Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 6. Desember 2016 Del Skrevet 6. Desember 2016 Ser ut som om ganske mange andre enn STB-fans på Twitter er enige om at Sandstø er en løk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ekstra 54 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Desember 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Desember 2016 Beklager Sandstø sine uttalelse, det må sitte en gammel Odd frykt i ham. (var vel en gammel episode der?) Her er Jerv kapteinen sin uttalelse:"Jeg skjønner gleden til Stabæk-fansen, selv om jeg holdt på å bli løpt ned to ganger. De kommer litt for nærme meg, og det liker jeg ikke rett etter et tap. Men vi har ikke noe å klage over, og jeg kan ikke si at jeg følte meg utrygg. Jeg regner med at Stabæk-supporterne er snille gutter" 26 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 7. Desember 2016 Del Skrevet 7. Desember 2016 Forøvrig reprise på TV2 Sportskanalen nå. Å nyte uten nerver er ganske så stas. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 8. Desember 2016 Del Skrevet 8. Desember 2016 Forøvrig reprise på TV2 Sportskanalen nå. Å nyte uten nerver er ganske så stas. Gikk det bra? 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå