StabækMykle 1 437 Del Skrevet 7. Mars 2017 Del Skrevet 7. Mars 2017 Antatt beste 11er? Nije-Ohi-Brochmann Lumanza-Ba-Kassi Moe-Messi-Hanche-Skogseid Sayouba Hvilken formasjon spilte vi i dag egentlig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 7. Mars 2017 Del Skrevet 7. Mars 2017 Ligger goalgetter egenskapene. 3 mål er bra men det må strammes opp betydelig håper Lorden starter mot Sandefjord Hvem er Lorden? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 7. Mars 2017 (endret) Del Skrevet 7. Mars 2017 (endret) Bendtner who? Lord Mauritz, ja takk! Det var herfra den var tatt. Vi trenger sånne egenskaper innenfor 16 meteren Endret 7. Mars 2017 av Nr14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 497 Del Skrevet 7. Mars 2017 Del Skrevet 7. Mars 2017 Jeg liker kallenavnet Lorden. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 681 Del Skrevet 7. Mars 2017 Del Skrevet 7. Mars 2017 Spilte Gaston egentlig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smurfeblaa 118 Del Skrevet 7. Mars 2017 Del Skrevet 7. Mars 2017 Noen som vet hvorfor ikke Ohi er med? Og trodde Hanche Olsen skulle spille seg inn i kampform igjen før sesongstart? Ohi er syk Rart han ikke fikk spille. Hadde sikkert vært sykt god... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JeanClaude 1 175 Del Skrevet 7. Mars 2017 (endret) Del Skrevet 7. Mars 2017 (endret) Kampen i dag var mellom oss som er et helt uferdig lag og Strømmen som har et lag klar for sesongstart. Det som bekymrer meg er at vi til dels spiller uten plan, vi får stadig brudd i mot og står feil uten skikkelig forsvarsorganisering. Mot Enga var situasjonen litt den samme, men ikke fullt så ille. Ja, det kan hevdes at vi ikke har ferdigstilt laget og at det mangler spillere. Det er likevel fullt mulig å organisere forsvaret bedre med de spillere vi har. Vi var ikke veldig langt fra fullt lag i dag og vi kan godt risikere å måtte stille med noe likt dette med noen spillere ute med karantene og skader. I dag fikk vi også mål imot på corner på grunn av at vi var passive. Mye av det med å greie seg i serien kommer med å vinne hjemme mot svake lag som ligger lavt. I dag lå Strømmen lavt og vi holdt på å tape. Strømmen ble most og tapte 5 - 0 for Lillestrøm. Jeg er mer redd for en uferdig spillestil enn at vi foreløpig kan trenge flere kvalitetsspillere. Vil gjerne ha kommentarer på dette ! Endret 7. Mars 2017 av JeanClaude 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 924 Del Skrevet 7. Mars 2017 Del Skrevet 7. Mars 2017 Kampen i dag var mellom oss som er et helt uferdig lag og Strømmen som har et lag klar for sesongstart. Det som bekymrer meg er at vi til dels spiller uten plan, vi får stadig brudd i mot og står feil uten skikkelig forsvarsorganisering. Mot Enga var situasjonen litt den samme, men ikke fullt så ille. Ja, det kan hevdes at vi ikke har ferdigstilt laget og at det mangler spillere. Det er likevel fullt mulig å organisere forsvaret bedre med de spillere vi har. Vi var ikke veldig langt fra fullt lag i dag og vi kan godt risikere å måtte stille med noe likt dette med noen spillere ute med karantene og skader. I dag fikk vi også mål imot på corner på grunn av at vi var passive. Mye av det med å greie seg i serien kommer med å vinne hjemme mot svake lag som ligger lavt. I dag lå Strømmen lavt og vi holdt på å tape. Strømmen ble most og tapte 5 - 0 for Lillestrøm. Jeg er mer redd for en uferdig spillestil enn at vi foreløpig kan trenge flere kvalitetsspillere. Vil gjerne ha kommentarer på dette ! Slik jeg forstod det var at