elaang 2 007 Del Skrevet 22. August 2017 Del Skrevet 22. August 2017 Nedrykk er ikke tema. ....lenger når vi ikke kan rykke ned... Per nå kan vi tidligst ligge under streken etter 24. runde ;-) Sjansen er ikke så store nå, men du verden så deilig det er når man vet at det ikke er en teoretisk mulighet en gang :-). 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 22. August 2017 Del Skrevet 22. August 2017 Det skjer ikke. Hva er høyeste poengstilling et nedrykkslag har hatt etter 20 runder? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 697 Del Skrevet 22. August 2017 Del Skrevet 22. August 2017 Så langt har vel ingen lag rykket direkte ned om de har nådd 30 poeng. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 22. August 2017 Del Skrevet 22. August 2017 Jo fredrikstad i 2012. Ellers rykket flere lag ned med 27-28 poeng før da det ble spilt 4 kamper mindre Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 22. August 2017 Del Skrevet 22. August 2017 Personlig tror jeg Sarpsborg og Molde tar medaljene. Vår eneste jobb må være å kose oss med drømmen så lenge som mulig. Tror muligens vi kan passere Haugesund, tross at de har en kamp mindre spilt. Av lagene bak oss er jeg egentlig bare redd for Odd og Godset, og egentlig ikke så redd for dem heller. Sandefjord, Aalesund og Lillestrøm er altfor ustabile, mens Enga sliter med et helt ubrukelig angrepsspill.Tipper vi ender opp på 6. eller 7. plass. Kanskje, om vi er heldige, tar vi den "sedvanlige femteplassen" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vivian 560 Del Skrevet 22. August 2017 Del Skrevet 22. August 2017 Jeg trodde før sesongen av vi skulle lande på en 9. plass og tror det fortsatt. Det som hadde vært veldig moro, hadde vært om vi hadde fått bygget et lag for neste sesong for nå har vi mange spennende spillere som er på gang. Synes vi er blitt veldig bra på teknikk, men vi har mye å gå på når det gjelder kamptaktikk og defensiv organisering. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 22. August 2017 Del Skrevet 22. August 2017 Er det nå jeg skal minne om at det kun er ni poeng opp til RBK om vi vinner på Lerkendal? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 118 Del Skrevet 22. August 2017 Del Skrevet 22. August 2017 Ja, la oss drømme stort. For meg er det en viktig del av Stabæk! Glad det for tiden kombineres med relativt edruelig økonomistyring. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenrikM 302 Del Skrevet 22. August 2017 Del Skrevet 22. August 2017 En plass på øvre halvdel og foran LSK og VIF (som innebærer 3 kasser øl fra kolleger på jobben ?) så er jeg fornøyd ? 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 25. August 2017 Del Skrevet 25. August 2017 Ser vi har mandagskamp på Lerkendal den uka Zenit kommer på besøk til bartene. Den blir vel flyttet, men må vel være lov å håpe at de ikke stiller det beste laget... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 25. August 2017 Del Skrevet 25. August 2017 Hvorfor skulle den bli flyttet? Europa League er på torsdag, så 72-timerskriteriet er oppfylt... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 25. August 2017 Del Skrevet 25. August 2017 Hvorfor skulle den bli flyttet? Europa League er på torsdag, så 72-timerskriteriet er oppfylt...Bruttern klager vel snart på ES-oppsettet og at NFF gjør det vanskeligere for norske lag osv... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 617 Del Skrevet 25. August 2017 Del Skrevet 25. August 2017 Hvorfor skulle den bli flyttet? Europa League er på torsdag, så 72-timerskriteriet er oppfylt...Hvorfor skulle den ikke bli flyttet? Det er jo Rosenborg vi snakker om her. Nå har de hjemmekamp den torsdagen, så mulig de dropper det. Større sannsynlighet til at de vil flytte bortekampen mot Lillestrøm selv om den spilles i gangavstand fra Gardermoen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 26. August 2017 Del Skrevet 26. August 2017 De blir sikkert tilkjent seier på walkover. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 26. August 2017 Del Skrevet 26. August 2017 Resten av serien blir avlyst, Rosenborg blir kåret seriemestre, mens resten av lagene må møte opp med toppet lag til obligatoriske treningskamper resten av sesongen hvis vi først skal ta den fullt ut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 10. September 2017 (endret) Del Skrevet 10. September 2017 (endret) Hey, med det fjerde baklengsmålet til Tromsø, har de passert oss i antall baklengs. Vi er "bare" på delt andreplass (sammen med Viking) i antall baklengs. Poster dette nå, for med alle sjansene på Color Line er det ikke godt å vite om det holder kampen ut... Endret 10. September 2017 av geirti Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 10. September 2017 Del Skrevet 10. September 2017 Og der har Viking også en baklengs mer enn oss. La oss for guds skyld håpe vi holder nullen i dag. Da tror jeg vi snart får en goal eller to på kontring. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækLegendePåFM 754 Del Skrevet 10. September 2017 (endret) Del Skrevet 10. September 2017 (endret) Edit: Feilpost Endret 10. September 2017 av StabækLegendePåFM Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 497 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. September 2017 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. September 2017 Ohi 15 mål. ODD 16 mål. Fagermo ass 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 12. September 2017 Del Skrevet 12. September 2017 Ohi 15 mål. ODD 16 mål. Fagermo ass Husk at Ohi ikke er egenprodusert og det er alle i Odd, hilsen Dag Eilev 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 288 Del Skrevet 12. September 2017 Del Skrevet 12. September 2017 Ohi 15 mål. ODD 16 mål. Fagermo assHusk at Ohi ikke er egenprodusert og det er alle i Odd, hilsen Dag Eilev Holmlia er i utkanten Skien, så han er vel utviklet i Odd. Hilsen DAF 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 12. September 2017 Del Skrevet 12. September 2017 For ikke å glemme faren fra Nigeria. Faktisk bør Nigerias fotballforbund betale utdanningskompensasjon til Odd for å ha fostret frem en som teoretisk sett kunne ha spilt for Nigeria. Hilsen DAF 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bergo 560 Del Skrevet 13. September 2017 Del Skrevet 13. September 2017 Ohi 15 mål. ODD 16 mål. Fagermo ass Øvrige Stabæk-mål: 18. Selv uten Ohis 15 fulltreffere har vi scoret to flere enn Odd. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 13. September 2017 Del Skrevet 13. September 2017 Er ikke så nøye dette med å score mål da. Nå husker jeg ikke det ordrette sitatet, men det var etter en kamp de hadde tapt at han sa noe i retning av: "Nei, men vi hadde jo ballen mest, og det er det fotball handler om." Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mariusn 585 Del Skrevet 13. September 2017 Del Skrevet 13. September 2017 Den tabellkalkulatoren som pleier å dras frem når vi ligger an til nedrykk som tar utgangspunkt i odds på kampene osv, kan ikke noen dra frem den? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 13. September 2017 Del Skrevet 13. September 2017 Kan ikke dra fram den, men har denne hvis noen vil leke litt: http://gmk.atwebpages.com/index.html 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 697 Del Skrevet 14. September 2017 (endret) Del Skrevet 14. September 2017 (endret) I flere år lagde jeg en Excel-versjon, skal se om jeg får den oppdatert. I fjor testet jeg å lage en web-basert versjon. Det krevde en del serverkapasitet, og Google skulle ha over 100€/mnd eller noe sånt for å ha den gående. Og da avsluttet jeg den ganske raskt... Om noen sitter med en webserver tilgjengelig kan vi se på om jeg kan legge det ut der i stedet. Hvis ikke får det altså bli Excel-versjonen. Endret 14. September 2017 av odd Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 14. September 2017 Del Skrevet 14. September 2017 Excel fungerer veldig fint for min del... Men det finnes vel noe gratis web-hosting man kan bruke? eller har du sære krav som ikke gratis hosting tilbyr? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 14. September 2017 Del Skrevet 14. September 2017 I flere år lagde jeg en Excel-versjon, skal se om jeg får den oppdatert. I fjor testet jeg å lage en web-basert versjon. Det krevde en del serverkapasitet, og Google skulle ha over 100€/mnd eller noe sånt for å ha den gående. Og da avsluttet jeg den ganske raskt... Om noen sitter med en webserver tilgjengelig kan vi se på om jeg kan legge det ut der i stedet. Hvis ikke får det altså bli Excel-versjonen. Hvor mye serverkapasitet snakker vi? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 697 Del Skrevet 14. September 2017 Del Skrevet 14. September 2017 Prøvd gratishostinger på andre ting, ble mye knot.. Trengs ikke noe spesielt med kapasitet på lagring eller linje, men kjekt med litt rengekraft. Vi snakker nok kodeoptimalisering som ville fått en hver programmerer til å vri seg i colaflaskene :-) Sender deg en PM, Rettep. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå