rykkinn 7 637 Del Skrevet 7. Mars 2017 Del Skrevet 7. Mars 2017 Troppen til dagens match!Mande Sayouba, Gurpreet Singh Sandhu, Ahmed El Amrani, Daniel Granli, Edvard Race, Jeppe Moe, Tortol Lumanza, Emil Bohinen, Tonny Brochmann, Hugo Vetlesen, Moussa Njie, Sebastian Pedersen, Andreas Hanche-Olsen, Håkon Skogseid, Luc Kassi, Sindre Mauritz-Hansen Ingen Skjønsberg, Ohi (syk) eller Ba (kampen kommer for tidlig), men Gaston (prøvespilleren fra Argentina) får muligheten til å vise seg frem!http://www.stabak.no/nyheter/troppen-mot-strommen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JespV 823 Del Skrevet 7. Mars 2017 Del Skrevet 7. Mars 2017 Noen som sitter på noe info om Gaston? Posisjon, alder, tidligere klubb osv.? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 7. Mars 2017 Del Skrevet 7. Mars 2017 Kampen blir vist på Stabæk sin facebook side ja https://www.facebook.com/stabakfotball/?pnref=story Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 7. Mars 2017 Del Skrevet 7. Mars 2017 Strømmen slo nylig Mjøndalen 3-1, så bra utfordring dette. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
axe 145 Del Skrevet 7. Mars 2017 Del Skrevet 7. Mars 2017 Finner ikke noe stream jeg, andre som sliter? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 7. Mars 2017 Del Skrevet 7. Mars 2017 Finner ikke noe stream jeg, andre som sliter?På Stabæks egen Facebook-side. Kampen begynner kl 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
axe 145 Del Skrevet 7. Mars 2017 Del Skrevet 7. Mars 2017 Finner ikke noe stream jeg, andre som sliter?På Stabæks egen Facebook-side. Kampen begynner kl 15 Ah! Trodde det var kl 13?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 637 Del Skrevet 7. Mars 2017 Del Skrevet 7. Mars 2017 Stabæks lag: Gurpreet Singh Sandhu - Ahmed El Amrani, Edvard Race, Daniel Granli, Jeppe Moe - Moussa Njie, Tonny Brochmann, Tortol Lumanza, Emil Bohinen, Hugo Vetlesen, Sebastian Pedersen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 637 Del Skrevet 7. Mars 2017 (endret) Del Skrevet 7. Mars 2017 (endret) 1-0 PedersenEdit: målscorer Endret 7. Mars 2017 av rykkinn 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 7. Mars 2017 Del Skrevet 7. Mars 2017 Med kikkert så det kanskje ut som Pedersen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morriz 1 105 Del Skrevet 7. Mars 2017 Del Skrevet 7. Mars 2017 1-0 Brochmann (?) Var det ikke Pedersen?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 637 Del Skrevet 7. Mars 2017 Del Skrevet 7. Mars 2017 1-1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 449 Del Skrevet 7. Mars 2017 Del Skrevet 7. Mars 2017 1-1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 7. Mars 2017 Del Skrevet 7. Mars 2017 Er det mulig, for en utrolig enkel corner scoring til Strømmen. Kjører vi fortsatt med Jalland som Corner guru Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 7. Mars 2017 Del Skrevet 7. Mars 2017 Noen som har lagoppstillingen?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 7. Mars 2017 Del Skrevet 7. Mars 2017 Gurpreet Singh Sandhu - Ahmed El Amrani, Edvard Race, Daniel Granli, Jeppe Moe - Moussa Njie, Tonny Brochmann, Tortol Lumanza, Emil Bohinen, Hugo Vetlesen, Sebastian Pedersen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 7. Mars 2017 Del Skrevet 7. Mars 2017 Noen som vet hvorfor ikke Ohi er med? Og trodde Hanche Olsen skulle spille seg inn i kampform igjen før sesongstart? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 637 Del Skrevet 7. Mars 2017 Del Skrevet 7. Mars 2017 1-2.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 7. Mars 2017 Del Skrevet 7. Mars 2017 1-2 Dette er altfor enkelt. Må ha være mer kompromissløse i forsvar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 7. Mars 2017 Del Skrevet 7. Mars 2017 Savner Morten i forsvar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 637 Del Skrevet 7. Mars 2017 Del Skrevet 7. Mars 2017 Noen som vet hvorfor ikke Ohi er med? Og trodde Hanche Olsen skulle spille seg inn i kampform igjen før sesongstart? Ohi er syk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 7. Mars 2017 Del Skrevet 7. Mars 2017 Noen som vet hvorfor ikke Ohi er med? Og trodde Hanche Olsen skulle spille seg inn i kampform igjen før sesongstart? Ohi er syk. Husk at det er ny kamp på fredag og det er ikke alle som tåler to kamper så sett på dette tidspunktet i oppkjøringen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 7. Mars 2017 Del Skrevet 7. Mars 2017 Hæ? Tid kom mål nummer to til Strømmen? Den fikk ikke jeg opp på streamen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 497 Del Skrevet 7. Mars 2017 Del Skrevet 7. Mars 2017 Race og Granli kan ikke spille midtstoppere i år for å si det sånn. Skjer med at hverken Skogseid, Ødegård og Morten er med. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 924 Del Skrevet 7. Mars 2017 Del Skrevet 7. Mars 2017 Tror ikke vi skal bry oss nevneverdig om målene bakover idag (selv om corner er dritt). Virker som om vi fokuserer på å stå høyt i banen, raskt press og overtall i midten. Det syns jeg vi får bra til! Bryter høyt og har innimellom veldig bra bra spill. Spiller framover, sideveis og bakover der det faktisk er riktig (til forskjell fra f.eks Adu som var kun bakover) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 129 Del Skrevet 7. Mars 2017 Del Skrevet 7. Mars 2017 Donald Trump: - Det innøvde frisparket der var noe av det lekreste jeg har sett! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 924 Del Skrevet 7. Mars 2017 Del Skrevet 7. Mars 2017 Donald Trump: - Det innøvde frisparket der var noe av det lekreste jeg har sett! Corneren derimot funket fjell Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 129 Del Skrevet 7. Mars 2017 Del Skrevet 7. Mars 2017 Donald Trump: - Det innøvde frisparket der var noe av det lekreste jeg har sett! Corneren derimot funket fjell D.T.: - ingen er bedre på corner enn oss! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 7. Mars 2017 Del Skrevet 7. Mars 2017 Tror ikke vi skal bry oss nevneverdig om målene bakover idag (selv om corner er dritt). Virker som om vi fokuserer på å stå høyt i banen, raskt press og overtall i midten. Det syns jeg vi får bra til! Bryter høyt og har innimellom veldig bra bra spill. Spiller framover, sideveis og bakover der det faktisk er riktig (til forskjell fra f.eks Adu som var kun bakover) Veldig uenig i en slik holdning. Vi slet med det i store deler av fjoråret så å droppe å tenke solid forsvar blir litt for mye Høgmoe for meg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 7. Mars 2017 Del Skrevet 7. Mars 2017 Nije og jeppe gode, resten så som så Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå