Gå til innhold

Treningskamper 2017

gwestlund
 Del

Anbefalte innlegg

Toni Ordinas har valgt ut to prøvespillere som muligens får vist seg frem i dagens treningskamp.

Gurpreet Singh Sandhu

Håkon Skogseid

Daniel Granli

Jeppe Moe

Sindre Mauritz-Hansen

Tonny Brochmann

Moussa Njie

Ahmed El Amrani

Edvard Race

Emil Bohinen

Ohi Omoijuanfo

Sebastian Pedersen

Birger Meling

Morten Skjønsberg

Assane (prøvespiller fra Senegal)

Zack (prøvespiller fra USA)

Jacob Tredal (junior keeper)

Morten Renå Olsen (G19)

Tobias Børkeeiet (G19)

Oskar Løken (G19)

Hugo Vetlesen (G19)

Ola Brynhildsen (G19, første gang i troppen med A-laget)

Er En Amrani blitt en del av gruppa eller ?? Ville sagt han var prøvespiller fram til han får kontrakt da

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gnoukori har vel vært utlånt og kom akkurat tilbake til Inter, tipper egentlig det er han. Diousse har spilt 18 matcher for Empoli i Serie A denne sesongen.

Er nok Diousse ettersom stabak.no går ut med at han er fra Senegal

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2. omg var ekstremt hawaii. Offensivt synes jeg vi har vært mange hakk over fjorårets treningskamper så langt. Defensivt er det fortsatt litt rotete, sikkert dels fordi vi ikke har spilt inn en fast backrekke helt ennå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det dalte ganske mye i annen omgang. Vetlesen var bra og ville mye. Singh virket sikker og god. El Amrani plasserte seg dårlig og var ofte på etterskudd.

Enig, men det var vel nærmest et JR-lag som spilte andre omgang, skal sies.
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt usikker på kvaliteten på dette KIL-laget, men synes stort sett vi så ganske bra ut til å være såpass langt unna seriestart. Som nevnt her tidligere daler kvaliteten litt i 2. omgang, men det er jo ganske naturlig når vi gjør 8 bytter og 7 av dem som kommer inn er jr-spillere.

Som andre har sagt så klarte Assane seg bra, synes det ser ut som at han har et bra overblikk og er flink til å vri spillet. Spiller dog på litt stor risiko noen ganger. Zach Steinberger derimot synes jeg ikke så kjempegod ut, men han kan få litt mer tid på seg. Usynlig i starten etter at han kom inn, og hadde en del balltap utover omgangen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er alltid på denne tida vanskelig å vurdere hvor god motstanden er. På papiret stilte Kongsvinger vel med sitt beste lag. Synes de manglet litt sprut - noe som kan tyde på at de er inne i en hardtreningsperiode - hvor man har litt dårlig med overskudd. Guven som er deres kanskje beste spiller, har jeg sett mye kjappere før. Men for all del synes første omgang var bra av oss. Hvis jeg skal mene noe om svakheter i første omgang, synes jeg kanskje vi manglet noe kraft. Savner en spiller av Nilssons type bak der. Er vi litt for lette ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som klarer å fiske fram et fornavn på Assane? Syntes han klarte seg bra, zach starter trått men kom bedre med i kampen, tror han trenger litt tid, han hadde ihvertfall god ballbehandling og pasninger

Endret av tobb
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har oversikt på hvem som er med til Malta? Følte jeg så Amrani på snapchaten til Stabæk istad, og er noen prøvespillere med nedover?

Ja han er med. Står på hjemmesiden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Treningskamper 2017
  • Opprett ny...