gwestlund 2 780 Del Skrevet 4. November 2016 Del Skrevet 4. November 2016 Kåret til årets forsvarsspiller i toppserien 2016, de andre vinnerene består for det meste av søppel. http://www.kvinnefotball.no/lene-mykjaaland-aarets-spiller-i-toppserien 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 780 Del Skrevet 28. Februar 2020 Del Skrevet 28. Februar 2020 Stine Reinås ble i dag tatt ut i den norske troppen til Algarve Cup 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 19. September 2020 Del Skrevet 19. September 2020 Hva er ståa her? Kan vi regne med henne mot Fløya? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 780 Del Skrevet 19. September 2020 Del Skrevet 19. September 2020 4 timer siden skrev geirti: Hva er ståa her? Kan vi regne med henne mot Fløya? Jeg tviler sterkt på at hun er med til Tromsø. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 19. September 2020 Del Skrevet 19. September 2020 Med tanke på motstanden får vi regne med at det ikke er så nøye, men neste uke, mot ØHIL... Hvor lenge er hun ute? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 19. September 2020 Del Skrevet 19. September 2020 Så henne ikke på Gardermoen, men nå så jeg ikke mer enn rundt halve troppen. Ble nevnt at hun hadde vært på benken om ikke Zara var klar. Bør således rekke neste kamp om hun ikke får tilbakefall Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 780 Del Skrevet 20. September 2020 Del Skrevet 20. September 2020 14 timer siden skrev geirti: Med tanke på motstanden får vi regne med at det ikke er så nøye, men neste uke, mot ØHIL... Hvor lenge er hun ute? Idrettsutøvere som får Mononukleose er jo fort borte i et par måneder, men hvis jeg har forestått riktig kan det ta enda lengre tid, før de føler seg «fit for fight». Dette er vell også en sykdommen kan gå utover lever og milt om man «pushes» for hardt (er noen av dere lege, så korrekt meg gjerne). Uansett det ville ikke forundre meg mye om det fortsatt tar noe tid før hun er tilbake på banen igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 20. September 2020 Del Skrevet 20. September 2020 Trist med en hel sesong som ser ut til å gå i dass, men samtidig er det vel riktig sesong å velge. Det ser også ut til at vi klarer opprykk greit uten henne, så da er det bedre at hun blir skikkelig frisk, da vi virkelig kommer til å få brukt for henne neste år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 26. September 2020 Del Skrevet 26. September 2020 Er på benken i dag. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 8. November 2020 Del Skrevet 8. November 2020 Verdt å merke seg at etter seriestarten har vi ikke sluppet inn mål med Reinås på banen! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 780 Del Skrevet 2. Desember 2020 Del Skrevet 2. Desember 2020 Stine Reinås har resignert ny kontraktmed klubben ut 2022. Les mer HER 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 2. Desember 2020 Del Skrevet 2. Desember 2020 Da bør vi ha brukbar skikk på forsvaret selv om jeg gjerne skulle hatt inn en til av Reinås kaliber. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 780 Del Skrevet 28. April 2021 Del Skrevet 28. April 2021 Stine Reinås har takket ja til stillingen som toppspillerutvikler for Jenter 19 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 780 Del Skrevet 20. Desember 2021 Del Skrevet 20. Desember 2021 Stine Reinås legger opp, les mer HER Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 20. Desember 2021 Del Skrevet 20. Desember 2021 Pokker. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 20. Desember 2021 Del Skrevet 20. Desember 2021 Den så jeg virkelig ikke komme. Kontrakt et år til, samt jobb som trener i klubben også. Så også at hun kunne være med å kjempe om en plass i EM-troppen (var jo i landslagstroppen i fjor). Flytter tilbake til Trondheim, så håper ikke at hun får tilbake motivasjonen og signerer for Rosenborg. For vår del trenger vi å få inn en ledertype bak, og bør være landslagsnivå. Det blir ikke lett, men I verste fall kan vi jo vente til sommervinduet siden grunnspillet fort er betydningsløst. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå