Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ohi og Kassi burde starte neste kamp hvertfall. I min bok på bekostning av Pedersen og Grossman.

Begge hadde veldig gode innhopp. Pedersen blir for mye Mehmeti light, og Grossman har rett og slett en så forferdelig kamp i går at han fortjener benken på bekostning av Kassi som viste lovende takter i går.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror vi kan starte med samme førsteellever som i går.

Heller satse på Pedersen enn noen av de håpløse spissene vi har kjøpet/leid i år.

Kassi inn høres for så vidt ikke helt feil ut, men hvem som skal ut er ikke like klart. Grossman vil jeg på banen. Ohi vil jeg ikke ha på banen, hvertfall ikke fra Start.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes Kassi har slitt en del hvis han spiller tanksenter på topp. Han er best når han kommer fra litt dypere i banen som enten hengende spiss / offensiv midtbane. Hadde ikke vært fremmed for han og Ohi som spisspar, hvor Ohi ligger fremst for å ta duellene og Kassi kan variere med mellomrom og bakrom.

Tror Kassi og Gorozia kan bli litt for veike sammen på topp der.

Etter kampen igår håper jeg faktisk Mehmeti er foran Escoe i køen på spissplass. Makan til lite målfarlig og klumsete spiller. Noen som vet om Mehmeti var droppet fra troppen på grunn av skade, eller var det rett og slett ikke plass til han?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje det bor en Azar Karadas i Nilsson? Av de vi har tilgjengelige på topp så er Sebastian Pedersen og Escoe det nærmeste vi kommer hodestyrke. Ohi, Mehmeti og Kassi er _ikke_ gode løsninger dersom vi ønsker luftstyrke på topp.

Flem på topp fungerte jo bra for noen år siden :-)
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje det bor en Azar Karadas i Nilsson? Av de vi har tilgjengelige på topp så er Sebastian Pedersen og Escoe det nærmeste vi kommer hodestyrke. Ohi, Mehmeti og Kassi er _ikke_ gode løsninger dersom vi ønsker luftstyrke på topp.

hvis du mener hodestyrke som i vinne dueller litt dypere i banen kunne jeg ikke helt se at Pedersen er særlig god der.

Jeg likte innsatsen hans, men det var helt tydelig at han var fysisk underlegen i så og si alle situasjoner.

Hvis Ohi lærer seg timing er han det klart beste alternativet rent fysisk. Ser også Mehmeti som en bedre duellspiller enn Escoe kun pga. smartness med ball.

Om Escoe får ball i beina etter en duell synes jeg han virker usikker hver gang samt at grunnleggende basisteknikk mangler.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du mener hodestyrke som i vinne dueller litt dypere i banen kunne jeg ikke helt se at Pedersen er særlig god der.

Jeg likte innsatsen hans, men det var helt tydelig at han var fysisk underlegen i så og si alle situasjoner.

Hvis Ohi lærer seg timing er han det klart beste alternativet rent fysisk. Ser også Mehmeti som en bedre duellspiller enn Escoe kun pga. smartness med ball.

Om Escoe får ball i beina etter en duell synes jeg han virker usikker hver gang samt at grunnleggende basisteknikk mangler.

Enig i det meste her, men muligheten for at Ohi lærer det ila sesongens aller siste kamper er ganske lav.

Pedersen har bevist god timing og voldsom innsatsvilje, selvom fysikken ikke er "helt der" ennå.

Escoe er såpass tung at han binder opp stoppere i større grad enn de andre, synes han har fungert OK som et rent oppspillspunkt (dog ikke så mye mer).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel mer sannsynlig at Ohi får justert timingen enn at Seb bygger 5kg muskler i løpet av to uker.

Vi propper Seb full av Ventolin og smører han inn med clostebol så går det seg nok til :-P
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Kamptråd: Vålerenga-Stabæk
  • Opprett ny...