vi gikk ut med en plan om å med høyt press og bryte på deres halvdel. Det hørtes særlig sånn ut fra kommentarene som ble ropt fra sidelinja. Syns ikke det virket som om Strømmen gikk ut lavt, men heller ble presset lavt. Det syns jeg funket veldig bra, og da vi hadde mange gode gjenvinninger høyt i banen - et som direkte fører til mål. Backene ble veldig offensive, og tilogmed midtstopper Race kommer veldig høyt. Granli er ikke rask nok til å stoppe kontringer imot, det syns jeg heller ikke Lumanza som hang igjen litt var. Det er mye fint pasningspill, men ofte på høy risiko - det tror jeg er greit å prøve seg på i treningskamp mot Strømmen. Syns det er fint at vi tidvis behersker dette bra. Antar at fokus mot Sandefjord blir å holde nullen, da med en helt annerledes forsvarsfirer og kanskje Ba? Vi faller mye i andre omgang, og som Ringo sa Nilsson>Skogseid på stopper.. Er også bekymringsverdig at vi ikke omsetter mer når vi først trykker på så mye. Ellers er det håpløst at vi fremdeles ikke behersker corner imot... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 7. Mars 2017 (endret) Del Skrevet 7. Mars 2017 (endret) Stabæk - Strømmen 3-3. Sindre Mauritz-Hansen innrømmer at det er overgang fra å trene fire-fem treninger i uken med Asker til åtte-ni med Stabæk. https://touch.budstikka.no/sindre-mauritz-hansen/stabak-fotball/fotball/mauritz-hansen-jeg-har-hatt-det-vondt/s/5-55-451331 Endret 7. Mars 2017 av Tom Bruaset Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 383 Del Skrevet 8. Mars 2017 Del Skrevet 8. Mars 2017 Ny match allerede fredag sant? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 8. Mars 2017 Del Skrevet 8. Mars 2017 Ny match allerede fredag sant?Spiller mot Sandefjord, fredag 10. mars kl. 14.00 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 9. Mars 2017 Del Skrevet 9. Mars 2017 Møter vel bedre motstander enn Strømmen imorgen, så håper på skjerping! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 469 Del Skrevet 9. Mars 2017 Del Skrevet 9. Mars 2017 Håper på toppet lag 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 497 Del Skrevet 9. Mars 2017 Del Skrevet 9. Mars 2017 Håper å se: Njie - Ohi - Kassi Lumanza - Ba - Brochmann Moe - Skjønsberg - Ødegaard - El - Amrani. Sayouba Tenker det vil være interessant å se Brochmann som indreløper istedenfor kant. Usikker på Skogseid eller El-Amrani på backen, men magefølelsen sier mest potensiale hos El- Amrani hvis han får nok tillit. Hanche er nok for tidlig å putte fra start, så jeg har troen på Ødegaard. Jeg mistet troen på Skogseid som midtstopper etter å ha sett VIF-kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 249 Del Skrevet 9. Mars 2017 (endret) Del Skrevet 9. Mars 2017 (endret) Håper å se: Njie - Ohi - Kassi Lumanza - Ba - Brochmann Moe - Skjønsberg - Ødegaard - El - Amrani. Sayouba Tenker det vil være interessant å se Brochmann som indreløper istedenfor kant. Usikker på Skogseid eller El-Amrani på backen, men magefølelsen sier mest potensiale hos El- Amrani hvis han får nok tillit. Hanche er nok for tidlig å putte fra start, så jeg har troen på Ødegaard. Jeg mistet troen på Skogseid som midtstopper etter å ha sett VIF-kampen. Endret 9. Mars 2017 av kuk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 9. Mars 2017 Del Skrevet 9. Mars 2017 Mande Sayouba, Håkon Skogseid, Morten Skjønsberg, Andreas Hanche-Olsen, Hugo Vetlesen, Jeppe Arctander Moe, Sindre Mauritz-Hansen, Tortol Lumanza, El-Hadji Ba, Sebastian Pedersen, Luc Kassi, Tonny Brochmann, Ohi Omijuanfo, Moussa Njie, Gurpreet Singh Sandhu, Ahmed El Amrani, Daniel Granli, Emil Bohinen Ingen Ødegaard i troppen fredag heller. Regner med at han er skadet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 10. Mars 2017 Del Skrevet 10. Mars 2017 Mande Sayouba, Håkon Skogseid, Morten Skjønsberg, Andreas Hanche-Olsen, Hugo Vetlesen, Jeppe Arctander Moe, Sindre Mauritz-Hansen, Tortol Lumanza, El-Hadji Ba, Sebastian Pedersen, Luc Kassi, Tonny Brochmann, Ohi Omijuanfo, Moussa Njie, Gurpreet Singh Sandhu, Ahmed El Amrani, Daniel Granli, Emil Bohinen Ingen Ødegaard i troppen fredag heller. Regner med at han er skadet? Er det bare vi blaa som har døpt om Ødegård til Ødegaard? Og hvordan går det egentlig med Marius Østvold? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 497 Del Skrevet 10. Mars 2017 Del Skrevet 10. Mars 2017 Fra min side så har jeg plukket opp ØdegAArd et eller annet sted, men ser det står ØdegÅrd på Stabak.no. Da blir det vel Hanche eller Skogseid sammen med MMS i dag da. Håper vi stiller så toppet som mulig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 10. Mars 2017 Del Skrevet 10. Mars 2017 Går dagens treningskamp på Nadderud nye kunstgress? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 632 Del Skrevet 10. Mars 2017 Del Skrevet 10. Mars 2017 Klokken 14? Noen som har laget? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JespV 823 Del Skrevet 10. Mars 2017 Del Skrevet 10. Mars 2017 Laget: Mande Sayouba, Håkon Skogseid, Andreas Hanche-Olsen, Morten Skjønsberg, Jeppe Moe, Tortol Lumanza, El-Hadji Ba, Moussa Njie, Tonny Brochmann, Luc Kassi, Ohi Omoijuanfo. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 10. Mars 2017 Del Skrevet 10. Mars 2017 Går dagens treningskamp på Nadderud nye kunstgress?Ja, kl 14. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 10. Mars 2017 Del Skrevet 10. Mars 2017 Laget: Mande Sayouba, Håkon Skogseid, Andreas Hanche-Olsen, Morten Skjønsberg, Jeppe Moe, Tortol Lumanza, El-Hadji Ba, Moussa Njie, Tonny Brochmann, Luc Kassi, Ohi Omoijuanfo. Potensiell start 11 mot Ålesund det der. Disse 11 bør levere varene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 449 Del Skrevet 10. Mars 2017 Del Skrevet 10. Mars 2017 Laget: Mande Sayouba, Håkon Skogseid, Andreas Hanche-Olsen, Morten Skjønsberg, Jeppe Moe, Tortol Lumanza, El-Hadji Ba, Moussa Njie, Tonny Brochmann, Luc Kassi, Ohi Omoijuanfo. Det laget der ser faktisk ganske solid ut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 637 Del Skrevet 10. Mars 2017 Del Skrevet 10. Mars 2017 Laget: Mande Sayouba, Håkon Skogseid, Andreas Hanche-Olsen, Morten Skjønsberg, Jeppe Moe, Tortol Lumanza, El-Hadji Ba, Moussa Njie, Tonny Brochmann, Luc Kassi, Ohi Omoijuanfo. 4-2-3-1 formasjon? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 637 Del Skrevet 10. Mars 2017 Del Skrevet 10. Mars 2017 1-0 Ohi! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 449 Del Skrevet 10. Mars 2017 Del Skrevet 10. Mars 2017 1-0 Ohi! Moussa med deilig assist Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JespV 823 Del Skrevet 10. Mars 2017 Del Skrevet 10. Mars 2017 Ser ikke så smågærnt ut dette Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 10. Mars 2017 Del Skrevet 10. Mars 2017 Hvordan klarer Ba seg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 497 Del Skrevet 10. Mars 2017 Del Skrevet 10. Mars 2017 Av det lille jeg får sett her på jobb så virker det som han har god fart og fysikk, spiller ballen fremover og til tider har tredd igjennom Njie ganske bra. Ser solid ut. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå