Posse 21 256 Del Skrevet 30. November 2016 Del Skrevet 30. November 2016 Slike nerver lar seg ikke fange på film Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ekstra 54 Del Skrevet 30. November 2016 Del Skrevet 30. November 2016 Obs, obs! Jerv skal visstnok være spille best på bra underlag. De mener en dårlig gressmatte på Levermyr i vår tok fra dem direkte opprykk og ser frem til fint gress på Nadderud. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 30. November 2016 Del Skrevet 30. November 2016 Noen som vet om Nilsson blir klar til søndag? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenkeBoss 1 225 Del Skrevet 30. November 2016 Del Skrevet 30. November 2016 Obs, obs! Jerv skal visstnok være spille best på bra underlag. De mener en dårlig gressmatte på Levermyr i vår tok fra dem direkte opprykk og ser frem til fint gress på Nadderud. Hmm, det var rart.. Trodde alle var best, på best gress jeg? Men takk for heads up Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 498 Del Skrevet 30. November 2016 (endret) Del Skrevet 30. November 2016 (endret) Hvorfor klager alle på at gressmatta var elendig? Ja den var helt katastrofe, men det var likt for begge lag. Vi vinner jo lett uansett hjemme på Nadderud så trenger ikke gråte etter tapet i dag Endret 30. November 2016 av Peter 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 30. November 2016 Del Skrevet 30. November 2016 Hvorfor klager alle på at gressmatta var elendig? Ja den var helt katastrofe, men det var likt for begge lag. Vi vinner jo lett uansett hjemme på Nadderud så trenger ikke gråte etter tapet i dag Jepp. Banen sugde og det var ræva. Protesten mot å spille var helt grei den, men å skulle skylde på gressmatten for at vi tapte, eller dommeren som valgte å gjennomføre kampen, det blir bare fryktelig pinlig. Vi tapte fordi vi ikke klarte å få ballen i mål. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 780 Del Skrevet 30. November 2016 Del Skrevet 30. November 2016 Sesongkort gjelder på søndag? ja, gjør ihvertfall det på hovis så da regner jeg med at det også gjelder på supportJa det gjelder også på SS tribunen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morriz 1 105 Del Skrevet 30. November 2016 Del Skrevet 30. November 2016 Grossman er skadet, usikker med tanke på søndag.http://www.aftenposten.no/100Sport/fotball/Slaktet-banen---Vi-turte-ikke-a-lope-for-fullt-226741b.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bølla 190 Del Skrevet 30. November 2016 Del Skrevet 30. November 2016 Hva er motivasjonen til gutta som uansett skal bort neste år? De bryr seg jo egentlig ikke nå. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 894 Del Skrevet 30. November 2016 Del Skrevet 30. November 2016 Her holder det dessverre ikke bare å vinne. Vi må vinne med to mål eller mer. Om det blir 1-0 får vi litt ekstra tid på å klare å score ett til. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
III 106 Del Skrevet 30. November 2016 Del Skrevet 30. November 2016 Farlig holdning hvis noen tror det bare å vinne lett mot Jerv hjemme. Spesielt siden skrekkscenarioet er at Jerv scorer ett mål, det vil si at Stabæk må ha tre mål for å ikke ryke. Full konsentrasjon, guts og et fullt Nadderud må til. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 873 Del Skrevet 30. November 2016 Del Skrevet 30. November 2016 Gjelder bortemål i denne galskapen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 30. November 2016 Del Skrevet 30. November 2016 Det blir ikke lett, men det er en stund siden Jerv har spilt på bortebane.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 238 Del Skrevet 30. November 2016 Del Skrevet 30. November 2016 Det blir ikke lett, men det er en stund siden Jerv har spilt på bortebane.... Jeg vil tro det er en stund siden vi spilte på hjemmebane også... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 498 Del Skrevet 30. November 2016 Del Skrevet 30. November 2016 Gjelder bortemål i denne galskapen?Jepp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 587 Del Skrevet 30. November 2016 Del Skrevet 30. November 2016 Håper for en gang skyld at vi kan overkjøre ett Obos lag ved å holde ett så høyt tempo at de ikke henger med. Det skal være stor forskjell men synes Stabæk alfor ofte detter radikalt i tempo når vi møter svakere motstandere. Litt å lære av rbk der....men spennende blir det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 30. November 2016 Del Skrevet 30. November 2016 Jerv har vel spilt alle kampene sine på Leverposteimyra i kvalikken? Og scorer på sin eneste sjanse slik jeg ser det. Latterlig at kommentatorene sitter og sier dette er fortjent og at Jerv styrer kampen. Totalt virkelighetsfjernt. Når det er sagt. Dette blir nedrykk. Vi har ikke den nødvendige mentale klokskapen til å takle dette. Noen spillere bør virkelig gå i seg selv for dette er så labert nivå til tider. Å skylde på matta blir for dumt. Gode spillere har ingen problemer med å takle dette. Bra kamp av Ohi og Alanzinho. La Alan starte på Nadderud. Alt annet er et hån mot klubben. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ingo 8 395 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. November 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. November 2016 Det var det voldsomt til negativitet da; det ligner ikke oss. Vi har alltid trua - og har alltid fokus på det vi kan gjøre noe MED. Ting vi IKKE kan gjøre noe med er baneforholdene i dag, at Jerv vant 1-0, at Sayoba burde slått frisparket over og at Ohi burde satt den store dobbeltsjansen. Det vi KAN gjøre noe med, er oppmøtet, trøkket, syngingen, blussingen og støtten fra første spark på Nadderud søndag kveld. Eller på treninga lørdag. Eller oppvarminga før matchen. Eller alt sammen. Rykker vi ned, skal vi gjøre det med flagget til topps. Men setter vi alle kluter til rykker vi ikke ned. Selvsagt ikke. Vi kjører møkka av dem. Mitt tips er 3-0 og full opprykksfest både de siste ti minuttene, når fløyta går og gjennom hele kvelden og natta. Spillerne våre er bedre enn Jervs. Banen vår er bedre enn Jervs. Supporterne våre er bedre enn Jervs. Og treneren vår er mye bedre i spansk enn Jerv sin. Dette kan vi ikke tape. 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 780 Del Skrevet 30. November 2016 Del Skrevet 30. November 2016 Gjelder bortemål i denne galskapen?Ja Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 498 Del Skrevet 30. November 2016 Del Skrevet 30. November 2016 Jerv har vel spilt alle kampene sine på Leverposteimyra i kvalikken? Og scorer på sin eneste sjanse slik jeg ser det. Latterlig at kommentatorene sitter og sier dette er fortjent og at Jerv styrer kampen. Totalt virkelighetsfjernt. Når det er sagt. Dette blir nedrykk. Vi har ikke den nødvendige mentale klokskapen til å takle dette. Noen spillere bør virkelig gå i seg selv for dette er så labert nivå til tider. Å skylde på matta blir for dumt. Gode spillere har ingen problemer med å takle dette. Bra kamp av Ohi og Alanzinho. La Alan starte på Nadderud. Alt annet er et hån mot klubben. Ingen bombe at du mener vi rykker ned. Alle innleggene dine her er alltid så jævlig negative. Heier du på Stabæk egentlig? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stairs 1 614 Del Skrevet 30. November 2016 Del Skrevet 30. November 2016 Jerv har vel spilt alle kampene sine på Leverposteimyra i kvalikken? Og scorer på sin eneste sjanse slik jeg ser det. Latterlig at kommentatorene sitter og sier dette er fortjent og at Jerv styrer kampen. Totalt virkelighetsfjernt. Når det er sagt. Dette blir nedrykk. Vi har ikke den nødvendige mentale klokskapen til å takle dette. Noen spillere bør virkelig gå i seg selv for dette er så labert nivå til tider. Å skylde på matta blir for dumt. Gode spillere har ingen problemer med å takle dette. Bra kamp av Ohi og Alanzinho. La Alan starte på Nadderud. Alt annet er et hån mot klubben. Ingen bombe at du mener vi rykker ned. Alle innleggene dine her er alltid så jævlig negative. Heier du på Stabæk egentlig? Er litt gøy sånn egentlig. Du har Peter og han dere Sebastian som er positive beyond belief, så har man VeigarP som er negativ som regel hele tiden. Det er debatt forum det. Sånn ellers. Jeg krever blod på søndag alt annet er skandale. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 30. November 2016 Del Skrevet 30. November 2016 Jerv har vel spilt alle kampene sine på Leverposteimyra i kvalikken? Og scorer på sin eneste sjanse slik jeg ser det. Latterlig at kommentatorene sitter og sier dette er fortjent og at Jerv styrer kampen. Totalt virkelighetsfjernt. Når det er sagt. Dette blir nedrykk. Vi har ikke den nødvendige mentale klokskapen til å takle dette. Noen spillere bør virkelig gå i seg selv for dette er så labert nivå til tider. Å skylde på matta blir for dumt. Gode spillere har ingen problemer med å takle dette. Bra kamp av Ohi og Alanzinho. La Alan starte på Nadderud. Alt annet er et hån mot klubben. Ingen bombe at du mener vi rykker ned. Alle innleggene dine her er alltid så jævlig negative. Heier du på Stabæk egentlig? Det er ikke negativt i det hele tatt det jeg skrev. Det kalles realisme. Men du er kanskje fornøyd med at vi ikke fikk med oss bortemål, samt at vi faktisk taper kampen? Denne kampen bekrefter det vi innerst inne har visst hele tiden. Vi rykker ned. Billy-fotballen tok knekken på oss både poengmessig, men den knakk også ryggen vår mentalt. Håper selvsagt jeg tar feil, men hvis du synes vi skal sitte her og tilbe laget vårt som guder og klø hverandre som debattanter på ryggen etter en slik sesong lever du i din egen lille boble. Våkn opp før vi sitter i 2.divisjon på Ham-Kam, Lyn og Moss-nivå !! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 30. November 2016 Del Skrevet 30. November 2016 Sesongkort gjelder på søndag?ja, gjør ihvertfall det på hovis så da regner jeg med at det også gjelder på supportJa det gjelder også på SS tribunen Sesongkortet gjelder som vanlig, på hele stadion. Ingen har sesongkort til bortefeltet, der det var litt over 50 plasser ledig kl 20 i kveld. Når det er fullt kommer folk til å kjøpe billetter på andre deler av stadion. Jerv supportere er vel ikke de mest drevne i å gå på Tippeliga stadioner, der det er mer regler og forbud å forholde seg til. Vi frykter derfor at mange Jerv supportere kommer til å kjøpe billetter på felt 301 til 306 da det er billiger enn hovis, men der tilates ikke bortesupportere. Bortesupportere tillates bare på hovis, felt 101 til 206 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 779 Del Skrevet 30. November 2016 (endret) Del Skrevet 30. November 2016 (endret) La oss få til en ordentlig oppvarming for oss, med alle mann på Onkel Blaa før match! Endret 30. November 2016 av rykkinn Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sebastian Hassfjell 693 Del Skrevet 30. November 2016 (endret) Del Skrevet 30. November 2016 (endret) Stairs- " Er litt gøy sånn egentlig. Du har Peter og han dere Sebastian som er positive beyond belief, så har man VeigarP som er negativ som regel hele tiden. Det er debatt forum det. " Peter og jeg er så unge vettu, fortsatt ikke skjønt at optimist-prinsippene til Jahn Teigen er på bærtur... Endret 30. November 2016 av Sebastian Hassfjell 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 498 Del Skrevet 30. November 2016 Del Skrevet 30. November 2016 Stairs- " Er litt gøy sånn egentlig. Du har Peter og han dere Sebastian som er positive beyond belief, så har man VeigarP som er negativ som regel hele tiden. Det er debatt forum det. " Peter og jeg er så unge vettu, fortsatt ikke skjønt at optimist-prinsippene til Jahn Teigen er på bærtur... Mye å lære av de "store" rutinerte 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sebastian Hassfjell 693 Del Skrevet 30. November 2016 Del Skrevet 30. November 2016 Stairs- " Er litt gøy sånn egentlig. Du har Peter og han dere Sebastian som er positive beyond belief, så har man VeigarP som er negativ som regel hele tiden. Det er debatt forum det. " Peter og jeg er så unge vettu, fortsatt ikke skjønt at optimist-prinsippene til Jahn Teigen er på bærtur... Mye å lære av de "store" rutinerte Rett og rimelig det, ja. Skal vi gå så langt og kalle dem forbildene våre? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stairs 1 614 Del Skrevet 30. November 2016 Del Skrevet 30. November 2016 Stairs- " Er litt gøy sånn egentlig. Du har Peter og han dere Sebastian som er positive beyond belief, så har man VeigarP som er negativ som regel hele tiden. Det er debatt forum det. " Peter og jeg er så unge vettu, fortsatt ikke skjønt at optimist-prinsippene til Jahn Teigen er på bærtur... Mye å lære av de "store" rutinerteRett og rimelig det, ja. Skal vi gå så langt og kalle dem forbildene våre? Nu vell. Jeg er da bare straks 24. Ikke få meg til å høres eldre en jeg er. de som var medlemer da SS het Berget det Blaa. Der har du forbildene. Litt off topic men det for gå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ekstra 54 Del Skrevet 30. November 2016 Del Skrevet 30. November 2016 Vil kikkertsvingen bli åpnet kampdag for bortepublikum om det blir fullt på bortefeltet?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stairs 1 614 Del Skrevet 30. November 2016 Del Skrevet 30. November 2016 Vil kikkertsvingen bli åpnet kampdag for bortepublikum om det blir fullt på bortefeltet?? Tviler sterkt. Da de "store" klubbene vi har møtt i år ble det ikke åpnet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå