sexxes 3 592 Del Skrevet 12. Februar 2017 Del Skrevet 12. Februar 2017 Stilte det østerriske laget med toppet lag? I så fall høres det bra ut. Om de stilte slik vi gjorde i den andre kampen skal vi kanskje ta resultatet med en klype salt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bolivar 988 Del Skrevet 12. Februar 2017 Del Skrevet 12. Februar 2017 Stilte det østerriske laget med toppet lag? I så fall høres det bra ut. Om de stilte slik vi gjorde i den andre kampen skal vi kanskje ta resultatet med en klype salt. Sjekket det ut med hvem de har stilt med i obligatoriske kamper og det virker som deres beste mannskap. Lustenau er på nivå 2 i Østerrike og selv om nivå 1 stort sett er bedre enn her i Norge, er vel dette laget sånn omtrent mellom Eliteserie og OBOS hvis jeg skal prøve og omsette det til norsk basert på info fra en østerrisk kontakt jeg har. På denne tida er det ofte et spørsmål hvordan lagene befinner seg i en treningssyklus. . 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hosleblaa2 87 Del Skrevet 12. Februar 2017 Del Skrevet 12. Februar 2017 Lustenau er nummer tre i Erste Liga, det er 10 lag i østerriksk Bundesliga og 10 lag i Erste Liga. Etter 20 serierunder har Lustenau kun fire poeng opp til Lask Linz. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 12. Februar 2017 Del Skrevet 12. Februar 2017 Fornuftig matching så langt. Så bør vi opp et knepp å møte norske Eliteserie lag fremover samt begynne å matche en 11'er Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 637 Del Skrevet 12. Februar 2017 Del Skrevet 12. Februar 2017 Hvordan type spiller er egentlig Assane? Er han en type Issah spiller? (men bedre?) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JeanClaude 1 175 Del Skrevet 13. Februar 2017 Del Skrevet 13. Februar 2017 Vanskelig å sammenligne sånt. Synes ikke spillestilen ligner på Issah. Han fikk ikke vist seg veldig fram synes jeg. Har sett kampen i går på nytt og er litt mer optimistisk for årets sesong. Vi slo Lustenau mye på teknikk og at vi holdt bra press i rundt en time. Tror riktignok ikke vi møter tilsvarende overivrige spillestil fra noe lag i serien, med kamp om hver ball og at spillerne stadig går i kroppen. Det holdt jo bare 30 minutter for Lustenau også. Litt som å møte et lag fra lavere divisjon i cupen. Siden jeg har trent noen lag, vil jeg konkludere med at dette var en brukbar gjennomkjøring. På plussiden - vi spiller oss til en del sjanser og mål. På minussiden - vi må bli bedre uten ball, spesielt midtbanen må gjøre seg spillbare. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 13. Februar 2017 Del Skrevet 13. Februar 2017 Vanskelig å sammenligne sånt. Synes ikke spillestilen ligner på Issah. Han fikk ikke vist seg veldig fram synes jeg. Har sett kampen i går på nytt og er litt mer optimistisk for årets sesong. Vi slo Lustenau mye på teknikk og at vi holdt bra press i rundt en time. Tror riktignok ikke vi møter tilsvarende overivrige spillestil fra noe lag i serien, med kamp om hver ball og at spillerne stadig går i kroppen. Det holdt jo bare 30 minutter for Lustenau også. Litt som å møte et lag fra lavere divisjon i cupen. Siden jeg har trent noen lag, vil jeg konkludere med at dette var en brukbar gjennomkjøring. På plussiden - vi spiller oss til en del sjanser og mål. På minussiden - vi må bli bedre uten ball, spesielt midtbanen må gjøre seg spillbare. Hvordan fikk du sett kampen på nytt? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JeanClaude 1 175 Del Skrevet 13. Februar 2017 Del Skrevet 13. Februar 2017 He Vanskelig å sammenligne sånt. Synes ikke spillestilen ligner på Issah. Han fikk ikke vist seg veldig fram synes jeg. Har sett kampen i går på nytt og er litt mer optimistisk for årets sesong. Vi slo Lustenau mye på teknikk og at vi holdt bra press i rundt en time. Tror riktignok ikke vi møter tilsvarende overivrige spillestil fra noe lag i serien, med kamp om hver ball og at spillerne stadig går i kroppen. Det holdt jo bare 30 minutter for Lustenau også. Litt som å møte et lag fra lavere divisjon i cupen. Siden jeg har trent noen lag, vil jeg konkludere med at dette var en brukbar gjennomkjøring. På plussiden - vi spiller oss til en del sjanser og mål. På minussiden - vi må bli bedre uten ball, spesielt midtbanen må gjøre seg spillbare. Hvordan fikk du sett kampen på nytt? Hei - det var sønnen min som gjorde opptaket. Tror han bruker Apowrsoft eller noe sånt. https://www.apowersoft.com/record-live-streaming-video.html Ellers tips til en VPN som kommer rundt IP-adresse sølet. Ble tatt ned med italiensk IP-adresse fra gratisversjonen av tunnelbear - Nyttig å ha når Skandinavia/Norge er kuttet fra streaming sånn som igår. Tunnelbear er veldig stabil og bra. https://www.tunnelbear.com/ i Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vivian 560 Del Skrevet 13. Februar 2017 Del Skrevet 13. Februar 2017 He Vanskelig å sammenligne sånt. Synes ikke spillestilen ligner på Issah. Han fikk ikke vist seg veldig fram synes jeg. Har sett kampen i går på nytt og er litt mer optimistisk for årets sesong. Vi slo Lustenau mye på teknikk og at vi holdt bra press i rundt en time. Tror riktignok ikke vi møter tilsvarende overivrige spillestil fra noe lag i serien, med kamp om hver ball og at spillerne stadig går i kroppen. Det holdt jo bare 30 minutter for Lustenau også. Litt som å møte et lag fra lavere divisjon i cupen. Siden jeg har trent noen lag, vil jeg konkludere med at dette var en brukbar gjennomkjøring. På plussiden - vi spiller oss til en del sjanser og mål. På minussiden - vi må bli bedre uten ball, spesielt midtbanen må gjøre seg spillbare. Hvordan fikk du sett kampen på nytt? Hei - det var sønnen min som gjorde opptaket. Tror han bruker Apowrsoft eller noe sånt. https://www.apowersoft.com/record-live-streaming-video.html Ellers tips til en VPN som kommer rundt IP-adresse sølet. Ble tatt ned med italiensk IP-adresse fra gratisversjonen av tunnelbear - Nyttig å ha når Skandinavia/Norge er kuttet fra streaming sånn som igår. Tunnelbear er veldig stabil og bra. https://www.tunnelbear.com/ i Supert - men bør ikke sånt streamingsnakk gå i annen tråd - ikke så åpnent - hehe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
havardw 693 Del Skrevet 13. Februar 2017 Del Skrevet 13. Februar 2017 Du mener vel at IP-adressen, strengt tatt, var..... Fransk?! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bolivar 988 Del Skrevet 13. Februar 2017 Del Skrevet 13. Februar 2017 Det er ikke bare her hos oss en er bekymret for treningskampene. Fra Brann-supporter: Brann - Sogndal 0-0. Det store høydepunktet på stadion var Bergensangen ! FY FAEN ! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. Februar 2017 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. Februar 2017 Helt enig med Brannsupporteren, den sangen er en prøvelse. Tenk å få den hver kamp. Skjønner godt han er drittlei... 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 14. Februar 2017 Del Skrevet 14. Februar 2017 Neste kamp virker å være I Valhall lørdag kl.12 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 497 Del Skrevet 15. Februar 2017 Del Skrevet 15. Februar 2017 Blir spennende å se gutta mot en eliteserierival. Enga er vel bra matching i så henseende. Vi begynner vel å se konturene av en potensiell start-elver snart. Usikker på om Hanche-Olsen er matchklar ennå, ellers er vel de fleste tilgjengelige. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 15. Februar 2017 Del Skrevet 15. Februar 2017 Skikkelig test dette, VIF vant 3-0 over Djurgården I Stockholm sist helg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 006 Del Skrevet 15. Februar 2017 Del Skrevet 15. Februar 2017 Spent på denne, mulig vi får en realitycheck, vi mangler fremdeles et par gode ogrutinerte spillere på midtbanen før 11'eren kan kalles konkurransedyktig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 865 Del Skrevet 15. Februar 2017 Del Skrevet 15. Februar 2017 Dette bør bli en god reality check ja. Eventuelt en som får alle sportsjournalister til å skrive 16,15,14 i de kommende Tippeligatips. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 497 Del Skrevet 15. Februar 2017 Del Skrevet 15. Februar 2017 Info om kampen (på vif-side): http://www.vif-fotball.no/nyheter/praktisk-informasjon-for-lordagens-kamp Vallhall kl. 1200 Billetter kr 100,- Stabæk på høyre side av hovedtribunen 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 383 Del Skrevet 17. Februar 2017 Del Skrevet 17. Februar 2017 Streamer kampen imorra? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 637 Del Skrevet 17. Februar 2017 Del Skrevet 17. Februar 2017 Streamer kampen imorra? Stabæk gjør det på sin egen facebook side Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 18. Februar 2017 Del Skrevet 18. Februar 2017 Streamer kampen imorra? Stabæk gjør det på sin egen facebook side https://www.budstikka.no/stabak-fotball/valerenga/fotball/her-kan-du-se-valerenga-stabak-direkte-klokken-12/s/5-55-441776 Budstikka og klanen der altså Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 18. Februar 2017 (endret) Del Skrevet 18. Februar 2017 (endret) Egentlig imponerende engasjement fra klanen! Kan nesten ikke huske slik taushet som nå på Forum en halv time før Vif-kamp...... Endret 18. Februar 2017 av arni 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BjørnC 249 Del Skrevet 18. Februar 2017 Del Skrevet 18. Februar 2017 Klanens web radio går live. Ikke Stabæk. STB streamer i forbindelse med kampen. Ikke selve kampen. Hvorfor ikke heller komme til Vallhall? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 18. Februar 2017 (endret) Del Skrevet 18. Februar 2017 (endret) Streamer kampen imorra? Stabæk gjør det på sin egen facebook side https://www.budstikka.no/stabak-fotball/valerenga/fotball/her-kan-du-se-valerenga-stabak-direkte-klokken-12/s/5-55-441776 Budstikka og klanen der altså Franck Boli på benken??????????!!!!! Endret 18. Februar 2017 av veigarP Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 631 Del Skrevet 18. Februar 2017 Del Skrevet 18. Februar 2017 Har lagoppstillingen blitt annonsert ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 942 Del Skrevet 18. Februar 2017 Del Skrevet 18. Februar 2017 Ser ut som: Mande El Amrani MMS Skogseid Moe Tonny Kassi Lumanza Njie Mauritz-Hansen Ohi Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 631 Del Skrevet 18. Februar 2017 Del Skrevet 18. Februar 2017 Takk, ute av stand til å kjenne igjen alle på den streamen. Men ser ikke direkte lovende ut, snakker vi under 20% ballbesittelse? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 18. Februar 2017 Del Skrevet 18. Februar 2017 Noen som kjenner startoppstillingen til VIF? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 18. Februar 2017 Del Skrevet 18. Februar 2017 Stengel har tatt store steg i vinter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 18. Februar 2017 (endret) Del Skrevet 18. Februar 2017 (endret) Vi har et par brukbare kontringer, men ellers ser ikke dette bra ut. edit: og 1-0 Enga... Endret 18. Februar 2017 av kkh94 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå