Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Woooooooooooooooooooooooooohooooooooooo RBK flyttes tilbake til søndagen:D Karma bitches!

Edit; Da får jeg bruk for flybiletten min likevel

Endret av knutta
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så får vi se hvilken kamp som flyttes til mandag den runden Odd fikk flyttet kampen da, Ålesund-Sogndal, Molde-Sandefjord, Godset-Tromsø eller Kristiansund-STB (!)...

Endret av PhunxZtar
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig. Dette tror jeg alle klarte å forutse. Vanskelig å ha sympati med folk som har bestilt billetter med det forvarselet som ble gitt.

Ok, beklager at jeg ikke har så dyp innsikt i dette at jeg valgte å spare penger på å bestille ut fra det som var oppsatt. Da blir det ingen tur på meg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo ubegripelig talentløst av NFF å rett og slett glemme Odd sin hengekamp. Skjønner godt at de er misfornøyde.

Ellers: det er ikke "vanskelig å ha sympati" med folk som bestilte billetter til datoen de fikk beskjed om at det var kamp på. Sorry ass. Jeg var heldig og tok en langhelg i Trondheim uansett, men det kan ikke alle gjøre uten videre.

Hvor mye tilrettelegging trenger man egentlig, uansett? Med tanke på at Europa League går på torsdag, er det bare lørdag som er utilgjengelig som spilledato for Rosenborg etter reglementet. Hvor mange andre lag rundt om i Europa får kampene sine flyttet for å hjelpe dem i Europa? Nei, dette går ikke mot Rosenborg. Dette går mot NFF som tydeligvis synes det er for vanskelig for laget med den bredeste stallen i Norge å spille to kamper på 72 timer.

Endret av kkh94
Lenke til innlegg
Del på andre sider

BTW: I Italia er det helt vanlig at kamper flyttes for å hjelpe lagene i Europa. Problemet her er jo at NFF tenker så utrolig kort. Hverken RBk - stabæk eller Odd - Sarp skulle vært flyttet i utgangspunktet. Hadde de bare tenkt litt lenger (sammen med TV-selskapene) så hadde det aldri blitt noen sak

Endret av Hanse
Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Hvis de er smarte så legger de alle kampene i de to første rundene på baner med kunstgress, så får gressbanene hvile frem til 2. april. Men jeg forventer så klart ikke at NFF er smarte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis de er smarte så legger de alle kampene i de to første rundene på baner med kunstgress, så får gressbanene hvile frem til 2. april. Men jeg forventer så klart ikke at NFF er smarte.

All den tid alle lag skal ha hjemmekamp i løpet av de to første rundene blir nok det ganske umulig. Men, første serierunde på kunstgress bør jo være mulig. Det er vel bare 5-6 naturgresslag igjen så det regnestykket skal lett gå opp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

All den tid alle lag skal ha hjemmekamp i løpet av de to første rundene blir nok det ganske umulig. Men, første serierunde på kunstgress bør jo være mulig. Det er vel bare 5-6 naturgresslag igjen så det regnestykket skal lett gå opp.

Men hvor viktig er egentlig det? Det skjer jo ofte at lag har to bortekamper på rad, som for eksempel vi har nå, hvorfor kan det ikke skje i de to første rundene?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg regner med at alle lag med naturgress, da får hjemmekamp i første tredje, fjerde og siste runde.

Grunnen til at det er så kritisk med naturgress så tidlig på året, er at gresset må våkne og komme til liv, da trenger det varme og sol, for å restituere seg. Nå på høsten er det såpass harførdt at det går greit, men på våren, når det både skal restituere seg og gro opp etter vinteren er dette mer kritisk. Spesielt er Nadderud en utfordring, etter som det er den eneste som også er bane for ett Toppserie lag.

Etter som gressmatta "fikk hjuling" pga kvalikkampene i fjor høst, så tok "selvølgelig" NFF hensyn til dette, ved at vi var første klubb som hadde avviklet 3 hjemmekamper i år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slapp av. I tråden om 2. laget har flere allerede slått fast at årets sesong var ekstraordinær, og Nadderud vil klare 2018 fint.

Men utenom det er det selvsagt latterlig. Når de i tillegg argumenterer med at vi må ha lange sesonger for å oppnå samme kvalitet som andre land, tror jeg kanskje de bør sette seg ned å tenke over årsaksforhold en gang til..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå kan nevnes at Haugesund stadion også blir benyttet av Vard. Komplett har også ved anledning blitt benyttet av rekruttlaget. Så ikke nødvendigvis Nadderud som har størst belastning.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Damene kan vel spille på kunstgresset?

Hvor mange påmeldte er det nå?

(bare noe annet tilfeldig rall som alltid dukker opp)

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Terminlisten 2017
  • Opprett ny...