ÅsmundJ 455 Del Skrevet 9. Januar 2017 Del Skrevet 9. Januar 2017 Er forsvaret som er verst, greit nok at Espung er der, men til nå har han kun slitt med skader og ikke en som kommer til å være med i en første ellver eller på benken, så forsvaret mener jeg er første prioritet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 9. Januar 2017 Del Skrevet 9. Januar 2017 Meling står jo også på lista til forsvaret. er vel like sannsynlig at han blir som at Bob kommer tilbake... Dytter vi Ohi opp som spiss er det jo både på midtbanen og i forsvaret svære hull å fylle... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 9. Januar 2017 Del Skrevet 9. Januar 2017 Aanesland er dessverre nyoperert og visstnok ute ihvertfall til sommeren. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 9. Januar 2017 Del Skrevet 9. Januar 2017 Aanesland er dessverre nyoperert og visstnok ute ihvertfall til sommeren.Har vi i overkant mye skader på unge spillere? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 9. Januar 2017 Del Skrevet 9. Januar 2017 Aanesland er dessverre nyoperert og visstnok ute ihvertfall til sommeren.Har vi i overkant mye skader på unge spillere?Vet ikke hva som er 'vanlig'. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
greatone 861 Del Skrevet 9. Januar 2017 Del Skrevet 9. Januar 2017 Aanesland er dessverre nyoperert og visstnok ute ihvertfall til sommeren.Har vi i overkant mye skader på unge spillere?Vet ikke hva som er 'vanlig'. Kanskje greit med ny fysioterapeut da... ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 10. Januar 2017 Del Skrevet 10. Januar 2017 Aanesland er dessverre nyoperert og visstnok ute ihvertfall til sommeren.Har vi i overkant mye skader på unge spillere?Vet ikke hva som er 'vanlig'. Kanskje greit med ny fysioterapeut da... Magefølelsen sier bare at vi har flere skader nå enn feks 2008 sesongen osv. Jobbet vi bedre med skadeforebygging da. Dette er bare noen tanker og om noen sitter tettere på hadde det vært spennende å høre hvilke tanker man gjør seg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vikingen - blaa 859 Del Skrevet 10. Januar 2017 Del Skrevet 10. Januar 2017 Mulig det eksisterer en statistikk på det, men det vil uansett svinge litt. Jeg sitter ikke med en følelse av at vi er spesielt skadeutsatt, ei heller at vi lider av flere skader nå en for 10 år siden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vivian 560 Del Skrevet 10. Januar 2017 Del Skrevet 10. Januar 2017 Statistikk på et relativt lite tall blir meningsløst. Likevel er det helt klart at det er bra å ha en god fysio som er opptatt av disse problemene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 10. Januar 2017 Del Skrevet 10. Januar 2017 Få signa Messi, Nilsson og Hauger ASAP så ser det straks mer robust ut både iforhold til stallen og nervene. Denne Lumanza skal jo også være signert .... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 479 Del Skrevet 10. Januar 2017 Del Skrevet 10. Januar 2017 Lumanza har ihvertfall lagt ut film på instagram i går fra Styrketrening i stabæk klær, på nadderud. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 10. Januar 2017 Del Skrevet 10. Januar 2017 Lumanza er signert. Det har sine grunner at dette ikke er offentliggjort. Ferdig. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 780 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. Januar 2017 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. Januar 2017 Morten har signert kontrakten for 2017 http://www.stabak.no/nyheter/morten-forlenger 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 389 Del Skrevet 11. Januar 2017 Del Skrevet 11. Januar 2017 Morten har signert kontrakten for 2017 http://www.stabak.no/nyheter/morten-forlenger jadda!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 11. Januar 2017 Del Skrevet 11. Januar 2017 Keeper: SayoubaSinghKjellevoldForsvar: Skjønsberg RaceEspungHanche-OlsenMelingGranliMidtbane:BohinenKassiNjieOhiØstvoldBörkeeiet - ikke a-lags kontrakt Brochmann - nyAngrep:AaneslandLøkenPedersenBoli - nyMauritz-Hansen - nyUsikre: Nilsson - kontrakt utløpt Moe - kontrakt utløpt Alan - kontrakt utløpt Gorozia - kontrakt utløpt Keita - kontrakt utløpt Escoe - kontrakt utløpt Bekreftet ut:Grossman Mehmeti Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 11. Januar 2017 (endret) Del Skrevet 11. Januar 2017 (endret) Den midtbanen ser tynn ut, det gjør forsåvidt også forsvar og angrep .. Vi trenger litt erfaring inn. Endret 11. Januar 2017 av smart Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 11. Januar 2017 Del Skrevet 11. Januar 2017 Herlig med to år til fra Morten - veldig viktig. Også viktig å få re-signert Nilsson og Moe, da begynner i alle fall forsvaret å se brukbart ut. Midtbanen ser veldig tynn ut for øyeblikket. