knutta 1 872 Del Skrevet 9. Juni 2004 Del Skrevet 9. Juni 2004 Leder 3-1 over egna til pause. kampen ser du her http://live.tv2.no/ konge ass!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 9. Juni 2004 Del Skrevet 9. Juni 2004 Vinner både dem og vi blir det kanskje lokal oppgjør i 4. runde.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 9. Juni 2004 Del Skrevet 9. Juni 2004 Sinnsykt bra, krysser fingrene for at ledelsen holder i de neste 45! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 9. Juni 2004 Del Skrevet 9. Juni 2004 Hvis Bærum vinner og vi vinner, vi trekker Bærum og får bortekamp, spilles den da på Nadderud? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 9. Juni 2004 Del Skrevet 9. Juni 2004 vi får ikke bortekamp neste, samme hva.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 9. Juni 2004 (endret) Del Skrevet 9. Juni 2004 (endret) Føkkings Rekdal 3-2 i det 79. min "Bærum har mer enn nok med å forsvare seg, og mæler ballen ut av eget felt gang etter gang. VIF vinner ballen høyt, og presser på." 5 minutter igjen... Endret 9. Juni 2004 av SteelFidel Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 9. Juni 2004 Del Skrevet 9. Juni 2004 "vi haaaaaaaaaaaaaaaaaater enga, vi hater vål'enga!!! ja, vi hater enga, vi hater vål'enga:D:D:D" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 9. Juni 2004 Del Skrevet 9. Juni 2004 3-2!!!! Fantastisk! Gratulerer Bærum. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 9. Juni 2004 Del Skrevet 9. Juni 2004 Så sinnsykt digg hater REKA og Vålerenga over alt på jord(men lurer på om Rosenborg er værre ) Grattz Bærum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 9. Juni 2004 Del Skrevet 9. Juni 2004 En sinnsyk cup runde... Viking ryker mot Bryne Enga ryker mot Bærum Sognadal ryker mot Mandalskameratene Ekstra omganger for øyeblikket: Ham-Kam - Skeid (4-3) Molde - Vard Haugesund (1-1) Haugesund - Odd Grenland (4-3) Moss - Fredrikstad (1-1) Hvis ikke vi vinner NM i år skal jeg faen meg..... hmmm eller kanskje ikke snakke så altfor høyt enda !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 9. Juni 2004 (endret) Del Skrevet 9. Juni 2004 (endret) Enga er ute!! EDIT: Fikk ikke med meg posten din Markus..(ikke oppdatert vindu..) Odd er også ute 5-3 mot Haugesund! En syk runde!! Endret 9. Juni 2004 av Blaaereennblaaest Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 9. Juni 2004 Del Skrevet 9. Juni 2004 Sinnsyk runde, Ullevål neste! Ingenting er som (gledes) rus! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 9. Juni 2004 Del Skrevet 9. Juni 2004 Digg også at Molde er ute av køppen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 9. Juni 2004 (endret) Del Skrevet 9. Juni 2004 (endret) 6 tippeligalag er ute! Molde Viking Sogndal Vålerenga Odd Fredrikstad er OGSÅ ute!!! 5-4 etter straffekonk. mot Moss!! Endret 9. Juni 2004 av Blaaereennblaaest Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 9. Juni 2004 Del Skrevet 9. Juni 2004 Dette må være et tegn fra oven. Seks lag fra TL som ryker ut!! Dette lukter det NM-gull av! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 9. Juni 2004 Del Skrevet 9. Juni 2004 Så JÆVELIG typisk om vi også skulle ryke ut i morra. Nei, fysj. Jeg må få ut slike tanker av hodet mitt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 9. Juni 2004 Del Skrevet 9. Juni 2004 Ja, det må du! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 9. Juni 2004 Del Skrevet 9. Juni 2004 Hentet fra www.vpn.no "Hvorfor tok vi egentlig turen til Bærum, der vi VET at en ikke kan vente annet enn skuffelser?" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 10. Juni 2004 Del Skrevet 10. Juni 2004 Herlig, rett og slett herlig!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 10. Juni 2004 Del Skrevet 10. Juni 2004 Hentet fra www.vpn.no "Hvorfor tok vi egentlig turen til Bærum, der vi VET at en ikke kan vente annet enn skuffelser?" Jeg kjørte forbi kadett tangen og så de første 20minuttene. Klanen imponerte ikke for å si det sånn.. Greit at de er mange supportere, men de er ihvertfall ikke smarte nok til å ha noe som ligner på rytme. All honør til Bærum som hadde leid inn tribune til klanen som var på nippet til å dette sammen da klanen hoppet i 5sekunder. Alle mann til halden.. Alle mann til halden, alle mann til halden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 10. Juni 2004 Del Skrevet 10. Juni 2004 Tribunen ja, de satte den opp selv til og med! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg