Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ser at vi ikke har noen tråd for cornerflaggene enda. Føler at vi ikke trenger en tråd for hvert av cornerflaggene, så denne tråden dekker alle flaggene.

Uansett. Hva er det med at vi MÅ gå ned til cornerflagget på 2-0 for å tjene 10-20 sekunder. Jerv er totalt utkjørte og slipper inn alt vi lomper inn mot mål. Og vi trenger strengt tatt ett mål til for å være sikre. Irriterer meg at vi er så feige når vi har kampen ass.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når vi først er inne på cornerflagg. Kan vi få noen neste sesong som ikke ser ut som de er levert av Ski- og Fotballklubben Lyn?

På avstand ser logoen vår på rød bakgrunn ut som det hører hjemme på andre siden av Lysakerelven.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I utgangspunktet synes jeg dette er en uting, men det har blitt en såpass integrert del av idretten at på en dag som i går var det bare magisk å se dette. Her må vi vel være i verdenstoppen? Dette har vi tydeligvis drillet godt på. Keita sin ansiktsuttrykk mot en Jerv-spiller i en krangel om et eller annet er faen meg priceless. Jeg lo høyt midt opp i nervedramaen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Kos deg i OBOS" så det ut som han sa (I den grad jeg kan lese lepper)

Hehe - jeg tolket det mer i retning av at han antydet at Jerv-spilleren kopulerer med sin kvinnelige foresatte (m**rap*ler), men jeg skal heller ikke skryte på meg veldig godt blikk for slik. For så vidt mer raffinert humor om han sa det du så, så vi satser på at det stemmer:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ekstrapakken i Media Bank har det i hvert fall. Der var det også noen interessante bilder av IA...

Forøvrig føler jeg det hadde vært banebrytende raffinert om Keita sa "du kopulerer med sin kvinnelige foresatte".

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Cornerflagget
  • Opprett ny...