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 486 Del Skrevet 11. Januar 2017 Del Skrevet 11. Januar 2017 Noen som vet noe mer om Nilsson? Kan virke som om han ikke blir signert. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 11. Januar 2017 Del Skrevet 11. Januar 2017 We need a forsmidtspiiiiis Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas Vågenes 11 Del Skrevet 11. Januar 2017 Del Skrevet 11. Januar 2017 Kanskje vi trenger en midtbane spiller med litt mer erfaring, men ellers syntes jeg det ser bra ut 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 12. Januar 2017 Del Skrevet 12. Januar 2017 Hmmm... vi hr mistet noen av våre beste fra i fjor uten erstatninger. Vi har ingen spiss. Likevel ser dette "bra ut"? Vi kom med et nødskrik tredje sist og slo ut Jerv på god gammeldags flaks. Jeg ville si at dette så laaaaaangt fra bra ut per nå om man skal håpe på annet enn samme type sesong og hjerteflimmer en gang til. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 12. Januar 2017 Del Skrevet 12. Januar 2017 Vi har ingen spiss?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vivian 560 Del Skrevet 12. Januar 2017 Del Skrevet 12. Januar 2017 Vi har ingen spiss?? Hmmm... vi hr mistet noen av våre beste fra i fjor uten erstatninger. Vi har ingen spiss. Likevel ser dette "bra ut"? Vi kom med et nødskrik tredje sist og slo ut Jerv på god gammeldags flaks. Jeg ville si at dette så laaaaaangt fra bra ut per nå om man skal håpe på annet enn samme type sesong og hjerteflimmer en gang til. Dette forstår jeg ikke helt. Synes jeg ser flere spisser. Boli (selv om han kommer litt ut i sesongen) Mauritz Hansen, Pedersen og kanskje Ohi. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
greatone 861 Del Skrevet 12. Januar 2017 Del Skrevet 12. Januar 2017 Vi har ingen spiss?? Hmmm... vi hr mistet noen av våre beste fra i fjor uten erstatninger. Vi har ingen spiss. Likevel ser dette "bra ut"? Vi kom med et nødskrik tredje sist og slo ut Jerv på god gammeldags flaks. Jeg ville si at dette så laaaaaangt fra bra ut per nå om man skal håpe på annet enn samme type sesong og hjerteflimmer en gang til. Dette forstår jeg ikke helt. Synes jeg ser flere spisser. Boli (selv om han kommer litt ut i sesongen) Mauritz Hansen, Pedersen og kanskje Ohi. Iforhold til 12 januar 2016 og 2015 så ser dette veldig bra ut. ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 12. Januar 2017 Del Skrevet 12. Januar 2017 I år sitter vi dessuten med en trener som har bevist at han kan gjøre godkjente prestasjoner med Stabæk, framfor en lottokupong uten nevneverdig hovedtrenererfaring. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 479 Del Skrevet 12. Januar 2017 Del Skrevet 12. Januar 2017 Vi har ingen spiss?? Hmmm... vi hr mistet noen av våre beste fra i fjor uten erstatninger. Vi har ingen spiss. Likevel ser dette "bra ut"? Vi kom med et nødskrik tredje sist og slo ut Jerv på god gammeldags flaks. Jeg ville si at dette så laaaaaangt fra bra ut per nå om man skal håpe på annet enn samme type sesong og hjerteflimmer en gang til. Dette forstår jeg ikke helt. Synes jeg ser flere spisser. Boli (selv om han kommer litt ut i sesongen) Mauritz Hansen, Pedersen og kanskje Ohi. Boli er skadet i hvertfall til halve sesongen er ferdigspilt, Mauritz må ta nivået meget raskt (jeg tror han trenger 1 år), Pedersen har potensialet men må skynde seg sakte. Ohi viste klasse de siste kampene før dette var han ikke mye å rope hurra for. Mao: vi har ingen spiss 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 12. Januar 2017 Del Skrevet 12. Januar 2017 Eventuelt vi mangler en spiss, som vi mangler en sjef på midtbanen, backer og en mitdstopper. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 12. Januar 2017 Del Skrevet 12. Januar 2017 Å si at det ser bra ut er selvfølgelig en overdrivelse, men en spiss står ganske langt nede på prioriteringslista mi nå, merker jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 12. Januar 2017 Del Skrevet 12. Januar 2017 Vi har vell også egentlig Emil Ekblom som spiss da, men regner med at han reiser på lån igjen eller blir solgt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 12. Januar 2017 Del Skrevet 12. Januar 2017 Alt er relativt som det heter. Tror vi kan være enige om at det trengs forsterkninger i alle ledd (særlig forsvar og midtbane emm), men at det sammenlignet med situasjonen på tilsvarende tidspunkt i fjor ser bra ut. Ikke minst fordi vi nå har en trener som kjenner laget/klubben og har bevist brukbart i den perioden han hadde ansvaret. Regner med at IAO nå er høyt og lavt på jakt etter forsterkninger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå