Sebastian Hassfjell 693 Del Skrevet 15. Desember 2016 Del Skrevet 15. Desember 2016 Det blir flott det her! Og blir det for varmt for spillerne kan de jo bare trekke ned en av glidelåsene! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PKhelten 1 504 Del Skrevet 15. Desember 2016 Del Skrevet 15. Desember 2016 Synes dette var skikkelig fæle greier! Fortsatt fineste drakten i Eliteserien da.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 288 Del Skrevet 15. Desember 2016 Del Skrevet 15. Desember 2016 Fin drakt. Jeg skulle ønske de mørke stripene var bredere og at det var lik hals som på Nice-drakta. Men ellers helt supert! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 15. Desember 2016 Del Skrevet 15. Desember 2016 Grei nok, men ikke så fin som den gamle Puma drakta mi! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaChristian 2 Del Skrevet 15. Desember 2016 (endret) Del Skrevet 15. Desember 2016 (endret) Synes egentlig drakten var ganske fin, jeg. Dessuten er det jo klubbemblemet som betyr noe (og det synes jeg blir finere og finere for hver dag som går!) Endret 15. Desember 2016 av BlaaChristian Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vestallstar 1 102 Del Skrevet 15. Desember 2016 Del Skrevet 15. Desember 2016 Dette var skralle greier. Jeg var veldig optimistisk til macron etter den enkle, men rålekre drakten til Nice i år. Hvorfor disse unødvendige detaljene på stripene og armen? Hold det enkelt. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 15. Desember 2016 Del Skrevet 15. Desember 2016 Her skamroses FKHs nye macrondrakter; http://www.sporten.com/no/nyhet/haugesund-med-nye-lekre-drakter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 15. Desember 2016 Del Skrevet 15. Desember 2016 Her skamroses FKHs nye macrondrakter; http://www.sporten.com/no/nyhet/haugesund-med-nye-lekre-drakter De fikk en hvit t-skjorte. Jeg er glad vi har den drakta vi har, spesielle detaljer eller ei. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 15. Desember 2016 Del Skrevet 15. Desember 2016 Drakta ser fin ut den, men jeg bytter gladelig bort alle fargene for to plasser opp på tabellen. Det er ikke fordi vi spiller i blaatt at jeg heier på Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 15. Desember 2016 Del Skrevet 15. Desember 2016 Jeg har policy på å ikke kjøpe ny drakt før den grønne arma kommer tilbake Denne drakta er ganske langt unna å tvinge meg til et unntak. Men fortsatt mye bedre enn 2012! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sebastian Hassfjell 693 Del Skrevet 15. Desember 2016 Del Skrevet 15. Desember 2016 Oi, så ikke før nå; digger at det faktisk står "alltid, uansett" på drakta! Dog litt bortgjemt, da... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 15. Desember 2016 Del Skrevet 15. Desember 2016 Ugh... Hadde egentlig tenkt å kjøpe ny drakt i år. Det utgår relativt greit. Den ser ikke SÅ ille ut på langt hold, men nære var det ikke noe særlig. Like greit jeg stort sett skal se den fra tribunen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 15. Desember 2016 Del Skrevet 15. Desember 2016 Ugh... Hadde egentlig tenkt å kjøpe ny drakt i år. Det utgår relativt greit. Den ser ikke SÅ ille ut på langt hold, men nære var det ikke noe særlig. Like greit jeg stort sett skal se den fra tribunen. Da trenger du en hettegenser. Den koster 500 kr og er kul både på avstand og nært hold. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kihl 184 Del Skrevet 16. Desember 2016 (endret) Del Skrevet 16. Desember 2016 (endret) Ugh... Hadde egentlig tenkt å kjøpe ny drakt i år. Det utgår relativt greit. Den ser ikke SÅ ille ut på langt hold, men nære var det ikke noe særlig. Like greit jeg stort sett skal se den fra tribunen. Da trenger du en hettegenser. Den koster 500 kr og er kul både på avstand og nært hold. Jeg trenger også en hettegenser Når/hvor selges de? Endret 16. Desember 2016 av kihl Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 16. Desember 2016 Del Skrevet 16. Desember 2016 Vi har et restlager igjen som ligger på SS' hemmelige lager. Jeg begynner å få mindre tro på at det blir noen medlemskveld før jul, men Gunnar sitter og selger sesongkort og medlemskap på Anton i morgen kl 11-15. Han har kanskje mulighet til å ta med din størrelse om du melder ham i forkant. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nephilim13 41 Del Skrevet 16. Desember 2016 Del Skrevet 16. Desember 2016 Ugh... Hadde egentlig tenkt å kjøpe ny drakt i år. Det utgår relativt greit. Den ser ikke SÅ ille ut på langt hold, men nære var det ikke noe særlig. Like greit jeg stort sett skal se den fra tribunen. Da trenger du en hettegenser. Den koster 500 kr og er kul både på avstand og nært hold. 500,- for dette praktplagget er virkelig ingenting. Jeg har bodd i min siden jeg trakk den på meg første gang for en uke siden og har aldri vært kulere. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 780 Del Skrevet 16. Desember 2016 Del Skrevet 16. Desember 2016 Vi har et restlager igjen som ligger på SS' hemmelige lager. Jeg begynner å få mindre tro på at det blir noen medlemskveld før jul, men Gunnar sitter og selger sesongkort og medlemskap på Anton i morgen kl 11-15. Han har kanskje mulighet til å ta med din størrelse om du melder ham i forkant. Ja sende meg gjerne et PM i løpet av dagen hvis det er noen som ønsker en hettegensere eller to, vi har også noen få skjerf igjen av designet "Stabækfans", disse tar jeg også med bort til Anton i morgen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaatthjerte 223 Del Skrevet 26. April 2017 Del Skrevet 26. April 2017 Min datter begynner og mase om drakt. Noen som vet om de har små str i drakter på Anton nå? Evt har vi i ss noen små tshirt? Typ 2år kanskje 4år men blir kjole da 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 780 Del Skrevet 27. April 2017 Del Skrevet 27. April 2017 Min datter begynner og mase om drakt. Noen som vet om de har små str i drakter på Anton nå? Evt har vi i ss noen små tshirt? Typ 2år kanskje 4år men blir kjole daDe fleste størrelser skal i teorien være til salgs hos Anton på Bekkestua https://www.antonsport.no/produkter/fotballtroye-stb-xxs-9115/navy-xxs-45036 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morriz 1 105 Del Skrevet 27. April 2017 Del Skrevet 27. April 2017 Min datter begynner og mase om drakt. Noen som vet om de har små str i drakter på Anton nå? Evt har vi i ss noen små tshirt? Typ 2år kanskje 4år men blir kjole daDe fleste størrelser skal i teorien være til salgs hos Anton på Bekkestuahttps://www.antonsport.no/produkter/fotballtroye-stb-xxs-9115/navy-xxs-45036 Sykt å ta 799kr for en barnedrakt 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 479 Del Skrevet 27. April 2017 (endret) Del Skrevet 27. April 2017 (endret) Min datter begynner og mase om drakt. Noen som vet om de har små str i drakter på Anton nå? Evt har vi i ss noen små tshirt? Typ 2år kanskje 4år men blir kjole daDe fleste størrelser skal i teorien være til salgs hos Anton på Bekkestuahttps://www.antonsport.no/produkter/fotballtroye-stb-xxs-9115/navy-xxs-45036 Sykt å ta 799kr for en barnedraktEr vel ei heller en Barnedrakt men en voksen drakt i xxs . Det syke er at de ikke en gang har barnedrakter. Endret 27. April 2017 av blaasoldat Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 28. April 2017 Del Skrevet 28. April 2017 Latterlig sportsbutikk, ass: http://bildr.no/thumb/alpiRkQ1.jpeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 28. April 2017 Del Skrevet 28. April 2017 Latterlig sportsbutikk, ass: http://bildr.no/thumb/alpiRkQ1.jpeg Latterlig lite bilde Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 29. April 2017 Del Skrevet 29. April 2017 Latterlig sportsbutikk, ass: http://bildr.no/thumb/alpiRkQ1.jpeg Latterlig lite bilde 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 29. April 2017 Del Skrevet 29. April 2017 Henger mange barnedrakter der nå.3xs er minste, og den var ikke stor. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå