KongKjakan 4 Del Skrevet 9. Juni 2004 Del Skrevet 9. Juni 2004 http://www.dagbladet.no/sport/2004/06/09/400046.html Ingen i Stabæk tror at Martin er en redningsmann, men mener de egentlig det de sier?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 9. Juni 2004 Del Skrevet 9. Juni 2004 Greit for Martin å slippe unna litt av presset som møter ham i den første kampen... og forsåvidt resten av sesongen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 9. Juni 2004 Del Skrevet 9. Juni 2004 Kanskje ikke redningsmann, de andre må også heve seg, men inderekte er han kanskje en slags redningsmann.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 9. Juni 2004 Del Skrevet 9. Juni 2004 blir nok indirekte ja, for med en spiller av martins kaliber på banen øker det guttas selvtillit slik at de tør å spille fotball slik stabæk skal gjøre det; Offansivt og tøft, langs bakken Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 9. Juni 2004 Del Skrevet 9. Juni 2004 Tror kanskje det hjelper alle bare det og få en forandring i laget igjen, en ny mann i garderoben. Få kammeraten sin tilbake liksom. Han burde følge laget i garderoben selv om han ikke spiller, gi litt ny glød så gutta får litt tro på seg selv igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 151 Del Skrevet 9. Juni 2004 Del Skrevet 9. Juni 2004 Hepp, men hva gjør vi hvis tapene fortsetter.... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nilsms 0 Del Skrevet 9. Juni 2004 Del Skrevet 9. Juni 2004 redningsmann eller ikke redningsmann, uansett er han en spiller som kan heve resten av laget, når det butter litt, dette viste han ved flere anledninger i fjor, hvor Stabæk kom tilbake etter litt svake åpninger på kamper. Dette blir så morro, at man nesten ikke kan vente til 4 juli. Jeg så en film for lenge siden som het face off, spørmålet er vel hvem skulle Martin bytte med ?? he, he. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 9. Juni 2004 Del Skrevet 9. Juni 2004 Hepp, men hva gjør vi hvis tapene fortsetter.... @ringo ..da går vi og henger oss alle mann.. Uansett, tapene fortsetter ikke.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 9. Juni 2004 Del Skrevet 9. Juni 2004 Hepp, men hva gjør vi hvis tapene fortsetter.... @ringo Tror ikke du tror på det du sier der gitt. Jeg føler vi kommer til å få 5 nye spillere på høstsesongen. 1. Martin 2. Mads 3. Veigar 4. Sammy 5. Stian Mads og Veigar friskmeldes sakte som sikkert, og da kommer også toppformen. Sammy og Stian vil få et helt nytt grunnlag for deres rolle som kantspillere, når sentral midtbane stabiliseres. Det betyr nemlig flere baller mot kant, og en større andel av disse er av god kvalitet. Samtidig tror jeg Veigar og en spiss nummer to, vil være mer hissig i boks, når det blir tryggere bakover, og derav kan ekspidere flere av innleggene i mål. Jeg håper og tror at 4-4-2 blir resepten med Martin tilbake, og jeg håper og ber om at Mads og Martin brukes sammen sentralt, med Stian og Sammy på kanten. Det er Norges beste midtbane i mine øyne. Ser ingen verdens grunn til at noen andre enn Mads spiller sammen med Martin sentralt. De kan rulere på å ligge bakerst, men Martin bør i utgangspunktet være ankeret. Mads ligger litt foran, fores med gode gjennombruddspasninger av Martin, og driller av en mann eller to i fart, skyter eller passer til bedre plassert med spiller. Mmmm, tror høstsesongen blir gøy jeg. FORZA STABÆK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 9. Juni 2004 Del Skrevet 9. Juni 2004 Den midtbanen er jo genial! Sammy---Mads---Martin---Ohr kommer til å bli en kjempesuksess! Tro meg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 9. Juni 2004 Del Skrevet 9. Juni 2004 3-5-2er jo også et alternativ med steners som ankeret på midten... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 9. Juni 2004 Del Skrevet 9. Juni 2004 Jaa, kanskje, men tør ikke spille med 3 bak før gutta bak hever seg noen hakk.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 9. Juni 2004 Del Skrevet 9. Juni 2004 Enig superblaa, får bare håpe Mads holder seg noenlunde skadefri slik at han og Martin blir samspilte raskt. Med Wowoah og Ohr i form har vi Norges frekkeste midtbane uten tvil! Jeg tror Martin er limet vi trenger for å holde laget sammen, i motgang og medgang. Inndirekte vil han sådan være en redningsmann, men jeg håper da inderlig ikke selvtilliten til gutta er på bånn når Martin returnerer pga elendige resultater de neste kampene. Sand og Veigar på topp. Og gjerne litt eksperimentering i backrekka - ingen bør føle at de har klippekort i første 11'ern, men i praksis ser det ut som det er akkkurat det de har i bakerste skanse. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 9. Juni 2004 Del Skrevet 9. Juni 2004 Sand----Veigar Sammy----Mads----Martin----Stian Holter----Muri----Mike----IA Knudsen Herlig!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 9. Juni 2004 (endret) Del Skrevet 9. Juni 2004 (endret) Jeg håper og tror Sammy og Ohr vil bli nesten like god som "Chippen" begge spillerene er/kan være frekke, noe jeg tror vi se utover i sesongen Sesongen vil og kan bare bli bedre Stabæk - Alltid,Uansett Endret 9. Juni 2004 av Rubbster Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 9. Juni 2004 Del Skrevet 9. Juni 2004 Ja, høstdelen av sesongen blir knallbra og BLAA!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 151 Del Skrevet 10. Juni 2004 Del Skrevet 10. Juni 2004 Hepp, Tror ikke du tror på det du sier der gitt. He, he, Nei jeg tror ikke det, men jeg frykter det! Mest fordi vi har en skjør psyke for tiden, og at Andresens hjemkomst kan bli en sovepute for de andre spillerene. Litt på samme måte som når vi i vinter gikk fra tap til tap så sto Gaute frem og sa;"Bare vent når sesongen, starter DA skal vi bli bra!" Det ble vi ikke og nå føler jeg at det er litt av den samme holdningen; "Bare vent til Martin er til bake DA skal vi bli BRA." Eneste positive er at spillerene sier noe annet, men hva de egentlig tenker vet vi ikke!!! Martin er den beste midtbanespilleren i Norge og muligens den beste spilleren i eliteserien. Men jeg er veldig opptatt av at vi ikke må legge alt ansvaret over på ham! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 10. Juni 2004 Del Skrevet 10. Juni 2004 Martin er fotball spiller ikke tryllekunstner - hvis ikke de 10 andre i blaat klarer å motviere seg og spille god fotball kan ikke Martin (eller noen andre) tilby nok for oss. Vi kan håpe at Martin klarer å hjelpe til å snu den labre trenden, men i utgangspunktet er han bare 1 av 11 spillere som skal yte i matcher og på treninger !!! Med redningsmann headinga er vel neppe det lureste i forhold til Martin, tror ikke han trenger det presset på seg. Worst case er jo at Martin knekker beinet etter 3 minutter mot Odd så er han borte ut sesongen igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 10. Juni 2004 Del Skrevet 10. Juni 2004 "Bare vent til Martin er til bake DA skal vi bli BRA." Eneste positive er at spillerene sier noe annet, men hva de egentlig tenker vet vi ikke!!! Ja, det kan være farlig. Men det Stian sier her, er nok veldig riktig, og det er ikke noe de sier for å si det, mens de tenker noe annet : Slik situasjonen er nå, er det nok ingen i Stabæk som gruer seg til Martin Andresen igjen er på plass på Nadderud. For laget mangler i dag en mann som kan motivere spillerne ute på banen. Det mener i alle fall Stian Ohr. - Martin er utrolig flink til å piske medspillerne sine til å ofre mer ute på banen. Han er en terrier, og det smitter over på andre, sier han. http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/el...ticle805193.ece Tror han har veldig rett i det, mange har stått litt med luen i hånden når det har stormet som verst. Martin sier i fra han, og kjeftbruken er nesten like viktig som fotballegenskapene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 10. Juni 2004 Del Skrevet 10. Juni 2004 Håper bare ikke at alle kommer til å tenke...send ballen til Martin og så slipper jeg å gjøre feil... Martin ville være en betydelig forsterkning for så å si alle lag i hele Norden...(en drøy påstand? tror egentlig ikke det) Men han er også 'bare' 1 mann. Karantener....skader (Måtte Allah forby...) er han minst like sårbar for som alle andre...Vi kan ikke satse alt på Martin, men håpe at han gir resten av gutte det psykiske løftet som de så sårt trenger... Har sagt det før og sier det igjen...Skulle likt å se Tom med kapteinsbindet frem ti Martin er på plass igjen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 10. Juni 2004 Del Skrevet 10. Juni 2004 er absolutt ikke uenig med deg der pedro...I år har jeg fått sett Tom med en enorm fighter vilje (en av få desverre). I år hadde han kanskje vært en real Kaptein for Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 11. Juni 2004 Del Skrevet 11. Juni 2004 Naa, tror Mike ikke er så dumt, frem til Martin er tilbake, da er HAN kaptein, uten tvil. Han kommer vel til å starte mot Odd? Ikke sånn at han kommer inn i 2. omgang tull..? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 11. Juni 2004 Del Skrevet 11. Juni 2004 Det skal du ikke tenke på en gang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg