Offside 4 954 Del Skrevet 26. November 2016 Del Skrevet 26. November 2016 Det er av sine egne man skal få det ... Bare det blir Ohi som senker Jerv, og ikke Haugstad som senker oss 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 26. November 2016 Del Skrevet 26. November 2016 Fett om Nystuen hadde redda ekstraomganger. Men jah, da blir det kamp kl 13 da... Nå må bare gutta ta dette på alvor. Hadde fått for meg at det skulle være 12 på onsdag også, men 13 passer for så vidt bedre. I en mail jeg fikk fra Arr ans i Stabæk Fotball for et par dager siden står det 12.00 i Grimstad. NFF har ikke oppdatert sin info. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 26. November 2016 Del Skrevet 26. November 2016 Er det bare meg, eller virker det som kommentator sympatiserer med Kongsvinger? Skjønner jo at TV2 heller vil ha kamp kl 18 enn kl 12 med tanke på seertall. han er hedmarking. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 26. November 2016 Del Skrevet 26. November 2016 Sikkert jeg som loker med klokkeslettet. Jeg er jo en stoner 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 26. November 2016 Del Skrevet 26. November 2016 Sikkert jeg som loker med klokkeslettet. Jeg er jo en stoner Hadde egentlig vært litt logisk med 13 siden man ikke trenger å ta høyde for ekstraomganger og straffesparkkonkurranse. Nå har i hvert fall både Stabæk og Budstikka opplyst om at kamptidspunkt i Grimstad er 12:00. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 26. November 2016 Del Skrevet 26. November 2016 Æsj, dette er klin umulig for min del. Står i klasserommet under hele kampen, så det er ikke vits med stream engang. Pokker at det ikke ble vinger klokka 18. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 26. November 2016 Del Skrevet 26. November 2016 Æsj, dette er klin umulig for min del. Står i klasserommet under hele kampen, så det er ikke vits med stream engang. Pokker at det ikke ble vinger klokka 18. Opptak Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 26. November 2016 Del Skrevet 26. November 2016 Æsj, dette er klin umulig for min del. Står i klasserommet under hele kampen, så det er ikke vits med stream engang. Pokker at det ikke ble vinger klokka 18.Er vel ikke verre enn at du viser matchen på storskjerm.. elevene er glade de slipper teori, og du får sett match. Vinn/vinn 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KOJ 702 Del Skrevet 26. November 2016 Del Skrevet 26. November 2016 Æsj, dette er klin umulig for min del. Står i klasserommet under hele kampen, så det er ikke vits med stream engang. Pokker at det ikke ble vinger klokka 18. Opptak Kjør heldagsprøve 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 26. November 2016 Del Skrevet 26. November 2016 Æsj, dette er klin umulig for min del. Står i klasserommet under hele kampen, så det er ikke vits med stream engang. Pokker at det ikke ble vinger klokka 18.Er vel ikke verre enn at du viser matchen på storskjerm.. elevene er glade de slipper teori, og du får sett match. Vinn/vinnKosetime! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 26. November 2016 Del Skrevet 26. November 2016 Æsj, dette er klin umulig for min del. Står i klasserommet under hele kampen, så det er ikke vits med stream engang. Pokker at det ikke ble vinger klokka 18.Er vel ikke verre enn at du viser matchen på storskjerm.. elevene er glade de slipper teori, og du får sett match. Vinn/vinnKosetime!Først høytlesning fra boken "Alltid. Uansett.", deretter Stabæk-quiz, så avslutter dere med kvalik-kamp mot Jerv. Ved seier blir det fri ut dagen, ved tap blir det egenstudier. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sebastian Hassfjell 693 Del Skrevet 26. November 2016 Del Skrevet 26. November 2016 Nadderud skal fylles denne kampen. Dra med alle på kamp. Jeg skal gjøre mitt. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 28. November 2016 Del Skrevet 28. November 2016 Normalt vil det vel være en fordel at Ohi kjenner Jerv-spillerne meget godt. Samtidig har de brynt seg på Ohi på utallige treninger, spennende! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sebastian Hassfjell 693 Del Skrevet 28. November 2016 Del Skrevet 28. November 2016 "Så godt trivdes Ohi på Sørlandet, at han mener han kan dra ekstra fordel av det på onsdag. - Levermyr er hjemmebanen min, så det blir to hjemmekamper for meg, gliser han." 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 487 Del Skrevet 28. November 2016 Del Skrevet 28. November 2016 hmm 1 år i Jerv og 1 år i Stabæk så kaller han fortsatt Levermyr for hjemmebane. Skeptisk 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 427 Del Skrevet 28. November 2016 Del Skrevet 28. November 2016 Spillte vel flere kamper på levermyra da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harry 583 Del Skrevet 28. November 2016 Del Skrevet 28. November 2016 hmm 1 år i Jerv og 1 år i Stabæk så kaller han fortsatt Levermyr for hjemmebane. Skeptisk Altså han prøver jo bare å si at han føler seg som hjemme på bortebane og det er utelukkende positivt for oss! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 28. November 2016 Del Skrevet 28. November 2016 Med fare for å jinxe ... Ohi er fort mannen som holder oss i Eliteserien Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 29. November 2016 Del Skrevet 29. November 2016 Kampen i morgen sendes direkte på TV2 Zebra, og går i reprise på Sportskanalen klokka 2100. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ekstra 54 Del Skrevet 29. November 2016 Del Skrevet 29. November 2016 Levermyr stadion utsolgt (bortsett fra bortetribunen hvor det er solgt 17 billetter...) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 29. November 2016 Del Skrevet 29. November 2016 Har bestemt meg for å ramle ned fra stillaset på jobb i 11 tiden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harry 583 Del Skrevet 29. November 2016 Del Skrevet 29. November 2016 Har bestemt meg for å ramle ned fra stillaset på jobb i 11 tiden. Jeg har booket møte med meg selv ute av huset... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 427 Del Skrevet 29. November 2016 Del Skrevet 29. November 2016 Norsk tipping har bra langodds på borteseier i morgen. De har riktig nok Jerv som bortelag..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 29. November 2016 Del Skrevet 29. November 2016 Norsk tipping har bra langodds på borteseier i morgen. De har riktig nok Jerv som bortelag..... Ser riktig ut nå, fortsatt bra odds! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 29. November 2016 Del Skrevet 29. November 2016 Norsk tipping har bra langodds på borteseier i morgen. De har riktig nok Jerv som bortelag..... Ser riktig ut nå, fortsatt bra odds! Skærmbillede 2016-11-29 kl. 16.40.43.png Jerv er enda større favoritt hos de utenlandske bookmakerne. Skjønner ikke den helt, bare å sette penger på B her... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 29. November 2016 Del Skrevet 29. November 2016 alle vet at man ikke spiller på eget lag. gylden regel! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
-MG 103 Del Skrevet 29. November 2016 Del Skrevet 29. November 2016 Her satt jeg mye penger på eget lag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 29. November 2016 Del Skrevet 29. November 2016 Fy faen så stress. Kamp kl 12. Dette blir opptak, samt unngå alt av internett og tekstmeldinger, facebook, snapchat etter kl 12 frem til jeg får sett kampen direkte etter jobb. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 29. November 2016 Del Skrevet 29. November 2016 Dagbladet Oddstips og Nettavisen Odds setter pengene på Jerv, VG Odds på uavgjort, eneste noenlunde seriøse aktør som tipper STB er Oddsomatic. Dog ingen som anbefaler spill på kampen uansett. Høy bingofaktor i morgen mtp kampform, spilleforhold osv. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 29. November 2016 (endret) Del Skrevet 29. November 2016 (endret) Noen vettuge tanker om hva vi kan forvente hva Jerv sin side i morgen? Hvordan spiller de? Hva kan vi forvente av banen? Og hva vil være et "godt nok" resultat for oss? Vi er jo ikke spesielt mye bedre på hjemmebane... Endret 29. November 2016 av geirti 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå