BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 23. Oktober 2016 Del Skrevet 23. Oktober 2016 Næmmen så sinna da! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 23. Oktober 2016 Del Skrevet 23. Oktober 2016 Noen vil ikke innse realitetene. Vi er så OBOS som det kan få blitt. Obos Omujiuanfo kan han omdøpes han spissen vår som skulle skyte oss til den store gullmedaljen i år Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 23. Oktober 2016 Del Skrevet 23. Oktober 2016 Noen vil ikke innse realitetene. Vi er så OBOS som det kan få blitt. Obos Omujiuanfo kan han omdøpes han spissen vår som skulle skyte oss til den store gullmedaljen i år Realiteten er at ingen ting er avgjort. Har jo skjønt for lenge siden at din hobby er å rakke ned på alt som kan krype og gå i klubben, så var egentlig øvrige forumbrukere jeg siktet til. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 23. Oktober 2016 (endret) Del Skrevet 23. Oktober 2016 (endret) Noen vil ikke innse realitetene. Vi er så OBOS som det kan få blitt. Obos Omujiuanfo kan han omdøpes han spissen vår som skulle skyte oss til den store gullmedaljen i år Realiteten er at ingen ting er avgjort. Har jo skjønt for lenge siden at din hobby er å rakke ned på alt som kan krype og gå i klubben, så var egentlig øvrige forumbrukere jeg siktet til. Litt humor og selvironi må vi ha. Og litt jinxing. Selvfølgelig er ingenting avgjort. Pessimistrealisten i meg sier at Start sender oss ned i siste runde. La oss håpe jeg tar feil! Endret 23. Oktober 2016 av veigarP Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 23. Oktober 2016 (endret) Del Skrevet 23. Oktober 2016 (endret) Er vel ingen, selv de mest av pessimistiske realistiske av oss som ikke har et håp om at dette skal gå, men om vi skal trekke huet ut av ræva vil det vel være en av TLs største overraskelser om vi skal klare å dra denne kaninen opp av hatten. (Ikke at 2 poeng opp til trygg plass er umulig, men de prestasjonene vi har sett tilsier at det er det). Endret 23. Oktober 2016 av BelgiskBlaa 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 702 Del Skrevet 23. Oktober 2016 Del Skrevet 23. Oktober 2016 Odd-seier på Lerkendal var betydelig mindre sannsynlig enn at vi skal klare å unngå direkte nedrykk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 288 Del Skrevet 23. Oktober 2016 Del Skrevet 23. Oktober 2016 Å "få inn et nytt trenerteam" er det dummeste jeg har sett på en stund. Ingen aktive trenere i STB "er" mer sjela i klubben enn Toni. Dersom vi skal gjennomføre planen flere har mast om her over lang tid (et planlagt nedrykk for å "bygge opp laget på nytt rundt unge lokale spillere", noe som for øvrig vitner om skremmende dårlig kunnskap om den kommersielle delen av klubbdrift), så er jo en type som Toni selve nøkkelen for å gjennomføre det. Uavhengig av om man vil spille TL eller førstediv så fortjener Toni en hel sesong basert på det han har levert med de forutsetningene han har hatt. Enkelte her har helt vanvittige syn på hva som er fysisk mulig å gjøre for en klubb som Stabæk anno 2016. Håper inderlig vi holder plassen, at Toni fortsetter, at det gjøres fornuftig spillerlogistikk i vinter og at kommunen legger fram en intensjon i november som muliggjør langsiktighet i driften. Skal vi satse på en trener som er "sjela", eller skal vi satse på en som skaffer resultater? Jeg er helt enig i at Ordinas fortjener tid, og han kan fort være rett mann. Og går vi ned er det en ypperlig mulighet for han til å prøve og feile. La oss bare håpe at han ikke blir fjernet ved et eventuelt opprykk... Men et team består av mer enn en mann. Det er vel opplest og vedtatt på forumet her at Jalland ikke er god nok. Og fysisk sett er vi vel ikke i eliten, med tanke på at vi ofte taper på slutten. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 23. Oktober 2016 Del Skrevet 23. Oktober 2016 Noen vil ikke innse realitetene. Vi er så OBOS som det kan få blitt. Obos Omujiuanfo kan han omdøpes han spissen vår som skulle skyte oss til den store gullmedaljen i årRealiteten er at ingen ting er avgjort. Har jo skjønt for lenge siden at din hobby er å rakke ned på alt som kan krype og gå i klubben, så var egentlig øvrige forumbrukere jeg siktet til. Litt humor og selvironi må vi ha. Og litt jinxing. Selvfølgelig er ingenting avgjort. Pessimistrealisten i meg sier at Start sender oss ned i siste runde. La oss håpe jeg tar feil! Sett masse kroner på Startseier i siste runde så redder du Stabæk fra nedrykk. Funket jo bra idag med bet på LSK seier i dag som du så fint forutså ville føre til poengtap for LSK 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 702 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. Oktober 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. Oktober 2016 Det er vel opplest og vedtatt på forumet her at Jalland ikke er god nok. Dog av folk som stort sett aldri har sett mannen i aksjon, ikke har hørt han i garderoben eller vet hva som er avtalene mellom han og hovedtrener. Har det ikke blitt en greie her på forumet å skylde på han? En interessant observasjon fra Godset. Det ble det nå sagt at "alle" var positive til Skullerud som ny trener. F.eks fra forumet deres: "må det vel være en av de aller, aller beste mulighetene som er blitt valgt med Tor Ole Skullerud" Hva ville skjedd her? Her har Skullerud blitt latterliggjort av enkelte brukere, og så har alle andre slengt seg på, og nå tror alle han er Norges dårligste trener. Har ikke Jalland blitt litt utsatt for det samme? 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 479 Del Skrevet 23. Oktober 2016 Del Skrevet 23. Oktober 2016 Det er vel opplest og vedtatt på forumet her at Jalland ikke er god nok. Dog av folk som stort sett aldri har sett mannen i aksjon, ikke har hørt han i garderoben eller vet hva som er avtalene mellom han og hovedtrener. Har det ikke blitt en greie her på forumet å skylde på han? En interessant observasjon fra Godset. Det ble det nå sagt at "alle" var positive til Skullerud som ny trener. F.eks fra forumet deres: "må det vel være en av de aller, aller beste mulighetene som er blitt valgt med Tor Ole Skullerud" Hva ville skjedd her? Her har Skullerud blitt latterliggjort av enkelte brukere, og så har alle andre slengt seg på, og nå tror alle han er Norges dårligste trener. Har ikke Jalland blitt litt utsatt for det samme? Tror nok folk på dette forumet (spess de med Fair fans under bildet sitt) den lukkede kjerne vet uendelig mye bedre enn oss andre dødlige om kvalitetene til Jalland. Jeg har selv hørt fra spiller at Jalland ikke er bra nok, desverre. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
steakhouse 783 Del Skrevet 23. Oktober 2016 Del Skrevet 23. Oktober 2016 Noen vil ikke innse realitetene. Vi er så OBOS som det kan få blitt. Obos Omujiuanfo kan han omdøpes han spissen vår som skulle skyte oss til den store gullmedaljen i årRealiteten er at ingen ting er avgjort. Har jo skjønt for lenge siden at din hobby er å rakke ned på alt som kan krype og gå i klubben, så var egentlig øvrige forumbrukere jeg siktet til. Litt humor og selvironi må vi ha. Og litt jinxing. Selvfølgelig er ingenting avgjort. Pessimistrealisten i meg sier at Start sender oss ned i siste runde. La oss håpe jeg tar feil! Skuffet kærlighed gør ondt! Håper og du tar feil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 23. Oktober 2016 Del Skrevet 23. Oktober 2016 Taper vi mot Molde og Start, ja da ser det mørkt ut. Inntil da lever jeg i troen. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 944 Del Skrevet 24. Oktober 2016 Del Skrevet 24. Oktober 2016 Denne tråden gjør meg flau av å være Stabæk-supporter! Stabæk. Noen ganger. Når jeg føler for det. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bandy90 691 Del Skrevet 24. Oktober 2016 Del Skrevet 24. Oktober 2016 Latterligste tråden noen gang. At det ser mørkt ut kan ingen benekte. Men det er fremdeles en større sjans for at vi tar poeng mot Molde/Start enn at Tromsø vinner en av sine to siste. At de som skal tro på klubben/laget helt til siste slutt, etter en runde der vi var griseheldige med resultatene, sender oss ned på forumet er patetisk. Slett. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 24. Oktober 2016 Del Skrevet 24. Oktober 2016 Takhøyde er tingen, de som ikke liker tråden har da nok av andre tråder å skrive på! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 944 Kongeinnlegg! Del Skrevet 24. Oktober 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 24. Oktober 2016 Dette handler selvfølgelig ikke om hvilken tråd man kan skrive i, men hvilket signal man sender. En tolvte mann som skriker nedrykk fra sidelinjen når man fortsatt kjemper har misforstått sin oppgave grovt. 20 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg