape trygghet. En slik spiller har vi ikke nå på laget, dessverre. Men, vi får en slik spiller på banen fra 4 juli! DA blir det morsomt igjen for alle - Supportere og spillere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 8. Juni 2004 Del Skrevet 8. Juni 2004 Helt enig i analysen. Prøvde å debattere dette på puben da Gaute var sporty og stilte opp, Ordstyreren var veldig opptatt av å dekke Mike, so business closed. Bør ikke Mike vise seg fram snart!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 168 Del Skrevet 9. Juni 2004 Del Skrevet 9. Juni 2004 Hepp, Leste i budstikka at Gaute måtte ta i og kjefte på spillerene for slett innsats på trening før LSK kampen. Det er et kapteinsansvar også! Kanskje Mike ikke var helt moden for oppgaven? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 9. Juni 2004 Del Skrevet 9. Juni 2004 Mike er nok den spillern som skal være kaptein, problemet er som det sies her at det ikke er noen som tør holde på ballen i midtbane leddet. Ganske merkelig at det ikke jobbes hardere med det når vi kun spiller med en spiss om dagen. Martin var suveren på det området, han holdt ballen og venta på at spillerne kom seg i angrep før han spilte ballen. Mot Lsk var det flaut å se alle ballene som ble spilt opp på stakkars Gunnarson. Når man spiller med en liten kraftig spiss må man fylle opp med Sand/Finstad for å få til spillet. Regner med at Gaute fikser alt til mandagens kamp mot Rbk og vi får se et lag som kjører Rbk i senk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 9. Juni 2004 Del Skrevet 9. Juni 2004 Jeg har løsningen, jeg har løsningen - JEG HAR LØSNINGEN FOR FAEN Sjekk denne linken så finner du sikkert hva vi skal spandere på gutta i sommergave !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 9. Juni 2004 Del Skrevet 9. Juni 2004 Hvis gutta har hver sin Jesus, burde de få lov å spille i bar overkropp, bare for å skremme motstanderen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 9. Juni 2004 Del Skrevet 9. Juni 2004 Herlig! Jesus tatovering for alle!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 9. Juni 2004 Del Skrevet 9. Juni 2004 uiuiui...vet ikke om jeg gleder meg til em kampene av sveriges trupp... og hvorfor skal vi spandere tatovering til spillere? vi kan lage det selv...litt farge, litt alkohol (mot smerter og som desinfeksjonmiddel) og en nål Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 9. Juni 2004 Del Skrevet 9. Juni 2004 Jesus var jo akkurat på prøvespill i Stabæk.. det må da være bedre med the real thing enn bare et bilde på ryggen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 9. Juni 2004 Del Skrevet 9. Juni 2004 Sånn som skjer når du kommer fra Mjälby, og får litt for mye penger mellom hendene. Litt trist akkurat det, men sabeltann hvor mye glede den typen har gitt oss. Per "det lille ekstra" og moro, er han i mine øyne den beste vi har hatt. Håper han kan fortsette karrieren i en større liga, Italia eller Spania. Hadde vært utrolig gøy. For de som ikke fikk meg seg denne, så legger jeg den ut på ny : http://users.pandora.be/verguchtie/voetbal.htm Trykk på filen som heter Aruna - Anderlecht-Heusden Zolder Her ligger noen mål fra årets sesong også: http://www.rsca.be/playersateam.php?langua...nu=3&submenu=15 Trykk på www til høyre for fakta om Chippen, som forøvrig bare scorer fine mål. Jeg gleder meg til å se Sverige jeg, er stolt av at Stabæk har bidratt til 18% av den sansynlige første 11ern til Sverige. Sverige omtales, sammen med Spania, Portugal og Tjekkia, som en av outsiderne til EM-tittelen, av Drillo. Forøvrig, FORZA STABÆK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg