Øistein 1 858 Del Skrevet 30. Oktober 2016 Del Skrevet 30. Oktober 2016 Viking scorer. Alt går jo vår jo vei i dag.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vi som er stb 259 Del Skrevet 30. Oktober 2016 Del Skrevet 30. Oktober 2016 og 1-1 mellom vif og lsk... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 30. Oktober 2016 Del Skrevet 30. Oktober 2016 Vif scora også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 549 Del Skrevet 30. Oktober 2016 Del Skrevet 30. Oktober 2016 At Ohi fortsatt er på banen er et mysterium... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaablaa 158 Del Skrevet 30. Oktober 2016 Del Skrevet 30. Oktober 2016 Tromsø også.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
steakhouse 783 Del Skrevet 30. Oktober 2016 Del Skrevet 30. Oktober 2016 Var vel aldri noen særlige forventninger om poeng mot Molde Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vi som er stb 259 Del Skrevet 30. Oktober 2016 Del Skrevet 30. Oktober 2016 Var vel aldri noen særlige forventninger om poeng mot Molde Det som er jævlig bekymringsfullt er at vi spiller så ræva, greit nok å tape men gi 100%. Dette er dessverre det stikk motsatte 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 30. Oktober 2016 Del Skrevet 30. Oktober 2016 Enda en elendig match av oss. Null vilje whatsoever Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 363 Del Skrevet 30. Oktober 2016 Del Skrevet 30. Oktober 2016 Håper gutta blør mer i neste kamp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
steakhouse 783 Del Skrevet 30. Oktober 2016 Del Skrevet 30. Oktober 2016 Var vel aldri noen særlige forventninger om poeng mot Molde Det som er jævlig bekymringsfullt er at vi spiller så ræva, greit nok å tape men gi 100%. Dette er dessverre det stikk motsatte Enig i det. Er nok også litt Molde sin fortjeneste for de var veldig gode i dag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 30. Oktober 2016 Del Skrevet 30. Oktober 2016 I dag satte vi norgesrekord i feilpasninger. Patetisk. Men nå gjelder det å brette opp armene om en uke, og glemme denne fadesen så fort som mulig. Da er Keita tilbake også. Håper på Alan inn for Giorgi, og Kassi ut. Ohi spilte en brukbar kamp faktisk, så vanskelig hvem av han og Seb som bør spille. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 30. Oktober 2016 Del Skrevet 30. Oktober 2016 Alle dere spm klager på at den eller den fortsatt er på banen. HVEM FAEN skal Toni sette inn da? Det er jo ikke som vi har noen BEDRE enn Ohi på benken heller. Og slutt med det jævla Alanzinho-maset. Snakker om borkastet hundretusenlapper. Denne gangen har definitivt han fått mer av oss enn vi har fått fra ham. Han kan bare ta med seg den forbanna HoF-medaljen sin og stikke! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 30. Oktober 2016 Del Skrevet 30. Oktober 2016 Alle dere spm klager på at den eller den fortsatt er på banen. HVEM FAEN skal Toni sette inn da? Det er jo ikke som vi har noen BEDRE enn Ohi på benken heller. Og slutt med det jævla Alanzinho-maset. Snakker om borkastet hundretusenlapper. Denne gangen har definitivt han fått mer av oss enn vi har fått fra ham. Han kan bare ta med seg den forbanna HoF-medaljen sin og stikke! Alanzinho gjorde at vi skapte litt mer i 2.omgang. Få han mer trent så er han god som gull. Men hvorfor får geirti lov å slenge dritt om legender, mens ikke jeg? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 30. Oktober 2016 Del Skrevet 30. Oktober 2016 Og selv om det sikkert provoserer, jeg tror ikke det står på vilje. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 30. Oktober 2016 Del Skrevet 30. Oktober 2016 Alle dere spm klager på at den eller den fortsatt er på banen. HVEM FAEN skal Toni sette inn da? Det er jo ikke som vi har noen BEDRE enn Ohi på benken heller. Og slutt med det jævla Alanzinho-maset. Snakker om borkastet hundretusenlapper. Denne gangen har definitivt han fått mer av oss enn vi har fått fra ham. Han kan bare ta med seg den forbanna HoF-medaljen sin og stikke! Alanzinho gjorde at vi skapte litt mer i 2.omgang. Få han mer trent så er han god som gull. Men hvorfor får geirti lov å slenge dritt om legender, mens ikke jeg? Ivrig bruk av Caps Lock er sjelden noe godt tegn, men noen har gjerne fortjent større slack på følelsesutbrudd enn andre er vel det generelle svaret 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JeanClaude 1 175 Del Skrevet 30. Oktober 2016 Del Skrevet 30. Oktober 2016 Molde var veldig gode i dag. Vårt lag hadde en rar dag på jobben. Vi slapp litt inn i kampen i perioder, men ble for langsomme. Synes Alan hadde et brukbart innhopp i dag. Det går litt framover med han i hvert fall. Med Keita på plass, bør vi kunne greie Start. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 30. Oktober 2016 Del Skrevet 30. Oktober 2016 Molde var veldig gode i dag. Vårt lag hadde en rar dag på jobben. Vi slapp litt inn i kampen i perioder, men ble for langsomme. Synes Alan hadde et brukbart innhopp i dag. Det går litt framover med han i hvert fall. Med Keita på plass, bør vi kunne greie Start. Er Alan i din startellever mot Start? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 449 Del Skrevet 30. Oktober 2016 Del Skrevet 30. Oktober 2016 Molde var veldig gode i dag. Vårt lag hadde en rar dag på jobben. Vi slapp litt inn i kampen i perioder, men ble for langsomme. Synes Alan hadde et brukbart innhopp i dag. Det går litt framover med han i hvert fall. Med Keita på plass, bør vi kunne greie Start.Alan var elendig, hvilken kamp så du? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JeanClaude 1 175 Del Skrevet 30. Oktober 2016 Del Skrevet 30. Oktober 2016 Molde var veldig gode i dag. Vårt lag hadde en rar dag på jobben. Vi slapp litt inn i kampen i perioder, men ble for langsomme. Synes Alan hadde et brukbart innhopp i dag. Det går litt framover med han i hvert fall. Med Keita på plass, bør vi kunne greie Start.Er Alan i din startellever mot Start? Vet ikke helt. Mange år siden jeg jobba som trener, men ville vurdert han så absolutt. Har ikke sett Start på lenge og vet ikke hva slags kamp vi kan vente oss mot dem. Alan er ikke noe å satse på mot lag som ligger lavt, men han gir en dimensjon med hurtig spill i lengderetning dersom vi får en mer åpen kamp med varierende press. Om han holder i 90 minutter vet jeg ikke, men ja kanskje han burde starte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JeanClaude 1 175 Del Skrevet 30. Oktober 2016 Del Skrevet 30. Oktober 2016 Molde var veldig gode i dag. Vårt lag hadde en rar dag på jobben. Vi slapp litt inn i kampen i perioder, men ble for langsomme. Synes Alan hadde et brukbart innhopp i dag. Det går litt framover med han i hvert fall. Med Keita på plass, bør vi kunne greie Start.Alan var elendig, hvilken kamp så du? Tror nok vi så samme kamp - jeg var invitert til en tidligere Moldespiller for å se kampen og han mente også at vi så et bra innhopp fra Alan 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vi som er stb 259 Del Skrevet 30. Oktober 2016 Del Skrevet 30. Oktober 2016 Molde var veldig gode i dag. Vårt lag hadde en rar dag på jobben. Vi slapp litt inn i kampen i perioder, men ble for langsomme. Synes Alan hadde et brukbart innhopp i dag. Det går litt framover med han i hvert fall. Med Keita på plass, bør vi kunne greie Start.Alan var elendig, hvilken kamp så du? Hele laget sugde, men Alan var langt i fra den verste. Synes egentlig han gjorde et helt greit innhopp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 30. Oktober 2016 Del Skrevet 30. Oktober 2016 Alan gjorde et Ok innhopp i mine øyne, men er helt utenfor min fatteevne at ohi spiller hele kampen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 363 Del Skrevet 30. Oktober 2016 Del Skrevet 30. Oktober 2016 Ohi får spille så mye skjønner jeg ikke. Han har ikke vært godt i år. En svak spiller som har levert nada etter mine øyner. Alan skulle ha spilt mer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 30. Oktober 2016 Del Skrevet 30. Oktober 2016 Ohi gjør en god kamp i dag synes jeg. Bedre enn Mehmeti noengang har vært. Alan bør spille mer. De verste i dag var Grossman og Gorozia. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
greatone 861 Del Skrevet 30. Oktober 2016 Del Skrevet 30. Oktober 2016 Ohi gjør en god kamp i dag synes jeg. Bedre enn Mehmeti noengang har vært. Alan bør spille mer. De verste i dag var Grossman og Gorozia. Skal ikke si hvem jeg synes er verst jeg.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 449 Del Skrevet 30. Oktober 2016 Del Skrevet 30. Oktober 2016 Ohi gjør en god kamp i dag synes jeg. Bedre enn Mehmeti noengang har vært. Alan bør spille mer. De verste i dag var Grossman og Gorozia. Ohi bra kamp? Hahahaha Happy Halloween 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 363 Del Skrevet 30. Oktober 2016 (endret) Del Skrevet 30. Oktober 2016 (endret) Gorozia presterte vel i et angrep å ta feilpasning istedenfor skudd. Ohi anonym og svak men Mande var dessverre svakest. Endret 30. Oktober 2016 av fexter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 31. Oktober 2016 Del Skrevet 31. Oktober 2016 Alan leverte et OK innhopp og det var uansett hundre ganger bedre enn Gorozia. Skal Ohi spille så er det som kant, det burde ikke være en nyhet for noen. Jeg heller mot å la Agon starte på topp, han er tross alt den eneste rendyrkede spissen i troppen med erfaring. Men det at vi ikke innså tidlig i sesongen at denne troppen absolutt ikke passer til å spille med én spiss er et under. McKinlay må ha tenkt at siden Bob lyktes med 4-2-3-1 så kom han automatisk til å gjøre det også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 865 Del Skrevet 31. Oktober 2016 Del Skrevet 31. Oktober 2016 Helt sjukt ja, 4-4-2 hadde passet bedre. Men med så dåelig forsvar som i år så spørs det om det ville vært dumt å ikke ha 2 spillere i mellomrommet for å dekke opp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 31. Oktober 2016 Del Skrevet 31. Oktober 2016 Helt sjukt ja, 4-4-2 hadde passet bedre. Men med så dåelig forsvar som i år så spørs det om det ville vært dumt å ikke ha 2 spillere i mellomrommet for å dekke opp Godt poeng, men stort sett har det ikke vært enn én av gutta på DM som har prestert godt nok uansett... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå