Slum 12 784 Del Skrevet 24. November 2016 Del Skrevet 24. November 2016 Valgkomiteen i Stabæk Support har for lengst startet opp arbeidet med å finne aktuelle medlemmer å innstille til valg på årsmøtet i januar/februar 2017. I den forbindelse ønsker vi tilbakemeldinger på hvem dere mener kunne hatt noe å bidra med i styret.Det er kjempefint om dere sender navn på deres forslag til kandidat(er), samt kontaktinformasjon til vedkommende og gjerne også en kort redegjørelse for hva dere begrunner forslaget med, til sven@stabaek.no. Å foreslå seg selv imøtesees med stor entusiasme. Mvh valgkomiteen, v/ Maria Borgersen, Morten Dahl og Sven Erik Lund. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 25. November 2016 Del Skrevet 25. November 2016 Kan valgkomiteen foreslås? 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 096 Del Skrevet 25. November 2016 Del Skrevet 25. November 2016 Kan valgkomiteen foreslås? Benkeforslag med alle 3! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bolivar 988 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Desember 2016 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Desember 2016 (endret) Jeg synes Sebastian Hasfjell bør inn i styret. Han er ung, men glødende interessert. Kanskje bør SS ha en egen ungdomsrepresentant i Styret for å trekke med de aller yngste ? Endret 6. Desember 2016 av Bolivar 22 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PKhelten 1 495 Del Skrevet 6. Desember 2016 Del Skrevet 6. Desember 2016 Jeg synes Sebastian Hasfjell bør inn i styret. Han er ung, men glødende interessert. Kanskje bør SS ha en egen ungdomsrepresentant i Styret for å trekke med de aller yngste ?Tiltredes. Han er så engasjert og verving er utrolig viktig:) 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 6. Desember 2016 Del Skrevet 6. Desember 2016 Sebastian er et glimrende forslag! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JeanClaude 1 175 Del Skrevet 6. Desember 2016 Del Skrevet 6. Desember 2016 Veldig god ide ! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenkeBoss 1 225 Del Skrevet 6. Desember 2016 Del Skrevet 6. Desember 2016 Kan jeg bare spørre hvilket verv dere mener han da skulle hatt? Eventuelt må det kanskje opprettes en ny "stilling"? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 6. Desember 2016 Del Skrevet 6. Desember 2016 Jeg synes Sebastian Hasfjell bør inn i styret. Han er ung, men glødende interessert. Kanskje bør SS ha en egen ungdomsrepresentant i Styret for å trekke med de aller yngste ? Kan jeg bare spørre hvilket verv dere mener han da skulle hatt? Eventuelt må det kanskje opprettes en ny "stilling"? 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Yassine 1 496 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Desember 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Desember 2016 Peter er også en god kandidat! 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenkeBoss 1 225 Del Skrevet 6. Desember 2016 Del Skrevet 6. Desember 2016 Peter er en veldig god kandidat isåfall ja, han har vært med litt lenger og vist seg mer 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 096 Del Skrevet 6. Desember 2016 Del Skrevet 6. Desember 2016 Jeg kaster ut et forslag jeg prata litt om på Blaa. 2 tifoansvarlige, en erfaren og en ung og fremadstormende. Det er også der vi trenger å rekruttere, og på turer er det greit å få fordelt det evige flaggansvaret. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sebastian Hassfjell 693 Del Skrevet 6. Desember 2016 (endret) Del Skrevet 6. Desember 2016 (endret) Jeg synes Sebastian Hasfjell bør inn i styret. Han er ung, men glødende interessert. Kanskje bør SS ha en egen ungdomsrepresentant i Styret for å trekke med de aller yngste ?Antagelig mange med meget mer erfaring enn meg blant unge her, men at jeg blir nevnt, og at så mange åpenbart er enig, er en ære. Innlegget til Bolivar, med svar, gjorde at likningsløsingen på skolen gikk mye lettere Og for all del- om jeg kan bidra med noe til Stabæk eller Stabæk Support (eller noen sitt styre) så er jeg SELVFØLGELIG klar for eventuell oppgaver Endret 6. Desember 2016 av Sebastian Hassfjell 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SimenHoffofc 18 Del Skrevet 7. Desember 2016 (endret) Del Skrevet 7. Desember 2016 (endret) Både Peter og Hassfjell er 2 veldig bra kandidater spør du meg!!! Endret 7. Desember 2016 av SimenHoffofc 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 053 Del Skrevet 7. Desember 2016 Del Skrevet 7. Desember 2016 Synes godt de kan vokse litt mer i miljøet først, jeg. Bli med på litt tifodugnader osv. Et par år til, så tror jeg de kan bli bra. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 7. Desember 2016 Del Skrevet 7. Desember 2016 Det er kjempefint om dere sender navn på deres forslag til kandidat(er), samt kontaktinformasjon til vedkommende og gjerne også en kort redegjørelse for hva dere begrunner forslaget med, til sven@stabaek.no. Vi får stole på at Valgkomiteen tar de rette vurderingene av kandidater som er sendt inn. Synes egentlig ikke noe særlig om at konkrete kandidater diskuteres på åpent forum. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sebastian Hassfjell 693 Del Skrevet 7. Desember 2016 Del Skrevet 7. Desember 2016 Synes godt de kan vokse litt mer i miljøet først, jeg. Bli med på litt tifodugnader osv. Et par år til, så tror jeg de kan bli bra. Eyy peter, kompis, vi har visstnok potensiale jooo! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sebastian Hassfjell 693 Del Skrevet 7. Desember 2016 Del Skrevet 7. Desember 2016 Det er kjempefint om dere sender navn på deres forslag til kandidat(er), samt kontaktinformasjon til vedkommende og gjerne også en kort redegjørelse for hva dere begrunner forslaget med, til sven@stabaek.no. Vi får stole på at Valgkomiteen tar de rette vurderingene av kandidater som er sendt inn. Synes egentlig ikke noe særlig om at konkrete kandidater diskuteres på åpent forum. For meg var det ukas koseligste hendelse, men du har forsåvidt et poeng Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 449 Del Skrevet 7. Desember 2016 Del Skrevet 7. Desember 2016 Utrolig gøy å bli nevnt som eventuell kandidat i ungdomsstyret! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bolivar 988 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. Desember 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. Desember 2016 Både Peter og Hassfjell er 2 veldig bra kandidater spør du meg!!! Ja det tror jeg også. Forestår ikke helt vitsen med denne tråden hvis vi ikke kan komme opp med navn på folk vi mener kan gjøre en god jobb i styret, ha entusiasme for laget vårt og gjøre en innsats for å få flere med. Hadde jeg vært i valgkomiteen hadde jeg tatt med meg alle innspill som kommer og så naturligvis gjort en egen vurdering. Jeg stoler helt på VK greier å finne fram til et godt styre. På noen områder synes jeg SS er veldig bra. Vet for eksempel at flere supportere i andre klubber (bl. annet Molde) misunner oss dette forumet - som er levende, bra og veldig åpent. Mener vi har landets beste Forum - takk og superrespekt til Posse spesielt og til alle som bryter meninger her inne ! På rekruttering synes jeg ikke vi er like bra og der synes jeg vi bør bli bedre. Derfor foreslo jeg Sebastian som er ung, har vist en kul humor her inne og som har gitt en del veldig bra referater fra treninger. Kanskje finnes det andre så unge entusiaster blant oss - og vi trenger dere alle som en. Så det er hvorfor jeg foreslo en ekstra styreplass gjerne merket "Ungrep". Med fare for å bli misforstått, tror jeg vi mister for mange på veien fra junior support til baren på Onkel Blå ! Der bør vi gjøre en innsats og bli mer inkluderende ! 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas Vågenes 11 Del Skrevet 7. Desember 2016 Del Skrevet 7. Desember 2016 Sebastian er et glimrende forslag! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas Vågenes 11 Del Skrevet 7. Desember 2016 Del Skrevet 7. Desember 2016 Spør du meg bør Sebastian inn i styret han er helt glimrende til alt ham foretar seg. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 7. Desember 2016 Del Skrevet 7. Desember 2016 Valgkomiteen takker for alle innspill. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sebastian Hassfjell 693 Del Skrevet 24. Desember 2016 Del Skrevet 24. Desember 2016 Ønsker alle mine medforumskribenter en god jul! 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå